Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 på alle kommentarene til folk? Det er jo så sinnsykt mange fordommer mot Oslo vest og "alle" skal hele tiden komme med vitser og morsomheter. Jeg har ikke noe forhold til disse fordommene, har vokst opp på landet og valg av hus var tilfeldig. Er så LEI, men vet ikke helt hva jeg skal svare... Anonymous poster hash: f2a74...7fd
Lille krøll Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Ja for jeg representerer hele Oslo vest.....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Hæ? Du trenger vel ikke svare noe som helst. Er dette virkelig et problem? Da lurer jeg på omgangskretsen din. Har bodd på Oslo vest i mange år uten åmfåmenneneste sånn kommentar. Anonymous poster hash: b44bd...823
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Hva sier de til deg da, og hvor er de fra? Anonymous poster hash: 40d37...7f9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Slå vitser om at du jo selvsagt måtte bo fint, du som er så fin selv. Det gjør jeg. Hilsen innflytter som også bor i 'finere' strøk i Oslo. Anonymous poster hash: 986ed...033
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Jeg bor i Oslo vest, er oppvokst her og har flyttet tilbake etter å ha bodd litt forskjellige steder øst, vest og midt i byen. Du får bare le det bort. Her bor all slags folk, akkurat som på østkanten. Vi bor i en firemannsbolig på 98 kvm, så er ikke akkurat råflott. Det jeg liker med å bo her, er nærhet til marka og kort t-banetur til sentrum. Anonymous poster hash: b0f5c...cf7
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Hvorfor er det så vanskelig? Kan du ikke bare stå for valget ditt og ikke forsvare det. Bare smil når folk kommenterer. Anonymous poster hash: 075a9...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå