Gå til innhold

Hjeeellp, jeg lukter fisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har visst fått meg en infeksjon nedentil. Det har jeg aldri hatt før, så nå lurer jeg på hva jeg bør bruke.  Hva kan jeg gå på apoteket og kjøpe meg imorgen som vil hjelpe mot denne grusomme lukten? Noen som vet?

Jeg bør kanskje ta en tur til legen og? Men der er det midt i ferien, så jeg kommer ikke inn der med det første

Anonymous poster hash: 1c0ed...e24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakteriell vaginose vil jeg tippe.

Anonymous poster hash: 1396d...382
Skrevet

Nei, å dra til legen er dumt. Det er folk der ute som har kols og de trenger hjelp før ditt sure underliv. Anbefaler en god dusj med grønnsåpe og færre sexpartnere.

God bedring!

Anonymous poster hash: ed30c...81d

Skrevet

Du får hjelp hos legen selvom det er ferie. Og det er bare å ringe de for bakteriell vaginose går ikke over med reseptfritt. Om det er det du har.

Du kan selvfølgelig prøve med melkesyrevagitorierer å se om det hjelper men om det er bv så må du ha pillekur :) du vil merke rask bedring men viktig å ta kuren helt ut.

Skrevet

Du får hjelp hos legen selvom det er ferie. Og det er bare å ringe de for bakteriell vaginose går ikke over med reseptfritt. Om det er det du har.

Du kan selvfølgelig prøve med melkesyrevagitorierer å se om det hjelper men om det er bv så må du ha pillekur :) du vil merke rask bedring men viktig å ta kuren helt ut.

Hvordan finner de ut om det er bakteriell vaginose da?

Skrevet

Nei, å dra til legen er dumt. Det er folk der ute som har kols og de trenger hjelp før ditt sure underliv. Anbefaler en god dusj med grønnsåpe og færre sexpartnere.

God bedring!

Stått opp med feil bein?

Har ikke en eneste sexpartner, så den gretne tonen din kan du fint spare deg

Skrevet

Hvordan finner de ut om det er bakteriell vaginose da?

Prøv lactal først.. Er utfloden gråaktig? Er det BV må du sikkert ta en sjekk nedentil.

Anonymous poster hash: d904b...3c7

Skrevet

God bedring!

Stått opp med feil bein?

Så hvorfor er du på dib da? Må nødvendigvis ha hatt sex da, eventuelt er du bare en fjortis som troller? 

Skrevet

God bedring!

Stått opp med feil bein?

Så hvorfor er du på dib da? Må nødvendigvis ha hatt sex da, eventuelt er du bare en fjortis som troller? 

Jeg er ikke på dib, men på bim

Skrevet

Jeg fikk pillekur ved å forklare symptomene for legen min. Ingen tvil hos noen av oss.

Men vet noen leger vil ta gu først. Min lege sa at jeg måtte inn til gu om kuren ikke hadde effekt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, å dra til legen er dumt. Det er folk der ute som har kols og de trenger hjelp før ditt sure underliv. Anbefaler en god dusj med grønnsåpe og færre sexpartnere.God bedring!Anonymous poster hash: ed30c...81d

Stått opp med feil bein? Har ikke en eneste sexpartner, så den gretne tonen din kan du fint spare degAnonymous poster hash: 1c0ed...e24

Så hvorfor er du på dib da? Må nødvendigvis ha hatt sex da, eventuelt er du bare en fjortis som troller?  Anonymous poster hash: ed30c...81d

MÅ man ha hatt sex for å skrive her? Finner ikke akkurat det punktet i forumreglene, gitt...?

Skrevet

Dytter litt

Skrevet

God bedring!

Jøss, samme som å si at de som har kols har valgt det selv, og det finnes de med kreft og hjerneslag, så Kols pasienter burde heller ikke få legetime. Dessuten er det ikke noe smart å anbefale grønnsåpe, med mindre du får tak I gammeldags/på apoteket, da dette ødelegger all hud. Det er også slik at man kan få ubalanse I underlivet uten å ha mange sexpartnere... så ti stille med slik oppgulp er du snill.

Anonymous poster hash: cf274...f19

Skrevet

Hallais.

Har hatt den dritten der flere ganger. Lukten er helt utrolig, og ikke til å ta feil av. For å være sikker på at du blir helt kvitt det, må du dra til legen og få noen piller mot det. Da blir det heldigvis borte fort.

God bedring :)

Anonymous poster hash: 99afd...120

Skrevet

Hei!

Jeg hadde bakteriell vaginose tidligere i år. Luktet fiskeri fra hufsa. Jeg kjøpte lactal tabletter for å få vekk stanken. Ringte legen som sa jeg skulle vente til jeg fikk mens og se om det gikk over da, noe det gjorde. Mens "renser" ofte opp i bakteriefloraen i underlivet så en slipper å ta medisiner. Ta en telefon til legen og forhør deg :)

Anonymous poster hash: 9c7ae...cc5
Skrevet

Hei!

Jeg hadde bakteriell vaginose tidligere i år. Luktet fiskeri fra hufsa. Jeg kjøpte lactal tabletter for å få vekk stanken. Ringte legen som sa jeg skulle vente til jeg fikk mens og se om det gikk over da, noe det gjorde. Mens "renser" ofte opp i bakteriefloraen i underlivet så en slipper å ta medisiner. Ta en telefon til legen og forhør deg :)

Anonymous poster hash: 9c7ae...cc5

Takk for svar :)

Hjalp Lactal tablettene mot lukten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...