Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hva ville du sagt/gjort hvis du ventet ditt første barn, og din mor og søster fortalte at de har bestilt ei ukes ferie sammen rundt terminen? (Ferien bestilles lenge etter at de har fått vite om et kommende barnebarn.) Anonymous poster hash: 4393f...9a8
Anyne Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Tenkt at jeg får tid sammen med den lille de første dagene og at de gleder seg til å komme hjem for å treffe h*n. De kan ikke stoppe livet pga meg og det ønsker jeg ikke heller :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Jeg hadde sikkert blitt litt fornærmet først, men til syvende og sist så er det best å vente litt med å bli nedrent av besøk når du sitter der med barseltårer og en liten baby du må finne ut av Min mor kom tre dager etter førstemann ble født og det passet veeeeeldig fint merket jeg. Anonymous poster hash: e2790...c55
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Det hadde vært helt greit. Mye verre om det er andremann og du trenger barnevakt til førstemann under fødsel. Det opplevde nemlig jeg. Anonymous poster hash: 96e52...40f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Hadde ikke tenkt så mye over det. Ble litt skuffet da svigers, som hadde lovet å være barnevakt, fant ut at de heller ville dra på hytta et par dager før terminen slik at mannen gikk glipp av fødselen (ingen andre som kunne stille på kort varsel), men det blir litt annerledes. Anonymous poster hash: 2ff52...511
*Miss Marple* Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Det hadde jeg faktisk ikke reagert på i det hele. Nå er det ganske utenkelig at min babygale mor hadde funnet på noe slikt, men det å få barn er jo ikke en familiebegivenhet på den måten. Om de kom tilbake innen rimelig tid sånn at jeg fikk vist vidunderet hadde jeg ikke tenkt over det.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Ville tenkt at det var hyggelig, og håpet de kom til å kose seg. I forhold til fødsel og baby ville jeg ikke hatt noen mening. De kommer jo hjem igjen for å hilse på før ungen er et halvt år, liksom... Anonymous poster hash: 533d7...867
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Jeg hadde syns det hadde vært litt sårt med en gang, men livet stopper ikke opp fordi om noen får barn. Det passa vel best for de å ta ferie da, ungen får de jo sett masse etterpå uansett. Anonymous poster hash: 454b0...0a7
Gjest Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Det hadde ikke kostet på meg en kalori ved bekymring altså Baby`n er jo der om 5 dager også feks, og kan du ikke sende de en MMS da? Så de får sett den lille. Greit å få kost seg alene med den nyfødte.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Hadde ikke tenkt så mye over det. Ble litt skuffet da svigers, som hadde lovet å være barnevakt, fant ut at de heller ville dra på hytta et par dager før terminen slik at mannen gikk glipp av fødselen (ingen andre som kunne stille på kort varsel), men det blir litt annerledes. Anonymous poster hash: 2ff52...511 Hadde dette vært hos oss, ville ikke svigers vært velkomne mer. Har de lovet å være barnevakt og så stikker av hadde jeg vært sur veldig lenge på de. Nå har vi stort nettverk, og jeg hadde alltid funnet noen kjente som ville passet storebror under en fødsel. Anonymous poster hash: 44936...1b2
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Hva ville du sagt/gjort hvis du ventet ditt første barn, og din mor og søster fortalte at de har bestilt ei ukes ferie sammen rundt terminen? (Ferien bestilles lenge etter at de har fått vite om et kommende barnebarn.) Anonymous poster hash: 4393f...9a8 Så du mener de skal sitte hjemme i 1 måned midt i ferien? 14 dager +/- termin er jo helt vanlig. De jobber vel og må reise på ferie når det passer med jobben? Søsteren min skal ha baby, jeg vet når termin er, men tar ikke hensyn til det i vår planlegging. Anonymous poster hash: 44936...1b2
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Hva ville du sagt/gjort hvis du ventet ditt første barn, og din mor og søster fortalte at de har bestilt ei ukes ferie sammen rundt terminen? (Ferien bestilles lenge etter at de har fått vite om et kommende barnebarn.) Anonymous poster hash: 4393f...9a8 Joda, livet til de rundt deg stopper opp fordi du skal ha barn! Anonymous poster hash: 06ec8...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå