Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Er det noen som husker en hysterisk morsom tråd som var her for lenge siden, ca ett år, eller mer. En tråd der vi fortalte om ting vi aldri hadde trodd vi skulle si til barna våre. Jeg satt alene i sofaen og ristet av latter i flere timer. Jeg vil så gjerne lese den tråden en gang til. 😂😂 Anonymous poster hash: 031a4...560
Bustetroll Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144077402-setninger-jeg-aldri-trodde-jeg-skulle-komme-til-%C3%A5-si/page-2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Der er den ja. Nå skal jeg sette meg ned å lese😀 Anonymous poster hash: 031a4...560
Nyttårs barn Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Jeg glemmer ikke tråden om hun som hadde en stesønn som la barberblad i brødet og stjal trusene hennes. Grøss... Hun var gravid.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Jeg glemmer ikke tråden om hun som hadde en stesønn som la barberblad i brødet og stjal trusene hennes. Grøss... Hun var gravid.Ja, håper virkelig de har fått hjelp. Anonymous poster hash: 031a4...560
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Jeg glemmer ikke tråden med hun som lot barna bade alene et øyeblikk hvor jenta satt seg oppå lillebroren i badekaret og moren spurte her om tørrdrukning istedet for å dra til legevakta.. Hun dro vel til slutt, men det var forferdelig å lese og vente på svar. Anonymous poster hash: bd5cb...766
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Jeg glemmer ikke tråden med hun som lot barna bade alene et øyeblikk hvor jenta satt seg oppå lillebroren i badekaret og moren spurte her om tørrdrukning istedet for å dra til legevakta.. Hun dro vel til slutt, men det var forferdelig å lese og vente på svar. Anonymous poster hash: bd5cb...766 Det verste med den var at hun senere svarte at hun ikke ville slutte med å forlate barna i badekaret uten tilsyn.. Jeg husker også hun som engstet seg for barna som hadde holdt på med pillene i veska hennes. Hun visste ikke om de hadde tatt noen, men satsa på at det gikk greit. Anonymous poster hash: ad32a...afc
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Jeg glemmer ikke tråden med hun som lot barna bade alene et øyeblikk hvor jenta satt seg oppå lillebroren i badekaret og moren spurte her om tørrdrukning istedet for å dra til legevakta.. Hun dro vel til slutt, men det var forferdelig å lese og vente på svar. Anonymous poster hash: bd5cb...766 Det verste med den var at hun senere svarte at hun ikke ville slutte med å forlate barna i badekaret uten tilsyn.. Jeg husker også hun som engstet seg for barna som hadde holdt på med pillene i veska hennes. Hun visste ikke om de hadde tatt noen, men satsa på at det gikk greit. Anonymous poster hash: ad32a...afc Ingen kan påstå at disse to er overhysteriske ihvertfall! Anonymous poster hash: 951a3...883
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Tråden om lysfatet. Hun prøvde og prøvde å få det til, men knakk ikke koden. Morsomt. Hun tullet nok bare, men jeg lo godt. Anonymous poster hash: fed9f...e05
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Jeg glemmer ikke tråden med hun som lot barna bade alene et øyeblikk hvor jenta satt seg oppå lillebroren i badekaret og moren spurte her om tørrdrukning istedet for å dra til legevakta.. Hun dro vel til slutt, men det var forferdelig å lese og vente på svar. Anonymous poster hash: bd5cb...766 Det verste med den var at hun senere svarte at hun ikke ville slutte med å forlate barna i badekaret uten tilsyn.. Jeg husker også hun som engstet seg for barna som hadde holdt på med pillene i veska hennes. Hun visste ikke om de hadde tatt noen, men satsa på at det gikk greit. Anonymous poster hash: ad32a...afc Var ikke det trolling da? Anonymous poster hash: 1162a...d6a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Hun med alvorlig fødselsdepresjon som nesten ikke gav nærhet til barnet de første 6 mnd av barnets liv. Lurer veldig på hvordan det går med de, og hvordan det kommer til å gå med dette stakkars barnet 😢 Anonymous poster hash: 951a3...883
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Det finnes ingen gode tråder her inne siden medlemmene i stor grad er kvinner. Som mangler humor. Det finnes ikke morsomme kvinner, bare se i humorbransjen i Norge. Ikke EN MOR SOM KVINNE. Kvinner er ikke morsomme, de er sutrete, sure og grinete og dumme. Anonymous poster hash: c31fb...906
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Tråden om lysfatet. Hun prøvde og prøvde å få det til, men knakk ikke koden. Morsomt. Hun tullet nok bare, men jeg lo godt.Anonymous poster hash: fed9f...e05 link? Anonymous poster hash: b97f8...0db
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Hun med alvorlig fødselsdepresjon som nesten ikke gav nærhet til barnet de første 6 mnd av barnets liv. Lurer veldig på hvordan det går med de, og hvordan det kommer til å gå med dette stakkars barnet 😢 Anonymous poster hash: 951a3...883 Hun sto også frem som troller. Anonymous poster hash: 1162a...d6a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #15 Skrevet 13. juli 2015 Hun med alvorlig fødselsdepresjon som nesten ikke gav nærhet til barnet de første 6 mnd av barnets liv. Lurer veldig på hvordan det går med de, og hvordan det kommer til å gå med dette stakkars barnet 😢 Anonymous poster hash: 951a3...883 Hun sto også frem som troller. Anonymous poster hash: 1162a...d6a Hm. Det hadde jo egentlig vært flott da, det fikk ikke jeg med meg. Anonymous poster hash: d8640...01c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 gjenkjente en anonym her en gang på en historie hun skrev og fikk så mye støtte for ( fremstilte eks mannen helt feil ) , hadde så lyst å kommentere , men lot den fare gitt. Husker siste kommentaren på siden var fra en her inne som skrev , vær forsiktig med hva du skriver for man kan bli gjenkjent her inne , etter det kom det ikke mer meldinger fra hun . Og gjenkjent ble hun . Anonymous poster hash: afee0...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå