Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Har dere slått dere løs? Hatt god sex? Hører jo at det er oppskrytt, at jenta ikke kommer osv.,, Anonymous poster hash: 4ee9a...e3e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Hatt det to ganger , ene gangen slo jeg meg skikkelig løs andre kunne jeg vært foruten Anonymous poster hash: 315e8...dda
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Har hatt god nok sex med ons, men ikke noe som kan sammenlignes med det å ha sex med en hvor man har gjensidige følelser for hverandre. Ingen problem med å komme, man må ta ansvar for egen nytelse og orgasme, det er ikke slik at mannen har alt ansvaret for at en selv skal ha det godt. Ons er greit for sitt formål, men for min del er det oppskrytt. Ville ikke vært erfaringene foruten, lærte mye om meg selv og min egen seksualitet i prosessen. Har vært singel i to år nå, tross stor sexlyst frister ikke ons lenger. Vil heller vente til jeg finner rette mannen nå Anonymous poster hash: ced45...074
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Mange ganger, men kun de siste årene jeg har slått meg skikkelig løs. Det kommer litt an på hvordan type person man treffer på også. Jeg liker røff sex, og det må komme naturlig. Jeg kan ikke drive og fortelle mannen at han må gjøre sånn og sånn, han må gjøre det av seg selv om du skjønner Anonymous poster hash: 20a23...d65
Oktavia Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Hva er ons? Sex på en onsdag? For isåfall har jeg hatt det, og liker sex på alle dager jeg kommer over..
kristinehufine Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har hatt noen få. Alle var bra! God sex, spenning og utforsking. Noen rare steder også! Men har kun hatt orgasme med han jeg er sammen med nå..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Hva er ons? Sex på en onsdag? For isåfall har jeg hatt det, og liker sex på alle dager jeg kommer over.. Jepp, onsdagssex er jo myteomspunnet Ons = one night stand.... sex man (som regel) har bare en gang med samme person. Anonymous poster hash: ced45...074
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Ja og angrer. Anonymous poster hash: 49807...178
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Syns ikke det er noe særlig jeg da, klønete og beruset Har aldri kommet de gangene jeg har gjort det Anonymous poster hash: fe591...bbd
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Hatt en del av det, og kommer helt an på "partneren".. Om han gir deg følelse av at det er trygt osv, så slår man seg løs, eksperimenterer og har det herlig. Så har man de situasjonene hvor det er så som så. Men har også vært der hvor jeg har avbrutt det hele, tatt med meg klærne og gått, for det hele ble FOR kleint. Men alt i alt, så er det bedre med en sexpartner, hvor man har sex flere ganger, er trygg på hverandre og har følelser for hverandre Anonymous poster hash: 7feb6...e0e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Mange. Noen gode, noen dårlige. De dårlige var nok mest prega av at jeg var for full til å nyte det fullt ut, eller at han var det. Men det gjelder jo også hvis jeg har drukket og prøver å ha sex med mannen min. De største opplevelsene får man ikke når man er berusa. Anonymous poster hash: aac1d...ef9
Oktavia Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Hva er ons? Sex på en onsdag? For isåfall har jeg hatt det, og liker sex på alle dager jeg kommer over.. Jepp, onsdagssex er jo myteomspunnet Ons = one night stand.... sex man (som regel) har bare en gang med samme person. Anonymous poster hash: ced45...074 Aldri prøvd faktisk. .
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Kommer helt an på mannen jeg har hatt sex med. Noen ganger er det bare ok, andre ganger der kjemien har stemt har det vært helt fantastisk! Spesielt en jeg traff. Vi bare "klikket" i øyeblikket vi møttes og den seksuelle energien var sterk. Da vi endelig fikk tid for oss selv og hadde sex holdt jeg på å sprenge av kåtskap! Åh, skulle gjene hatt litt mer av han! Men vi har begge partnere nå Anonymous poster hash: b3e24...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå