Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 jeg er 25 år og gravid med barn nr 3, jeg har fast jobb, snill og omsorgsfull kjæreste, leilighet osv... min mor ble ikke veldig glad for nyheten... min far vil derrimot ikke snakke med meg, ikke de andre på farsiden eller... jeg er kjempe såret og lei meg, rett og slett...jeg tenker på det hele tiden.. jeg fikk ikke engang respons når jeg sa det, pappa la bare på telefonen...å har ikke snakket med meg siden... :'( jeg føler meg så alene, selv om jeg vet at kjæresten min er der for meg,men det føles som om noe mangler når familien min svikter meg på denne måten.. hva skal jeg gjøre? :'( Anonymous poster hash: 5c33f...9ae
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Huff, så fælt. Jeg hadde nok spurt de hvorfor de oppfører seg så rart. Du får kanskje et sårende svar, men da vet du hvorfor ting er som de er. Anonymous poster hash: b9adc...971
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Tar dere dere av barna dere har nå selv eller forventer du hjelp fra de? Om du og faren til barna klarer dere selv er det en rar reaksjon. Anonymous poster hash: 7db53...850
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Jeg mistenker at foreldrene dere har en grunn til å oppføre seg på den måten de gjør. Best å tenke gjennom om dere bør beholde eller ei Anonymous poster hash: 482b7...e89
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Kommer jo litt an på situasjonen. Jeg kunne nok funnet på å bli skuffet om min datter var gravid med nr tre i en alder av 25. Spesielt om forholdet hadde vart kort og de to andre barna hadde en eller to andre fedre. (Type "lærer hun ikke"). Hadde hun fått disse barna og ikke hadde utdannelse, så hadde jeg mulig tenkt at det ble opp til meg om barna hadde det de trenger. Om det var økonomi og plass til nok et barn. Men jeg hadde ikke avvist henne. Hadde jeg ikke klart, men det hadde blitt bekymringer. Nå vet jeg ikke hbordan din situasjon er, men kan du ikke spørre om de er skuffet over deg? Og om det er tilfelle, forsikre de om at dette vil gå bra og at de ikke trenger å hjelpe deg økonomisk eller med barnevakt:) Anonymous poster hash: a0b51...2ff
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 de 2 andre barna har jeg med samme barnefar... jeg forventer ikke hjelp på noen måte av de..bare støtte og kjærlighet.. pappan min har passet barna mine 2 ganger iløpet av 3 år..så jeg forventer ingenting... bare støtte! forholdet har vart ganske kort...6 måneder.. det kan være grunnen...men de kan i det minste SI noe! for barnet kommer om de vil eller ikke.. Anonymous poster hash: 5c33f...9ae
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 de 2 andre barna har jeg med samme barnefar... jeg forventer ikke hjelp på noen måte av de..bare støtte og kjærlighet.. pappan min har passet barna mine 2 ganger iløpet av 3 år..så jeg forventer ingenting... bare støtte! forholdet har vart ganske kort...6 måneder.. det kan være grunnen...men de kan i det minste SI noe! for barnet kommer om de vil eller ikke.. Anonymous poster hash: 5c33f...9ae Shit, du har to barn med en, også blir det slutt. Du treffer en annen, og 6 mnd senere er du gravid. Og du spør på dib hva grunnen til at familien ikke gir deg kjærlighet og støtte er? Glad du ikke er min datter!!! Anonymous poster hash: 482b7...e89
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 de 2 andre barna har jeg med samme barnefar... jeg forventer ikke hjelp på noen måte av de..bare støtte og kjærlighet.. pappan min har passet barna mine 2 ganger iløpet av 3 år..så jeg forventer ingenting... bare støtte! forholdet har vart ganske kort...6 måneder.. det kan være grunnen...men de kan i det minste SI noe! for barnet kommer om de vil eller ikke.. Anonymous poster hash: 5c33f...9ae Shit, du har to barn med en, også blir det slutt. Du treffer en annen, og 6 mnd senere er du gravid. Og du spør på dib hva grunnen til at familien ikke gir deg kjærlighet og støtte er? Glad du ikke er min datter!!! Anonymous poster hash: 482b7...e89 og jeg er temmelig glad for at du ikke er min mor Anonymous poster hash: 5c33f...9ae
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 de 2 andre barna har jeg med samme barnefar... jeg forventer ikke hjelp på noen måte av de..bare støtte og kjærlighet.. pappan min har passet barna mine 2 ganger iløpet av 3 år..så jeg forventer ingenting... bare støtte! forholdet har vart ganske kort...6 måneder.. det kan være grunnen...men de kan i det minste SI noe! for barnet kommer om de vil eller ikke.. Anonymous poster hash: 5c33f...9ae Shit, du har to barn med en, også blir det slutt. Du treffer en annen, og 6 mnd senere er du gravid. Og du spør på dib hva grunnen til at familien ikke gir deg kjærlighet og støtte er? Glad du ikke er min datter!!! Anonymous poster hash: 482b7...e89 Haha :X Anonymous poster hash: 43ace...93f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 de 2 andre barna har jeg med samme barnefar... jeg forventer ikke hjelp på noen måte av de..bare støtte og kjærlighet.. pappan min har passet barna mine 2 ganger iløpet av 3 år..så jeg forventer ingenting... bare støtte! forholdet har vart ganske kort...6 måneder.. det kan være grunnen...men de kan i det minste SI noe! for barnet kommer om de vil eller ikke.. Anonymous poster hash: 5c33f...9ae Shit, du har to barn med en, også blir det slutt. Du treffer en annen, og 6 mnd senere er du gravid. Og du spør på dib hva grunnen til at familien ikke gir deg kjærlighet og støtte er? Glad du ikke er min datter!!! Anonymous poster hash: 482b7...e89 Haha :X Anonymous poster hash: 43ace...93f veldig morsomt.... ha-ha Anonymous poster hash: 5c33f...9ae
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Da er nok grunnen at de mener du er så ung har to barn med en fyr, det blir slutt, de skjønte sikkert at det kom til å skje, så finner du en ny og 6 mnd. etter det er du gravid med han også, de tenker nok sikkert at dette aldri kommer til å vare og at du tar et fryktelig dumt valg og er sikkert skuffet. Dumt å reagere sånn, men de er nok sikkert bekymret for hvordan dette kommer til å gå. Anonymous poster hash: 13516...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå