Gå til innhold

"Her er det myye hoggorm..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada....må innrømme det. I en alder av 41 år; jeg er livredd hoggorm. Synes de er ekle og stygge. Skumle og liker rett og slett ikke orm.

Skal på tur i skogen med svigermor og det første hun sier da vi begynner å gå på stien..."tramp litt godt ..Her er det myye hoggorm"

Det gikk bra..så ingen, men gikk skrekkslagen i ulendt terreng i 3 timer...

Flere enn meg som er pysete som liker best skogen om høsten???

Anonymous poster hash: 1a471...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada....må innrømme det. I en alder av 41 år; jeg er livredd hoggorm. Synes de er ekle og stygge. Skumle og liker rett og slett ikke orm.

Skal på tur i skogen med svigermor og det første hun sier da vi begynner å gå på stien..."tramp litt godt ..Her er det myye hoggorm"

Flere enn meg som er pysete som liker best skogen om høsten???

Anonymous poster hash: 1a471...c6a

Jeg er som deg, er 27 år.. Dønn ærlig: De få gangene jeg beveger meg ut i terreng jeg vet er en del hoggorm på sommeren, så går jeg med vernestøvler, da har jeg hvertfall trygghet rundt føtter og ankler, og gummien i de er noe mer hardfør enn vanlige sko ;)

Men som vanlig har jeg "alltid" en god grunn til å ikke gå ut i slikt terreng på vår og sommer, heller ikke tidlig høsten ;)

Men så elsker jeg å gå med truger i skogen på vinteren da :P Mange sier jeg er merkelig pga det, men slanger generelt er ekkelt! Hadde en kjæreste for noen år tilbake, det ble brått slutt når jeg var med han hjem første gang, og forsto hvorfor han utsatte det så lenge, han hadde slange som "kjæledyr", jeg forduftet fort ut av det huset, og han slo opp fordi jeg "var for pysete"

Anonymous poster hash: f1a00...173

Skrevet (endret)

Flere enn meg som er pysete som liker best skogen om høsten???Anonymous poster hash: 1a471...c6a

Jeg må innrømme at jeg er mer redd hjortelusflua (eller, hater den mer..) enn hoggorm. Har du ikke hjortelusflue der du bor? Dens storhetstid er om høsten, derfor går jeg ikke i skogen etter den er observert her. Går i håret og slipper vingene..æsj.. Endret av Ferskvann
Skrevet

Jeg er 40 og livredd orm. Men det er mest fordi jeg har hund som ble bitt og ble kjempe syk.

Det er noen ekle kryp.

Anonymous poster hash: 93af2...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...