Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Hvilken truse bruker dere? Jeg synes trusestrekene på min truse vises igjennom uansett hvilken truse jeg bruker... har prøvd både vanlig truse samt treningshipster, men synes begge er like synlig. Har ikke planer om å prøve stringtuse bare så det er sagt Noen som har forslag til hva jeg kan ha under som ikke vises? Anonymous poster hash: d30d3...f40
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Har ikke pierre robert og sloggy noen "usynlige" truser? Aner ikke om det funker å trene i de dog. Anonymous poster hash: 600d7...e49
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 - og hvilken rolle spiller det om sømmene synes? Skal du ikke trene, da? Anonymous poster hash: 18ea3...e85
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Sånne "seamless" hipstere synes nesten ikke. Men jeg har hvilken som helst truse på meg, det er jo ingen hemmelighet at jeg bruker undertøy... Anonymous poster hash: 15e7d...2d2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Neida, men de er jo såå kult å jogge langs landeveien eller hvor som helst, med fire rompeballer bare fordi sømmene trenger seg inn i huden bak den trrrange tightsen. Jeg følger deg hi:) Pleier forøvrig å bruke litt gamle og slitte truser i bomull. Fra H&M:-) Anonymous poster hash: 62337...6c6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Jeg bruker aldri truse under treningstightsen!! Anonymous poster hash: 4c4eb...79e
DramaMama Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Bruker noen myke, tynne truser fra Kappahl. De er merket med soft touch eller noe i den duren, på slike 3 for 2 stativ. Ingen synlige sømmer.
DramaMama Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Og får du fire rumpeballer bruker du sannsynligvis for liten truse.
Lille krøll Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Stringtruse eller Pierre Robert hipster strong synes ikke og hipster ligger under rumpeballene så da kan sømmen fint synes.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Bruker vanlige truser som sitter godt. Det plager meg ikke det ringeste om noen forstår jeg bruker truse. Det eneste som betyr noe er at den er ren og at den ikke ender opp inne i rumpesprekken etter 5 km. Det kan virklig ødlegge gleden over en løpetur. Anonymous poster hash: 40a7e...95d
Gemini77 Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Bruker kun string truse under treningstights. Kan til nød bruke Victoria secret cheekys truser.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Å du kjære hva man skal bekymre seg over.... Anonymous poster hash: 6c4e8...474
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Jeg bruker aldri truse under treningstightsen!! Anonymous poster hash: 4c4eb...79e Er ikke det ubehagelig? Anonymous poster hash: 78f34...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå