Gå til innhold

uff. Han eller jeg som er drittsekk her?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboeren igjennom 7år har hatt et labert og kjedelig sexliv. Jeg vil ha mere sex enn hva han vil... Han tar ikke skikkelig på meg, og gjør meg kåt når vi skal ha sex heller. Han går ned på meg, men thats it. Jeg vil gjerne ha litt mere "kåthet" og lidenskap fra han... At han tar på meg osv.

Nå har han nok engang ikke prøvd seg på meg på evigheter (sist vi hadde sex, var det jeg som tok initiativ også) og det gjorde jeg nettopp nå også. Stilte meg opp i en svart minikjole (undertøysgreier) og tok han i arma og med på soverommet. Han er bare så klein! Virker jo ikke kåt i det heletatt. Bare "er med på det" liksom. Litt klinings, også rett ned på høna. Også rett inn. Først misjonær og avsluttning med doggy.

Han TAR ikke på meg! Jeg vil ha en som er kåt på kroppen min og VISER det!!! 

Vell, rett etterpå, så går han på badet, vasker seg og setter seg rett på pc. Ikke ET ord til meg.. Ikke ET!! 

Jeg ble utrolig såret og skuffet. Hva med en kos? Noen fine ord? Hva som helst. Jeg gikk bort til han å sa at dette er siste gangen jeg har sex med han! For han forstår tydeligvis ikke hva kvinner trenger.. Også small jeg døra.. Også kommer han etter meg, og er drittsint. Kjefter og tramper i gulvet. Jeg begynner å gråte, og sier at han gir meg så lite. Jeg føler meg så lite sexy og fin. Også bare raser han avgårde i bilen for å bestille pizza, som vi skulle ha ikveld. Jeg spurte om vi ikke skulle finne ut hva vi skulle ha på pizzaen, da sier han: jeg driter i hva du vil ha på.. Også dro han bare. 

Jeg er 16 uker påvei og sikkert litt mere hormonell enn vanlig. Men ble skikkelig lei meg og skuffet over at han aldri kan vise meg at han synes jeg er fin/sexy ol...

What to do?

Anonymous poster hash: a456f...f70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syns vel ikke at du er fin eller sexy

Tok du ham i armene? Sterk dame, liker det!

Anonymous poster hash: 149c3...21e

Skrevet

Hadde du ikke vært gravid ville jeg sagt finn deg en annen mann...

Men siden du er gravid... dere har tydeligvis problemer i forholdet som ikke har bare med sex å gjøre. Dere må kommunisere med hverandre. Og siden det virker som om dere ikke greier det konstruktivt, så få hjelp. Om dere ikke har barn fra før, så skal dere nå bli foreldre, da må dere kommunisere på en bedre måte enn dere gjør nå.

Krev at han blir med på fvk for å jobbe med forholdet nå, så snart som mulig. Dette må dere ta tak i FØR barnet kommer, for det blir ikke bedre etterpå. Fvk først for å finne ut hva som egentlig er galt i forholdet!

Anonymous poster hash: 9a1ef...992
Skrevet

Jeg ville vurdert om forholdet var noe å fortsette..

Anonymous poster hash: ec5f8...cd6

Skrevet

Man er ikke spes sexy som gravid..Men om dette er er problem og var det før svangerskapet er jo ikke det særlig bra. Kanskje han syns graviditeten er turn-off? For noen er det det. Jeg skjønner godt samboern min ikke var like kåt mens jeg gikk gravid :) at han ikke sier noe etterpå.. Må man det da?! Vi hadde sex igår og la oss etterpå uten et ord. Stillhet, sykt deilig etter man får unger i hus. Vil du ha bekreftelse og komplimenter må du fortelle han at du savner det.

Anonymous poster hash: 71f6a...837

Skrevet

Man skal aldri kimse av litt parterapi! Hvorfor valgte dere å starte familie?

Anonymous poster hash: f0408...a6d

Skrevet

Har sagt det til han maaange ganger. Men det går virkelig ikke inn.

Han sliter veldig med selvtilitten og jeg tror at både sexlivet og mangel på komplimenter kommer av det. Han er en taus kar. Rolig av seg. 

Men visse ting må man bare jobbe med, mener jeg da. 

Valgte å starte familie med han, siden han er verdens snilleste, tålmodigste mann. Han er virkelig et kupp. Men med sine egne mangler såklart. Mangler som jeg takler heller dårlig. Må også sies at jeg ikke er særlig lett å leve med. Jeg er sta og hissig Han takler det veldig bra (til vanlig) men ble veldig sinna nå. Tror kanskje han missforsto det jeg prøvde å få fram. Han fokuserte veldig på at jeg kom med "kritikk".. Han hørte ikke etter HVA SOM PLAGET MEG....

Vanskelig altså :(  Savner en mann som TAR meg skikkelig, og er skikkelig KÅT! 

Hi

Skrevet

Du sier bare "jeg vil" og "jeg trenger". Hva med ham? Hva vil han? Hva trenger han? Dere må møtes på midten. Du virker krevende og forventer at han, fordi han er mann, automatisk skal være kåt bare du viser deg i undertøyet. Vel, Sorry, men sånn funker det ikke. I stedet for å fortelle ham alt han gjør galt (du sier jo at han har dårlig selvtillit), så forteller du ham hvor deilig han er og hvor godt det er for deg å ha sex med ham. Gi komplimenter, vis at du nyter. Ikke bare kritiser og vær en bitch. Det er det du er i hans øyne nå.

Anonymous poster hash: a4931...205

Skrevet

Har sagt det til han maaange ganger. Men det går virkelig ikke inn.

Han sliter veldig med selvtilitten og jeg tror at både sexlivet og mangel på komplimenter kommer av det. Han er en taus kar. Rolig av seg. 

Men visse ting må man bare jobbe med, mener jeg da. 

Valgte å starte familie med han, siden han er verdens snilleste, tålmodigste mann. Han er virkelig et kupp. Men med sine egne mangler såklart. Mangler som jeg takler heller dårlig. Må også sies at jeg ikke er særlig lett å leve med. Jeg er sta og hissig Han takler det veldig bra (til vanlig) men ble veldig sinna nå. Tror kanskje han missforsto det jeg prøvde å få fram. Han fokuserte veldig på at jeg kom med "kritikk".. Han hørte ikke etter HVA SOM PLAGET MEG....

Vanskelig altså :(  Savner en mann som TAR meg skikkelig, og er skikkelig KÅT! 

Hi

Du sier at du valgte å starte familie med en mann som har mangler som du takler dårlig. Da har du jo bedt om problemer!

Du har levd med ham i syv år, da bør ikke dette komme overraskende på deg. Hvorfor i all verden har du ikke tatt seriøst tak i problemene før du valgte å starte familie med ham?

Gjør i hvert fall det rette nå - dere trenger parterapi og ev. sexolog.

Høres ikke ut som om et forhold som kommer til å vare, for å være ærlig :/

Parterapi asap!!!

Skrevet

Noen menn tenner ikke på gravide og mister da helt lysten på sex om dama blir gravid. Kanskje det er problemet? Og han kanskje syns at det er flaut å snakke om det så derfor er han så avvisende?

Anonymous poster hash: d880a...691

Skrevet

Han har vært sånn leeenge før jeg ble gravid også. Men jeg bare går å håper på en endring som skal komme en vakker dag. 

hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Har sagt det til han maaange ganger. Men det går virkelig ikke inn. Han sliter veldig med selvtilitten og jeg tror at både sexlivet og mangel på komplimenter kommer av det. Han er en taus kar. Rolig av seg.  Men visse ting må man bare jobbe med, mener jeg da.  Valgte å starte familie med han, siden han er verdens snilleste, tålmodigste mann. Han er virkelig et kupp. Men med sine egne mangler såklart. Mangler som jeg takler heller dårlig. Må også sies at jeg ikke er særlig lett å leve med. Jeg er sta og hissig Han takler det veldig bra (til vanlig) men ble veldig sinna nå. Tror kanskje han missforsto det jeg prøvde å få fram. Han fokuserte veldig på at jeg kom med "kritikk".. Han hørte ikke etter HVA SOM PLAGET MEG....  Vanskelig altså :(  Savner en mann som TAR meg skikkelig, og er skikkelig KÅT!   Hi Anonymous poster hash: a456f...f70

Kan jo hende du må jobbe en god del med deg selv også?

Hvis du unnskylder dette resonnementet:

Du syns han er verdens snilleste og tålmodigste mann. Han holder ut at du er hissig. Men det ligger ikke for ham å være lidenskapelig.

Ser du at du ikke kan få i pose og sekk? Dersom du fant en med mye mer temperatur, ville du kanskje få mer lidenskap - men ville du ikke da gå glipp av noe annet?

Senk forventningene dine. Ingen kan være "alt" for partneren...

Skrevet

Herregud, velger å få et barn med en som det der..? Venter på endring... LOL faktisk.

Anonymous poster hash: 4f688...7d5

Skrevet

Da er du bortskjemt :D Her er mannen enda verre... Han verken tar på meg, tar initiativ til sex eller blir med hvis jeg gjør det - 9 av 10 ganger blir jeg avvist, og nei, jeg maser ikke hver dag, men kanskje 3-4 ganger i måneden? I 2015 har vi hatt sex TO (!!!!) ganger. Og når vi først har sex nekter han å gå ned på meg, fikler litt med fingrene, hvis jeg flytter hånden hans dit det er rett for meg, så flytter han den tilbake til den "feile" stillingen, med andre ord lar han ikke meg styre for at jeg skal bli tilfredsstilt. Når jeg spør hva han liker, vet han ikke det, til tross for over 30 tidligere sexpartnere og 40 år langt liv. Hvis jeg ber ham ta styringa og gjøre det han liker, blir det kun misjonæren. Har også snakket med ham million ganger, han har sagt at han aldri har hatt så lang tørkeperiode i sexlivet som med oss (11 måneder på det meste, uten graviditet i bildet). Jeg er ingen skjønnhet, men heller ikke feit, urenslig eller stygg. Har aldri hatt problem med å tenne menn da jeg var singel. Han her er 40 år gammel, og har hatt ganske utsvevende sexliv før ifølge ham selv, aldri gått så lenge som en måned uten sex, verken i forhold eller som singel. Og ja, noen av eksene hans er skikkelig lite pene - enten veldig overvektige, eller veldig uflidde (a la joggebukse 24/7, fett hår og så videre), så det kan ikke være fordi han tidligere bare datet fotomodeller. Har gitt opp og går fra ham når barnet fyller ett år og han er ferdig med pappapermen. Så kan han sitte der i sølibat resten av livet, for det nekter jeg.

