Gå til innhold

Hvem er hun sure Gunhild Dahlberg i VG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt av det hun skriver og er det sant alt hun lirer av seg er hun virkelig bare tidenes dårligste mor OG kone.

Her har vi en som lar gravidhormonene ta overhånd.

Anonymous poster hash: c1f4c...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gunhild er superkul!! Elsket henne da hun var på P3. Kjapp og morsom:)

Anonymous poster hash: 73179...a4c
Skrevet

Gunhild er superkul!! Elsket henne da hun var på P3. Kjapp og morsom:)

Har du lest greiene hennes i VG?

Grøss for en hurpe.

Skrevet

Har ikke VG+, men elsker humoren hennes :)

Skrevet

Har ikke vg+, men hvorfor er hun så sint da? Og hva har graviditeten med det å gjøre?

Anonymous poster hash: 6c3e3...1d6

Skrevet

Har ikke vg+, men hvorfor er hun så sint da? Og hva har graviditeten med det å gjøre?

Hun er høygravid og sur for alt.

Sur fordi dette blir siste barnet (skjønner ikke den for hun ser jo ganske gammel ut?)

Sur på alle fordi hun er gravid og de ikke er det.

Skrevet

Måtte Google henne. Hun er jo steike lik Sarromaa! De kunne sikkert blitt bestiser og sutre sammen. Eller nei, det går jo ikke. Gunhild er jo bare norsk 😝

Anonymous poster hash: af45f...763

Skrevet

Har ikke vg+, men hvorfor er hun så sint da? Og hva har graviditeten med det å gjøre?Anonymous poster hash: 6c3e3...1d6

Sur fordi dette blir siste barnet (skjønner ikke den for hun ser jo ganske gammel ut?)

Sur på alle fordi hun er gravid og de ikke er det. Anonymous poster hash: c1f4c...bfa

Sjarmerende.

Men har man ikke lov å være trist over å ikke få flere barn selv om man er gsnske gsmmel? (Hva legger du i det, egent,og? For meg så ser hun ikke ut til å være 40 engang?)

Skrevet

Har ikke vg+, men hvorfor er hun så sint da? Og hva har graviditeten med det å gjøre?Anonymous poster hash: 6c3e3...1d6

Sur på alle fordi hun er gravid og de ikke er det. Anonymous poster hash: c1f4c...bfa

Sjarmerende.

Men har man ikke lov å være trist over å ikke få flere barn selv om man er gsnske gsmmel? (Hva legger du i det, egent,og? For meg så ser hun ikke ut til å være 40 engang?)

Tenkte vel mer at naturen setter en stopper. Hun ser jo ut som hun er godt over 40 og da er hun ikke superfruktbar lengre.

Det svangerskapet hun har nå er vel en bonus.

Skrevet

Det innlegget er ment humoristisk i forhold til alle graviditets hormonene som herjer i kroppen hvis du ikke skjønte det! Jeg syns det var morsomt og jeg kjenner meg igjen i noe av tankene/følelsene hun skildrer..

Hva med å ikke ta alt så veldig seriøst da! *oppgitt*

Anonymous poster hash: 36a2c...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...