Gå til innhold

Hurra for DiB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange klager på vondter og slikt i dag og ALLE (bortsett fra blindtarmedama) mener de ikke trenger å gå til lege. Og i tillegg spør de hva leger vil gjøre hvis og dersom. (Vanligvis bør og vil alle gå til lege her inne, men ikke i dag)

Noen spør om matoppskrifter. Lettere å spørre på dib enn å Google.

Noen har vært for lenge på dib og glemmer at det finnes tlf til leger og Google for oppskrifter!

Haha:)

Anonymous poster hash: 9dcad...679

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk enig.

Jeg har fått mye hjelp her inne, men jaggu er det mye dumt også.

Bør jeg gå på legevakten? -ring legevakten og spørre.

Kan jeg være gravid? -Ta en test.

Her er det mye morsomt, mye rart og mye rådgivning i lett blanding.

Anonymous poster hash: 96c34...a6c

Skrevet

Huff, så mye sure og frekke damer det var her da?!? Kan vi ikke bare være enige om at vi bruker dib forskjellig? Det er jo bare å la være å svare eller lese innleggene dere synes er dumme.

Tenk så kjedelig forumet hadde vært hvis alle innleggene dere nevner hadde vært borte! Da hadde vært bare noen få innlegg om dagen da..

Anonymous poster hash: 1db41...74c

Skrevet

Syk tråd!

Anonymous poster hash: d01d5...e98

Skrevet

Talentløs forsøk på trolling.

Anonymous poster hash: 62f06...02d
Skrevet

Eh, i fare for å forsvare HI så betyr det at noe går så det synger at det går bra!! Selv om vi alle vet at det går til helvete med HI så later hun som

Noe annet

Anonymous poster hash: 1311b...508

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Denne tråden har kommet helt ut av kontroll!

Stenger den mens vi modererer!

Sommerfuggel

Brukermoderator

Skrevet

Eh, i fare for å forsvare HI så betyr det at noe går så det synger at det går bra!! Selv om vi alle vet at det går til helvete med HI så later hun som

Noe annet

Anonymous poster hash: 1311b...508

Hvorfor later hun som noe annet? Skjønner meg ikke på henne jeg? Og hvorfor sier hun at mannen er død?

Anonymous poster hash: 71578...2a2

Skrevet

Over 40 innlegg og sitater er fjernet grunnet personangrep. Jeg ber dere om å utvise normal høflighet når dere svarer, uavhengig av om dere er anonyme eller ei.

Fortsetter denne debatten i samme spor vil det bli sendt ut advarsler om utestengelse av brukere.

Kira

Skrevet

Over 40 innlegg og sitater er fjernet grunnet personangrep. Jeg ber dere om å utvise normal høflighet når dere svarer, uavhengig av om dere er anonyme eller ei.

Fortsetter denne debatten i samme spor vil det bli sendt ut advarsler om utestengelse av brukere.

Kira

La henne svare videre:) vi kjenner hverandre godt, så det går bra:)

Skrevet

Er helt enig i at forumet blir brukt til helt absurde ting.. Er selv stor fan av "Let Me Google That For You" linken.. Av og til kan jeg skjønne at spørsmålene blir stilt her fordi de ønsker det sosiale med en tråd men akkurat litt for ofte er det helt idiotiske ting som viktige spørsmål ang. helse som du får svar på ila.5 minutter om du ringer en lege eller legevakt, ringer til butikken du har et spørsmål til eller ringer sjekker opp relevante websider. Helt utrolig. Og så ruller det inn like idiotiske svar fra en drøss med folk som ikke aner men som tror kanskje ditt og kanskje datt.. Hvorfor bruker 2 timer på en tråd som bare gir vissvass enn å gå rett til kilden? o.O

Anonymous poster hash: 5e87b...991
Skrevet

Er helt enig i at forumet blir brukt til helt absurde ting.. Er selv stor fan av "Let Me Google That For You" linken.. Av og til kan jeg skjønne at spørsmålene blir stilt her fordi de ønsker det sosiale med en tråd men akkurat litt for ofte er det helt idiotiske ting som viktige spørsmål ang. helse som du får svar på ila.5 minutter om du ringer en lege eller legevakt, ringer til butikken du har et spørsmål til eller ringer sjekker opp relevante websider. Helt utrolig. Og så ruller det inn like idiotiske svar fra en drøss med folk som ikke aner men som tror kanskje ditt og kanskje datt.. Hvorfor bruker 2 timer på en tråd som bare gir vissvass enn å gå rett til kilden? o.O

My point😀

Skrevet

My point

Alikevel er det du som står for dagens dummeste tråd..................

Anonymous poster hash: 08dd8...028

Skrevet

Her er jo så moderert at det er umulig å forstå en pøkk.

Men det er helt ok. Har vært på dib så lenge, at jeg har nok hørt alt fra før...

Anonymous poster hash: 9a6f8...67b

Skrevet

My point

Alikevel er det du som står for dagens dummeste tråd..................

Anonymous poster hash: 08dd8...028

Hæ?

Skrevet

Hva i all verden skjedde her?!

Anonymous poster hash: dc82a...226

Skrevet

Haha. Er så enig. Det blir spurt om de utroligste ting her.

Når skal jeg legge barna mine?

Hva skal jeg ha på meg?

Kan jeg spise dette?

Er ikke folk i stand til å ta egne avgjørelser? Tenke litt selv?

Anonymous poster hash: 2de5a...5a2

Skrevet

Enig med HI. Det spørres om så mye rart her. Skulle tro enkelte trodde av dib egentlig var google!

Anonymous poster hash: 7d663...792
Skrevet

Dette er et forum.

En haug med forskjellige mennesker= en haug med forskjellige spørsmål og behov.

Jeg elsker mat! Jeg kan også fint google. Men er faktisk interessert i å høre andres erfaringer og beste oppskrifter. Tips og råd. Å google en oppskrift og bare stole blindt på at den er god er like dumt spør du meg.

Skrevet

Dette er et forum.

Jeg elsker mat! Jeg kan også fint google. Men er faktisk interessert i å høre andres erfaringer og beste oppskrifter. Tips og råd. Å google en oppskrift og bare stole blindt på at den er god er like dumt spør du meg.

Det er ikke så mange forskjellige mennesker her. 90% er ekle kjerringer med et sykt behov for å trøkke andre ned i søla. De går inn i uskyldige tråder og finner noen å hakke på. Særlig gravide, det gå sport i å rakke ned på gravide her inne.... Trist og skamfullt.

Anonymous poster hash: 97e70...d82

Skrevet

Dette er et forum.

Det er ikke så mange forskjellige mennesker her. 90% er ekle kjerringer med et sykt behov for å trøkke andre ned i søla. De går inn i uskyldige tråder og finner noen å hakke på. Særlig gravide, det gå sport i å rakke ned på gravide her inne.... Trist og skamfullt.

Jeg er slett ikke enig med deg. De aller fleste er oppegående og hyggelige mennesker, og så finnes det de som bruker forumet som sin egen personlige søppelbøtte og prøver å få litt bedre selvfølelse ved å hakke på andre.

At noen får litt sleivete kommentarer på litt opplagte spørsmål får man tåle, syns jeg, men å svare direkte slemt er en helt annen sak og fullstendig unødvendig.

Jeg har fått utrolig mange gode råd her inne, og det er stor forskjell på å få personlige erfaringer kontra å google og få tusen treff på et enkelt spørsmål.

Jeg liker meg her jeg :)

Skrevet

Jeg er ganske enig med anonym ...d82, det er mange ufine folk her. Eller bare dumme troll som prøver å fremstille seg selv som bedre enn andre. Et enkelt eksempel. Ta tråden om den stygge reklamen der hi spurte om flere syntes reklamen var unødvendig. Den endte opp med at hi var white trash som lot barna se tv om dagen. Eller den med amming og alkohol der hi følte seg presset til å drikke mens hun ammet. Da var hun søppel som var i et belastet miljø.

Nå kommer sikkert en eller annen til å fortelle meg at hvis jeg er så nærtagende, burde jeg ikke være her i det hele tatt. Sant? ;)

Anonymous poster hash: dc82a...226

Skrevet

Dette er et forum.

Jeg er slett ikke enig med deg. De aller fleste er oppegående og hyggelige mennesker, og så finnes det de som bruker forumet som sin egen personlige søppelbøtte og prøver å få litt bedre selvfølelse ved å hakke på andre.

At noen får litt sleivete kommentarer på litt opplagte spørsmål får man tåle, syns jeg, men å svare direkte slemt er en helt annen sak og fullstendig unødvendig.

Jeg har fått utrolig mange gode råd her inne, og det er stor forskjell på å få personlige erfaringer kontra å google og få tusen treff på et enkelt spørsmål.

Jeg liker meg her jeg :)

Det du sa 😊 jeg har hvertfall lært meg å le av de få (ja, for mener det er få..) som må sitte her inne og lage kvalm. Såklart om man legfer merke til all drit, så virker det sånn.. Jeg derimot synes majoriteten er hyggelige 😊

Skrevet

Ehhh.... Men viss en ikke kan spør om spørsmål her, hvorfor har vi da egentlig et forum? Og hvorfor gidder dere å sitte å lese alle disse tråden? Kan dere ikke heller lese en god bok og ta en kopp kaffe? Jeg vil jo faktisk påstå at DETTE var den tråden som var tåpligst av alle i dag! Lurer pgså på hva som da er "innafor" å diskutere?! Dagens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...