Sånne menn endrer seg ikke. Han liker ikke deg seksuelt, og det trenger ikke å bety at det er noe feil med deg. Hadde ikke giddet å bo med en sånn mann.

Anonymous poster hash: eb03e...783
Skrevet

Veldig til sexmas. Om han ikke har lyst, slutt å press han!!! Det er ikke hans jobb å tilfredsstille deg. Ikke er han synsk heller (regner jeg med), så om du vil ditten og datte - så må du nesten fortelle det til han på en rolig måte! Ikke skjelle han ut etter han har fyrt over deg.

Anonymous poster hash: 69368...fa6
Skrevet

Jeg syntes faktisk at du må skjerpe deg litt (sorry). Jeg skjønner at du vil bli begjært enda mer, men han er ingen tankeleser?

Tenk om katter som ikke fikk kos la seg til å surmule? Ville ikke fått mye kos da. Du må være tydelig. Si hva du vil og hva du forventer og gi han en sjanse.

Han tror du er fornøyd ettersom du har fått sex, og aner fred og ingen fare før du eksploderer.

Snakk med han og fortell hvordan du vil ha det (ble begjært og kos etterpå også). Spør også hva hans behov er og hva han tenner på. Menn er visuelle, kanskje han tenner på noen spennende outfits?

Syntes du skylder han en unnskyldning.

Anonymous poster hash: f4769...514

Skrevet

Veldig til sexmas. Om han ikke har lyst, slutt å press han!!! Det er ikke hans jobb å tilfredsstille deg. Ikke er han synsk heller (regner jeg med), så om du vil ditten og datte - så må du nesten fortelle det til han på en rolig måte! Ikke skjelle han ut etter han har fyrt over deg.

Anonymous poster hash: 69368...fa6

Da kan ikke mannen forvente at dama gir ham blowjob eller gjør noe spesielt som får ham til å komme, siden det ikke er hennes jobb å tilfredsstille ham? Eller er det kun damas jobb, altså begges orgasme? Synes at det alt for mange ganger skrives at kvinner selv er ansvarlig for egen orgasme, mens de selvfølgelig må gå med på analsex og det som verre er hvis det er det som tenner mannen mest.

Anonymous poster hash: eb03e...783

Skrevet

Han har vært sånn leeenge før jeg ble gravid også. Men jeg bare går å håper på en endring som skal komme en vakker dag. 

hi

Nok en gang bekrefter du det jeg har skrevet over, Hi. Dere kommuniserer ikke! I hvert fall ikke på en måte som fungerer.

Du har vært i forhold med denne mannen i syv år! Og han har vært slik leeeeenge.... og du bare går og håper han skal endre seg....

Jeg sier det igjen - parterapi! Du er like stort problem her som han!

Skrevet

Du sier bare "jeg vil" og "jeg trenger". Hva med ham? Hva vil han? Hva trenger han? Dere må møtes på midten. Du virker krevende og forventer at han, fordi han er mann, automatisk skal være kåt bare du viser deg i undertøyet. Vel, Sorry, men sånn funker det ikke. I stedet for å fortelle ham alt han gjør galt (du sier jo at han har dårlig selvtillit), så forteller du ham hvor deilig han er og hvor godt det er for deg å ha sex med ham. Gi komplimenter, vis at du nyter. Ikke bare kritiser og vær en bitch. Det er det du er i hans øyne nå.

Anonymous poster hash: a4931...205

Signerer denne.

Anonymous poster hash: b898b...7fb

Skrevet

Han går ned på deg?????

Det heter SLIKKE på norsk! Eller?

Anonymous poster hash: 7c31b...abf

Skrevet

Punkt 1: 

Gå i deg selv - du sier "jeg trenger", "jeg krever".

Punkt 2: 

Er du helt sikker på at du "skal ha" i både pose og sekk? Du sier han er snill osv, men at han ikke "gir" deg nok sex. Hadde det vært noe særlig bedre med en fantastisk elsker som oppfylte alle dine seksuelle drømmer og fantasier, men som ellers var en drittsekk? 

Punkt 3: 

SNAKK sammen! 

Anonymous poster hash: a0980...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...