Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 – Har hun opplevd noe ubehagelig, for eksempel i barnehagen, så er det viktig for henne å komme hjem for å ammes. http://www.tv2.no/2014/07/21/nyheter/amming/5829103 Anonymous poster hash: 0d5bf...b01
Parasoll☀️ Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Kan ikke alle bare gjøre det de selv mener er best for sitt barn? Tøff dame som tør å stå frem med dette!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Jeg fatter ikke at dette skal plage så mange. Anonymous poster hash: 92e28...2c2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 For meg må bare folk amme så leeeenge de orker, og barnet vil. Det bryr meg ikke nevneverdig i hverdagen, men jeg må få lov til å tenke at det er litt merkelig å amme barn over 3 år. Anonymous poster hash: ef099...b7c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Helt ok :-) flott at flere langtidsammere står frem. Anonymous poster hash: ba47b...a3e
Hjertefru Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Har selv vært langtidsammer. Kun en gang om dagen, når hun trengte litt trøst fex. Hadde ikke baller til å gjøre det offentlig. Men bra at noen er så tøffe.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Helt sprøtt å amme så store barn. Hva når barnet får tunge stunder på skolen, skal mor ile til med puppen da også? Vil gå så langt som å kalle det overgrep mot barnet. Nærhet og trygghet? Vil heller tro det er mor som nekter å innse at babyen er blitt stor, og ikke trenger henne på samme måte som før. Kos, nærhet og trygghet kan man også få uten pupp. Vet om en mor som holdt på til barnet var 4-5 år, ikke hadde hun melk heller, men like forbannet måtte barnet bruke moren som smokk. Mannen prøvde å få slutt på dette, men gikk til slutt. Han ble 5. hjul på vogna, og fikk ikke innpass hos kona mer. Da vipper det over til sykelig morsfølelse. Dette er min mening, så får heller andre mene noe annet. Anonymous poster hash: 9e917...7a3
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Ved å stå frem offentlig, inviterer hun andre til å ha meninger. Jeg syntes det er perverst å amme så lenge. Hun lærer dessuten barnet å trøstespise siden hun får pupp når hun trenger trøst. Stakkars barn som kan risikere å bli mobbet. Dette kan henge ved henne resten av livet. Anonymous poster hash: 4a567...8f7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Perverst er det! Hvis man må amme for å få trygge barn gjør man noe galt. Finnes andre måter å få trygge barn på. Det svaret " la de gjøre som de vill ", er det universelt og fungerer like bra på hvordan familier velger å oppdra ungene sine? La de gjøre som de vil.... Anonymous poster hash: c1aa1...9ec
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Jeg synes det er en smule perverst selv. Å amme noen som snart blir 5 år??!! :-O Herrefred det er sykt i mitt hode. Hva får mor ut av det? For det er mest for mor, ingen må komme å påstå noe annet! Anonymous poster hash: 3ac01...974
Fullrulle86 Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 En gang må en faktisk kutte navlestrengen mener jeg... Er det mor eller barn som har mest behov for dette? Det er faktisk ganske skadelig å ikke lære barnet å bli selvstendig! En femåring har ikke behov for pupp i form av trøst. Det har behov for trygge omsorgsfulle voksne. En femåring har et språk til å uttrykke seg med, noe et lite barn ikke har som derfor finner trøst i puppen.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Hvorfor skal alt forsvares??-Se, jeg ammer 4 åringen min!-Se, jeg går i bikini selvom jeg er tjukk -Se, jeg er gift med en av samme kjønn -Se, jeg har 10 unger og er ikke med i noe sekt ææææææææææææææ! Kan ikke alle bare gjøre som de vil og STAY HAPPY???? Anonymous poster hash: c408d...a1f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Beklager, det er bare ekkelt å amme en så stor unge.. Stakkars unge som i tillegg får det smørt utover alle medier. Anonymous poster hash: c2669...f42
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Hvorfor skal alt forsvares?? -Se, jeg ammer 4 åringen min! -Se, jeg går i bikini selvom jeg er tjukk -Se, jeg er gift med en av samme kjønn -Se, jeg har 10 unger og er ikke med i noe sekt ææææææææææææææ! Kan ikke alle bare gjøre som de vil og STAY HAPPY???? Anonymous poster hash: c408d...a1f Så lenge du er voksen, så trenger du ikke forsvare noe. Men når du blander barn inn i din syke verden, da må du regne med reaksjoner. Veiledning fra helsesøster og bv hadde vært på sin plass. Hva når barnet blir mobbet fordi det fortsatt ammes, skal mor trøste og få et enda tettere bånd til barnet? Og hva når barnet blir tenåring, og tenker tilbake på hvor ekkelt det var at det fikk pupp til skolestart. En følsom ungdom kan få store problemer av det. Perverst! Anonymous poster hash: 9e917...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå