Gå til innhold

Når kan jeg ta gravidetesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen på mange år da jeg går på Cerazette. For 14 dager siden hadde jeg om mannen sex i en periode hvor jeg hadde glemt pillen et par dager. Jeg har ingen gravide symtomer, men får jo heller ikke mensen. Jeg skal ikke ha flere barn. Har kjøpt gravidetest for å være heelt sikker, men på den står det at den kan tars inntil 4 dager før forventet mens, når kan jeg ta den når jeg ikke aner hvor i syklusen jeg er, iom at jeg ikke har en syklus... Kan jeg ta den i morgen ?14 dager siden sex.

Anonymous poster hash: 81a98...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, 14 dager etter bør den vise resultat :)

Anonymous poster hash: 20f7b...7a6
Skrevet

Takk! Så hvis den viser negativ i morgen, kan jeg stole helt på at jeg ikke er gravid?

Hi

Skrevet

Tror jeg ville ventet en uke til hvis hensikten er å være helt sikker på at du ikke er gravid ved negativ test.

Anonymous poster hash: ae397...4df

Skrevet

Takk! Så hvis den viser negativ i morgen, kan jeg stole helt på at jeg ikke er gravid?

Hi

Tja..... jeg ville vært ganske sikker, men som hun over sier så skader det ikke å vente en uke til da;)

Anonymous poster hash: 20f7b...7a6

Skrevet

Da venter jeg. Jeg orker ikke å havne i en situasjon der det viser seg at jeg likevel var gravid. Jeg vil vite helt sikkert, selv om jeg ikke tror jeg er gravid.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...