Gå til innhold

noen som vet hvor lenge ett migrene anfall varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i går med masse flimring forran øynene og skikkelig vondt i hode. Dro til legevakten i går kveld, da det ikke ga seg. Fikk beskjed om at det var migreneanfall,pga lite søvn, lite søvn var normalt i slutten av svangerskap (er i uke 36). våknet nå, og har fortsatt flimring forran øynene og vondt i hodet. Noen som ve hvor lenge det varer? aldri hatt migrene før :( auu..

Anonymous poster hash: a2c15...942
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapsforgiftning?!

De må hvertfall utelukke det!!

Skrevet

Det varierer fra person til person og anfall til anfall, så det er umulig å forutsi, men det kan fint vare noen dager...

God bedring, hold deg i et kaldt, mørkt rom og ha en kald fille på hodet, det lindrer litt.

Anonymous poster hash: 9f518...29b
Skrevet

Det er ikke svangerskapsforgiftning, ikke protein i urin og blodtrykk er normalt isola6lille+julegave. takk for svar anonym, da får jeg bare ligge her videre da..

Anonymous poster hash: a2c15...942
Skrevet

Når jeg gikk gravid med 1.mann hadde jeg et migrene anfall som varte i en uke.det værste jeg noen gang har vært med på😢 ellers så pleier anfallene mine å vare fra 1 til 3 døgn ca. Føler med deg, for migrene er helt forferdelig 😢

God bedring. Sov masse og ha det kaldt og mørkt rundt deg👍🏻

Skrevet

Vil ikke skremme deg, men mine varer i ca 4 dager, gjerne med en liten fin "topp" på midten hvor jeg spyr ukontrollert.

God bedring!

Anonymous poster hash: 4ada3...2ee
Skrevet

Hos meg varer det ca. 1 døgn med hodepine. Døgn to er jeg fremdeles svært redusert, sliten, trøtt og hjernen går litt tregt liksom, men ingen smerter.

Skrevet

Ta et par paracet og en stor kopp sterk kaffe! Koffein gjør at blodårene i hodet trekker seg sammen (migrene er at blodårene utvider seg).

Skrevet

Ca fra noen timer - 3 dager. Lengste mitt har vært i to dager.

Spis mat! Om du klarer så må du gjerne sitte i frisk luft også!

Anonymous poster hash: 1a0de...d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...