Gå til innhold

prøver å spørre her (redningsvest)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert noen som skal lage kvalm, men jeg spør allikevel. Hvor får man kjøpt redningsvester?

Anonymous poster hash: 8e5fb...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs,alle sportsbutikker,fiskeutstyrbutikker

Skrevet

Prøv xxl.no :)

Vi har kjøpt våre der.

Skrevet

Ok. Hvordan er vektklassen, skal en som veier 76 kg ha 80-90 kg? Og en som veier 86 kg ha 90-100 kg? Eller 80-90?

Skrevet

De selger Hellyhansen vester på cdon.no også faktisk. Hvis du har tid til å vente noen dager og heller vil betale med faktura.

Anonymous poster hash: 0b86f...c7d

Skrevet

Ok. Hvordan er vektklassen, skal en som veier 76 kg ha 80-90 kg? Og en som veier 86 kg ha 90-100 kg? Eller 80-90?

Er du 76 kg skal du ha 70-80.

Anonymous poster hash: 50aba...9d5

Skrevet

De selger Hellyhansen vester på cdon.no også faktisk. Hvis du har tid til å vente noen dager og heller vil betale med faktura.Anonymous poster hash: 0b86f...c7d

Ok. Nei, har ikke tid :)

Anonymous poster hash: 0e72a...059

Skrevet

De har på biltema til en grei pris også.

Anonymous poster hash: 2b748...0a1

Skrevet

Jeg tror det ordnet seg. Takk! Men hva gjør man hvis man ligger akkurat på grensa? F.eks en unge som veier 20 kg skal ha 15-20 kg eller 20-30 kg?

Skrevet

Jeg tror det ordnet seg. Takk! Men hva gjør man hvis man ligger akkurat på grensa? F.eks en unge som veier 20 kg skal ha 15-20 kg eller 20-30 kg?Anonymous poster hash: 0e72a...059

der hadde jeg kjøpt 20-30 :)
Skrevet

Jeg tror det ordnet seg. Takk! Men hva gjør man hvis man ligger akkurat på grensa? F.eks en unge som veier 20 kg skal ha 15-20 kg eller 20-30 kg?

De som har greie på det sier det er viktigere at vesten passer (sikkert for at den ikke skal skli av?) enn at det er akkurat riktig vektklasse. Så det beste er å prøve den på. Hvis 20-30 sitter godt på ville jeg kjøpt den siden den varer lenger, men hvis 15-20 er mer passe i størrelse så er den bedre.

Anonymous poster hash: 9aeb1...2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...