Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Evig takknemlig Anonymous poster hash: d1426...4f4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Spis mindre, tren mer. Bare hyggelig Anonymous poster hash: 87a07...918
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Kutt ut sukker og hvitt hvetemel Spis halvparten så store porsjoner. Anonymous poster hash: b9a54...37a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Her var det mye hyggelige svar... Det er dessverre ingen enkel måte å gå ned 35 kg. Skulle ønske det var det 😉 Jeg har gått ned totalt 50 kg med lavkarbo. 30 før graviditet, og 20 kg etter. Det var ikke enkelt, men med nok vilje og kunnskap så brukte jeg totalt 2,5 år på dette. Min erfaring er at du må folke et kosthold du kan leve med, også etter du har gått ned. Noen trives med lavkarbo, men da må du være innstilt på at dette er en endring for resten av livet. Vil du ha mer karbohydrater, gå for et lavkalori kosthold. En annen ting er planlegging. Planlegg dagsmenyer og hold deg til de. Kast også ut alt du ikke skal spise av huset, så er det lettere å ikke bli fristet 😊 Anonymous poster hash: 5e557...b64
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Her var det mye hyggelige svar... Det er dessverre ingen enkel måte å gå ned 35 kg. Skulle ønske det var det 😉 Jeg har gått ned totalt 50 kg med lavkarbo. 30 før graviditet, og 20 kg etter. Det var ikke enkelt, men med nok vilje og kunnskap så brukte jeg totalt 2,5 år på dette. Min erfaring er at du må folke et kosthold du kan leve med, også etter du har gått ned. Noen trives med lavkarbo, men da må du være innstilt på at dette er en endring for resten av livet. Vil du ha mer karbohydrater, gå for et lavkalori kosthold. En annen ting er planlegging. Planlegg dagsmenyer og hold deg til de. Kast også ut alt du ikke skal spise av huset, så er det lettere å ikke bli fristet 😊 Anonymous poster hash: 5e557...b64 Folke = finne 😂 Anonymous poster hash: 5e557...b64
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Husk at du trenger ikke spise mindre volum og gå rundt sulten! Det er den største feilen mange gjør, at de sulter seg selv slik at de til slutt gir etter for fristelser... Mitt aller beste råd til deg er å kjøpe inn og spise masse grønnsaksblanding/grønnsaker, feks den med masse broccoli, blomkål og gulerot, den er ok på smak, veldig lav på kalorier og veeeldig mettende! Tipset er altså å steke en slik pose til hver middag, spise seg nesten mett på de FØR du begynner å spise av det som faktisk er laget til middag. Da fylles magen med sunne grønnsaker istered for å fylles med spaghetti, pizza eller det som værre er Eller du spiser det sammen med middagen dersom det passer godt til! Og drikk masse vann, kjøp deg en vannflaske som du bestemmer det for skal tømmes x antall ganger iløpet av dagen Unngå de der shake-kurene, nutrilettbarene osv, det er bare tull! Få i deg mest mulig proteiner, litt fett og minst mulig karbohydrater! Tren tungt med vekter, og bygg opp et større forbrenningsmaskineri! Husk at jenter blir ikke muskuløse uten dop! Og sist men ikke minst: DRIT I VEKTA, kast den langt på skogen! Fokuser på hvordan du ser ut istedet, mye sunnere for hodet Hilsen ei som har drevet med veldig effektiv og fortsatt sunn slanking Anonymous poster hash: e29a1...a7c
E.E.E. Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Joda, mange muligheter. Jeg har valgt å fokusere på å gå tur i første omgang. Her snakker vi sofagris altså! 😉😄😄 Kjøpte meg skikkelige joggesko og lastet inn Endomondo på mobilen. Joggesko var så dyre at jeg følte jeg virkelig MÅTTE bruke dem. 😜 Tok ikke lange stunden før jeg stadig måtte slå forrige rekord på Endomondoen. (Det programmet registrerer hvor langt du går, fart osv.) Tok ikke mange ukene før målet var 1 mil. 👍👍 For meg er over 1,4 mil ensbetydende med vannblemmer under føttene, så nå er fokuset på fart på 1 mil de dagene jeg trener. 3-4 dager i uka. Endomondoen teller også kalorier. Hvor nøyaktig aner jeg ikke, men det spiller ingen rolle for meg. Poenget er at når man begynner å se at det blir endel kalorier, så blir det brått vanskelig å ødelegge dette ved å putte i seg drittmat og godterier. 😉😄😄 Resultatet er 70 registrerte mil siden slutten av Januar. (Jo også 11 kg. ned, en grei bonus, men ikke fokus. Fokuset er sunnere livsstil!) Dét er en livsstil-endring jeg kan leve med resten av livet. Det er det viktigste for meg. Om jeg går ned 20, 25, 30 eller 35 kg. spiller ingen rolle. Jeg skal orke å sparke fotball med ungene, bygge trehytte og ha det morro med de uten å bli utslitt etterpå... Føle meg vel med meg selv så jeg kan ta på meg noe jeg synes er fint, ikke gjemme meg i ett "2-manns-telt". 😜 Og ikke minst ha en kropp som lever lenge nok til å oppleve barnebarn og oldebarn! 👍👍
