Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Nyttårsaften Et par var bedt på en stor maskeradefest på nyttårsaften. Kona fikk en grusom hodepine og ba mannen gå på festen alene. Han, en god ektemann, protesterte. Hun diskuterte det med ham, og sa hun skulle ta en pille og så legge seg. Det var ikke noe vits for han å gå glipp av festen, sa hun. Takket være hennes overtalelsesevner tok han på seg kostymet og gikk på festen. Kona, etter å ha sovet i en time, våknet uten smerter. Siden det fremdeles var tidlig, dro hun på festen. Mannen hennes visste ikke hvordan kostymet hennes var, så hun tenkte at hun kunne ha det litt gøy med å se hvordan han oppførte seg, når hun ikke var tilstede. Hun dro til festen og så raskt mannen sin. Han bevegde seg smidig rundt på dansegulvet, og danset med hver eneste pene kvinne. Han ga også fra seg noen kyss og klapp. Kona gikk bort til han og forførte ham. Da droppet han kvinnen han danset med for å fokusere på det «nye» som hadde dukket opp. Hun lot han gå så langt han ville; naturlig fordi de tross alt var gift. Til slutt hvisket han noe inn i øret hennes, og de gikk til en av bilene og elsket lidenskapelig med hverandre i baksetet. Etter det, rett før maskene skulle av ved midnatt, dro kona hjem. Hun tok av kostymet sitt og la seg i senga. Hun lurte på hva slags forklaring mannen ville ha for oppførselen sin. Hun satt i sengen og leste da han kom hjem. Hun spurte hvordan han hadde hatt det. Han svarte: «Samme gamle. Du vet jeg ikke har det noe gøy når du ikke er med meg». Så spurte hun: «Danset du mye?». Mannen svarte: «Jeg danset ikke en eneste dans. Når jeg kom dit, møtte jeg Pete, Bill og noen andre kompiser. Så vi dro å spilte poker resten av kvelden». Kona var forvirret. «Du må ha sett ganske dum ut hvis du spilte poker hele kvelden i det teite kostymet», sa hun med sarkasme i stemmen. Da svarte mannen rolig: «Nei, jeg lånte bort kostymet til broren min, som var der. Men han hadde tydeligvis en helt fantastisk kveld». Anonymous poster hash: b9b0a...f68
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Haha. Så kan man jo, i rette dib-ånd, spør om hva som rr miralsk rett her Var hun utro? Bør hun fortelle? Anonymous poster hash: 275dd...e16
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Haha. Så kan man jo, i rette dib-ånd, spør om hva som rr miralsk rett her Var hun utro? Bør hun fortelle?Anonymous poster hash: 275dd...e16 *hva som blir moralsk rett her - skal det stå. Anonymous poster hash: 275dd...e16
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Haha. Så kan man jo, i rette dib-ånd, spør om hva som rr miralsk rett her Var hun utro? Bør hun fortelle?Anonymous poster hash: 275dd...e16 *hva som blir moralsk rett her - skal det stå. Anonymous poster hash: 275dd...e16 Nei ikke fortelle med mindre hun påtar seg en kjønnssykdom. Anonymous poster hash: 334ee...5a3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Haha. Så kan man jo, i rette dib-ånd, spør om hva som rr miralsk rett her Var hun utro? Bør hun fortelle?Anonymous poster hash: 275dd...e16 *hva som blir moralsk rett her - skal det stå. Anonymous poster hash: 275dd...e16 Nei ikke fortelle med mindre hun påtar seg en kjønnssykdom. Anonymous poster hash: 334ee...5a3 ...pådrar...skulle det stå. Anonymous poster hash: 334ee...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå