Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har ikke vært på ferie på 3 år mye grunnet at vi har en hund. Ikke lyst å ha han på hundehotell, da vi har hørt mye rart. Eneste som kan passe han er svigerforeldrene mine, da de er vant med hund og vi er helt sikre på at han har det bra hos dem.

De er på ferie og kommer hjem i midten av september. Vi tenkte å reise rundt 20 sept, men vi aner ikke hvor.

Vi har vært mest i Tyrkia da vi liker oss best der, men på slutten av sept så er det ikke så varmt som vi liker det. Dermed aner vi ikke hvor vi kan dra. Vi har også tenkt på cruise, men det er forsåvidt veldig dyrt.

Noen tips? Blir takknemlig :)

Anonymous poster hash: 19c27...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Anonymous poster hash: 19c27...231

Skrevet

Thailand eller New York

Skrevet

Kan dere ikke reise på ferie og ta med hunden?

Biltur feks?

Anonymous poster hash: eedfd...cb1

Skrevet

Vi pleier å leie hus i Frankrike f.eks og ha med voffsen 😊

Ikke at det hjelper deg så mye nå, men kan være noe å tenke på til senere hvis hunden deres liker å kjøre bil! Må planlegge vaksiner i god tid da -vi har hatt de beste feriene etter at vi begynte med det -slipper å savne den firbente også 😊😊

Anonymous poster hash: 05a9d...637

Skrevet

Thailand eller New York

Thailand i september hørtes klamt ut. Regntid og varme, nei ikke en bra kombi for min del. 

Jeg og mannen skal til Sør-Afrika i November. Mest for opplevelsen sin skyld :) Vet ikke hvor varmt det er i Tyrkia i September, når jeg personlig aldri har vært fan av Tyrkia og generelt "syden"-land. Jeg er mer av den tropiske personen. Mannen var en sydenperson (slik som svigers), men etter jeg fikk med han til Thailand, Brasil og nå Sør-Afrika har han virkelig endret mening  :5:

Anonymous poster hash: 9b294...725

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...