Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Har diger hage, hater den Prøver å gjøre den så lettvint og enkel som mulig, men den gang ei. I hvor mange år feks må vi luke i hekken før den tar overhånd så gress, strå, løvetann og annet jeg aldri har sett før slutter leve? Noen med oppmuntring/forslag til hjelp etc? Anonymous poster hash: e103c...491
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Ugress slutter aldri å komme Anonymous poster hash: 4dd49...535
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Legg asfalt Anonymous poster hash: ce808...dad
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Det går seg ikke til. Vi la ut hekken på finn.no -småjobb. En mann kom og klippet hekken og luket hele hekken og hagen for 2000 kr, mens vi koste oss på hytta i helga. Vel verdt hver eneste krone. Anonymous poster hash: d122a...d40
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Åh fy faen, blir deppa av mindre Anonymous poster hash: e103c...491
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Mest mulig platting, veranda og plen, en tett hekk med plen helt inntil. Vi klipper gress, har noen krukker med blomster på verandaen og det er det vi gjør av hagearbeid. Ingen bed, ingen luking ingenting. Bare klipper gresset helt inntil den grønne hekken, hva som evt vokser av ugress inni en grønn hekk er umulig å se... Anonymous poster hash: a84b5...bb5
Direkte Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Tett tykk duk så langt inn i hekken dere kommer, bark over. Da ser du i det minste ikke ugresset
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Skill ut en tomt Anonymous poster hash: 0aca0...78a
*Nøtta* Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Ugress kommer og kommer og kommer... og kommer. Tar aldri slutt. Men du kan legge på en nylonduk mellom hekkplantene dine og legge bark eller stein over, Da vil du holde ugresset i sjakk og du trenger ikke luke fullt så mye. Er du riktig heldig så ser du ikke lengre ugresset. Hva med å forandre holdning til hagearbeid? Nå når dere har stor hage, så kommer du til å måtte gjøre mye hagearbeid fremover så godt om man klarer å like det litt i alle fall. Ta på god musikk på ørene når du lusker ute og alikavel må luke. Be om fri fra barna(om du har) når du gjør det, så blir det på en måte egentid over det...?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Ugress kommer og kommer og kommer... og kommer. Tar aldri slutt. Men du kan legge på en nylonduk mellom hekkplantene dine og legge bark eller stein over, Da vil du holde ugresset i sjakk og du trenger ikke luke fullt så mye. Er du riktig heldig så ser du ikke lengre ugresset. Hva med å forandre holdning til hagearbeid? Nå når dere har stor hage, så kommer du til å måtte gjøre mye hagearbeid fremover så godt om man klarer å like det litt i alle fall. Ta på god musikk på ørene når du lusker ute og alikavel må luke. Be om fri fra barna(om du har) når du gjør det, så blir det på en måte egentid over det...? Hater hage jeg og skal gjerne kvitte meg med den! Ikke min drøm og heller ikke noe jeg ønsker bruke SÅ mye tid på... Anonymous poster hash: e103c...491
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Mest mulig platting, veranda og plen, en tett hekk med plen helt inntil. Vi klipper gress, har noen krukker med blomster på verandaen og det er det vi gjør av hagearbeid. Ingen bed, ingen luking ingenting. Bare klipper gresset helt inntil den grønne hekken, hva som evt vokser av ugress inni en grønn hekk er umulig å se... Anonymous poster hash: a84b5...bb5 Hekken din er sikkert noen år gammel da? Anonymous poster hash: e103c...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå