Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Noen år siden sist og OMG... Blir flau... Så mye rar oppførsel! Og øl til frokost...med barn... Usj... Anonymous poster hash: 76f23...9e8
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Har vært på mange sydenturer, men aldri sett par med barn drikke øl til frokost!!! Omg! Anonymous poster hash: 30c8c...b1a
Gjest Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Lurer på hvor du har vært jeg? Reist nå i 30 år og har fremdeles til gode å se øl til frokost blandt småbarnsforeldre. Men lunsj derimot er en helt annen sak. Er lov å kose seg, men alt med måte! Så det er sagt, så drikker IKKE jeg øl til lunsj eller middag.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Har også vært mye i syden, har ikke sett fulle folk engang jeg... Vi bor kun på resorts da, stort sett Ving sine. Tror kanskje det er mer slikt (???) blant dårligere hotell og uspesifiserte reiser...men mulig vi bare har vært heldige Anonymous poster hash: 0a70c...a35
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Har også vært mye i syden, har ikke sett fulle folk engang jeg... Vi bor kun på resorts da, stort sett Ving sine. Tror kanskje det er mer slikt (???) blant dårligere hotell og uspesifiserte reiser...men mulig vi bare har vært heldige Anonymous poster hash: 0a70c...a35 Godt å høre dette for jeg skal straks på ekte charterferie for første gang og kjente jeg ble litt stressa når jeg åpna tråden😁 Anonymous poster hash: be104...fe8
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Har heller aldri opplevd dritings foreldre, eller øl til frokost. (tror ikke de serverer den slags der jeg har vært) Vi reiser alltid på Sunwing Resorts og har vært på 6 av dem rundt om :-) Fredelig og rolig og fine foreldre :-) Anonymous poster hash: fcb36...a5f
Gjest Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Har heller aldri opplevd dritings foreldre, eller øl til frokost. (tror ikke de serverer den slags der jeg har vært) Vi reiser alltid på Sunwing Resorts og har vært på 6 av dem rundt om :-) Fredelig og rolig og fine foreldre :-) Anonymous poster hash: fcb36...a5f Ditto de siste årene her også. MEn har reist utenom andre steder også, og fremdeles ikke sett slikt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Hi: du får velge en annen ferieform neste gang, eller velge et bedre hotell?!! Ikke vanlig med øl til frokost på familiehotell. Anonymous poster hash: 30c8c...b1a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Er vel ikke akkurat åndseliten som drar på disse charter-'Syden'-turene! Anonymous poster hash: 49eee...a45
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Er vel ikke akkurat åndseliten som drar på disse charter-'Syden'-turene!Anonymous poster hash: 49eee...a45 Og da mener du? At vi som velger charter velger fyllehotell eller?? Anonymous poster hash: 481b5...00a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Noen år siden sist og OMG... Blir flau... Så mye rar oppførsel! Og øl til frokost...med barn... Usj... Anonymous poster hash: 76f23...9e8 Hvor har dere vært? Anonymous poster hash: fdb32...e53
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Er vel ikke akkurat åndseliten som drar på disse charter-'Syden'-turene!Anonymous poster hash: 49eee...a45 "Snyden"- turene... Enkelte starter allerede på flybussen. Blir flau av nordmenns forhold til alkohol enkelte ganger. Anonymous poster hash: d30b0...c2c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Er vel ikke akkurat åndseliten som drar på disse charter-'Syden'-turene!Anonymous poster hash: 49eee...a45 "Snyden"- turene... Enkelte starter allerede på flybussen. Blir flau av nordmenns forhold til alkohol enkelte ganger.Anonymous poster hash: d30b0...c2c igjen, lurer på hvor dere har vært for å se slik oppførsel!?!? Anonymous poster hash: 30c8c...b1a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Lurer på hvor du har vært jeg? Reist nå i 30 år og har fremdeles til gode å se øl til frokost blandt småbarnsforeldre. Men lunsj derimot er en helt annen sak. Er lov å kose seg, men alt med måte! Så det er sagt, så drikker IKKE jeg øl til lunsj eller middag. Nei vel. Det er vel knapt noen som hadde reagert om du drakk en øl til middag? Anonymous poster hash: 569c9...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå