Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 I går stod det på nettsidene til en møbelforhandler utrolig billige møbler under spisegrupper. De kjører halv pris, men har tydelig feilpriset. Det lå ute i flere timer og jeg tok bilde av det, hva jeg skulle kjøpe. Sent i går var hele den rubrikken borte og i dag ligger samme varene til halv pris istedet, i går var det 70%! Har jeg ikke krav på og få kjøpt til den prisen da??? Anonymous poster hash: 72c60...33b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Nei, det tror jeg ganske sikkert at du ikke har krav på. I de aller fleste annonser, reklameaviser osv. står det nederst med liten skrift at det tas forbehold om trykkfeil. Og dette var nok en trykkfeil..... Anonymous poster hash: c9ef6...fd2
Helene Harepus Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 De fleste har forbehold om trykk/tastefeil ja. Slik jeg forstår det la du ikke heller inn en bestilling på det tidspunktet og da har du i hvertfall ikke noe krav.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Nei, i annonsemateriell har vi alltid forbehold om trykkfeil. Men prøv, det hender de er greie for å unngå negativ publisitet. Husker Europris manglet en null i prisen på en trampoline, da solgte de ut de 10-12 stykkene de hadde på lager med stort tap for at folk skulle snakke positivt om trykkfeilen istedenfor negativt. Anonymous poster hash: 826c7...d50
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 De kan forbeholde seg akkurat hva du vil, men det hjelper ikke. Du har krav på den annonserte prisen. Men kun mens den er annonsert. Har de endret det nå, er det for sent. Anonymous poster hash: 19335...d2a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 De kan forbeholde seg akkurat hva du vil, men det hjelper ikke. Du har krav på den annonserte prisen. Men kun mens den er annonsert. Har de endret det nå, er det for sent. Anonymous poster hash: 19335...d2a Hun har ikke krav NÅ på en pris som var annonsert i mars!! Anonymous poster hash: c9ef6...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå