Gå til innhold

Må jeg til lege eller fysio med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Di siste dagene har det skjedd noe rart med hofta, elle bekkent (tror jeg). Får vondt inni rumpa, på siden av rumpa altså. Ikke rumpa, men noe bein etc inni der. Kjennes ut som jeg får et klikk som ikke vil klikke på en måte. Vanskelig å beskrive, men kommer og går gjennom hele dagen og det er vondt å gå når det kommer... Vet ikke hva det kan være, kan det være en nerve? Av og til så kjennes det ut som det stråler nedover foten. Er bare på høyre side...

Anonymous poster hash: d4e0d...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiropraktor!!

Anonymous poster hash: c26d0...480

Skrevet

Men blir det ikke vanskelig å finne ut av det? Kan jo ikke akkurat begynne å kjenne på rumpa?🙈 og det kommer og går, så mest sannsynlig kjenner jeg ikke det på en evt kiropraktortime? Vabskelig å beskrive det når jeg ikke kjenner det der og da..

Anonymous poster hash: d4e0d...d61

Skrevet

Du får kjenne godt etter når du har det, hvor det sitter og hvordan det kjennes ut, da er det ikke noe problem å gjenta det til kiropraktoren når du kommer dit. Enig med nr. to om at kiropraktor er første stopp.

Prøv ellers å tøye setet og hoftebøyeren et par ganger om dagen og se om det hjelper. Google, så finner du ut hvordan.

Anonymous poster hash: 3fafe...6ea
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kiropraktor ja. Eller manuellterapi. Eller naprapat. Tro meg, de vet hva de skal behandle bare du forteller om plagene dine :)

Jeg sa til naprapaten at jeg var lyssky på høyre øye og da fant han det ene punktet i nakken med en gang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...