E.E.E. Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Joda, mange muligheter. Jeg har valgt å fokusere på å gå tur i første omgang. Her snakker vi sofagris altså! 😉😄😄 Kjøpte meg skikkelige joggesko og lastet inn Endomondo på mobilen. Joggesko var så dyre at jeg følte jeg virkelig MÅTTE bruke dem. 😜 Tok ikke lange stunden før jeg stadig måtte slå forrige rekord på Endomondoen. (Det programmet registrerer hvor langt du går, fart osv.) Tok ikke mange ukene før målet var 1 mil. 👍👍 For meg er over 1,4 mil ensbetydende med vannblemmer under føttene, så nå er fokuset på fart på 1 mil de dagene jeg trener. 3-4 dager i uka. Endomondoen teller også kalorier. Hvor nøyaktig aner jeg ikke, men det spiller ingen rolle for meg. Poenget er at når man begynner å se at det blir endel kalorier, så blir det brått vanskelig å ødelegge dette ved å putte i seg drittmat og godterier. 😉😄😄 Resultatet er 70 registrerte mil siden slutten av Januar. (Jo også 11 kg. ned, en grei bonus, men ikke fokus. Fokuset er sunnere livsstil!) Dét er en livsstil-endring jeg kan leve med resten av livet. Det er det viktigste for meg. Om jeg går ned 20, 25, 30 eller 35 kg. spiller ingen rolle. Jeg skal orke å sparke fotball med ungene, bygge trehytte og ha det morro med de uten å bli utslitt etterpå... Føle meg vel med meg selv så jeg kan ta på meg noe jeg synes er fint, ikke gjemme meg i ett "2-manns-telt". 😜 Og ikke minst ha en kropp som lever lenge nok til å oppleve barnebarn og oldebarn! 👍👍 Jo, og så har jeg kjøpt meg treningstøy, myyyye bedre enn ei diger joggebukse. 👍👍 Når jeg hadde gått ned 10 kg. fikk jeg gave av mannen. Aktivitetsklokke! En sånn som måler puls, men også registrerer all aktivitet hele døgnet. Den har gitt meg mye! Først og fremst at jeg må være mer i bevegelse de dagene jeg ikke trener og heller ta litt kortere turer en periode de dagene jeg trener. Heller 8 km. trening og rusle ett par km. De dagene jeg ikke trener. I hvertfall de ukene jeg kun trener 3 dager. Vel, du må bare bestemme deg rett og slett. Ikke ta en sprekk for "dette klarer jeg ikke". Ting tar tid. Og en livsstil-endring er IKKE en slankekur! Vekta blir bare en bonus for en sunnere livsstil. 👍👍
Gjest Jigglewiggle Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Tråden er moderert for personangrep. JW, brukermoderator
4barns mor Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Jeg skal også ned i vekt. Ikke 35 kilo, men rundt 10. Jag har begynt på lavkarbo, har lastet ned en app hvor man registrer hva man spiser osv, den viser hvor mye du kan spise om dagen. Veldig motiverende. Gått ned 2,2 kilo på en uke.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Spise rundt 150-1700 kcal om dagen, vanlig mat, ikke kutte noe helt. Gå turer. Gikk ned 33 kg i fjor. Anonymous poster hash: 73b80...1ba
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Prøv Lifesum til å registrere hvor mye du spiser, og så må du være i nok aktivitet til at du spiser 500 kalorier mindre enn du forbrenner daglig. Anonymous poster hash: 8fca6...a47
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har spist lite nå i over 1 år. I begynnelsen sultet jeg men nå blir jeg mett og kvalm av to rader melkesjokolade. Før kunne jeg spise 200 gram uten problem. Jeg har gjort det enkelt. Begynte med 1400 kcal hver dag. Nå 1200 kcal. Jeg kan nok aldri spise så mye mer enn det igjen. Men veier nå 49 kilo og utgangspunktet var 96. Jeg spiser alt mulig rart, også sjokolade og chips. Men da begrenser jeg det andre jeg spiser for aldri å spise mer enn 1200. Anonymous poster hash: 40453...d1e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Spise rundt 150-1700 kcal om dagen, vanlig mat, ikke kutte noe helt. Gå turer. Gikk ned 33 kg i fjor. Anonymous poster hash: 73b80...1ba Håper det mangler en 0 her? 150 kcal er veldig lite... Anonymous poster hash: e8736...9a7
SuperFries Skrevet 13. juli 2015 #15 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har spist lite nå i over 1 år. I begynnelsen sultet jeg men nå blir jeg mett og kvalm av to rader melkesjokolade. Før kunne jeg spise 200 gram uten problem. Jeg har gjort det enkelt. Begynte med 1400 kcal hver dag. Nå 1200 kcal. Jeg kan nok aldri spise så mye mer enn det igjen. Men veier nå 49 kilo og utgangspunktet var 96. Jeg spiser alt mulig rart, også sjokolade og chips. Men da begrenser jeg det andre jeg spiser for aldri å spise mer enn 1200. Anonymous poster hash: 40453...d1e Ja du og du, dette er virkelig ikke verdens beste råd. Sulte seg, spise for lite og erstatte mat med godis. Smarte valg...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Spise rundt 150-1700 kcal om dagen, vanlig mat, ikke kutte noe helt. Gå turer.Gikk ned 33 kg i fjor.Anonymous poster hash: 73b80...1ba Håper det mangler en 0 her? 150 kcal er veldig lite... Anonymous poster hash: e8736...9a7 Hehe, litt rask der ja! Var selvsagt 1500-1700. Jeg startet faktisk med å spise 2000 kcal om dagen. Gikk ned ca 100-200 kcal pr 10 kg jeg gikk ned. Ingen sultekur, ingen "fy-liste" over alt jeg måtte kutte ut. Veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 73b80...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå