Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 våknet i går med masse flimring forran øynene og skikkelig vondt i hode. Dro til legevakten i går kveld, da det ikke ga seg. Fikk beskjed om at det var migreneanfall,pga lite søvn, lite søvn var normalt i slutten av svangerskap (er i uke 36). våknet nå, og har fortsatt flimring forran øynene og vondt i hodet. Noen som ve hvor lenge det varer? aldri hatt migrene før auu.. Anonymous poster hash: a2c15...942
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Svangerskapsforgiftning?! De må hvertfall utelukke det!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Det varierer fra person til person og anfall til anfall, så det er umulig å forutsi, men det kan fint vare noen dager... God bedring, hold deg i et kaldt, mørkt rom og ha en kald fille på hodet, det lindrer litt. Anonymous poster hash: 9f518...29b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Det er ikke svangerskapsforgiftning, ikke protein i urin og blodtrykk er normalt isola6lille+julegave. takk for svar anonym, da får jeg bare ligge her videre da.. Anonymous poster hash: a2c15...942
Soleie m/3 gull :) Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Når jeg gikk gravid med 1.mann hadde jeg et migrene anfall som varte i en uke.det værste jeg noen gang har vært med på😢 ellers så pleier anfallene mine å vare fra 1 til 3 døgn ca. Føler med deg, for migrene er helt forferdelig 😢 God bedring. Sov masse og ha det kaldt og mørkt rundt deg👍🏻
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Vil ikke skremme deg, men mine varer i ca 4 dager, gjerne med en liten fin "topp" på midten hvor jeg spyr ukontrollert. God bedring! Anonymous poster hash: 4ada3...2ee
Fullrulle86 Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Hos meg varer det ca. 1 døgn med hodepine. Døgn to er jeg fremdeles svært redusert, sliten, trøtt og hjernen går litt tregt liksom, men ingen smerter.
Fullrulle86 Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Ta et par paracet og en stor kopp sterk kaffe! Koffein gjør at blodårene i hodet trekker seg sammen (migrene er at blodårene utvider seg).
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Ca fra noen timer - 3 dager. Lengste mitt har vært i to dager. Spis mat! Om du klarer så må du gjerne sitte i frisk luft også! Anonymous poster hash: 1a0de...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå