Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg har ikke hatt mensen på mange år da jeg går på Cerazette. For 14 dager siden hadde jeg om mannen sex i en periode hvor jeg hadde glemt pillen et par dager. Jeg har ingen gravide symtomer, men får jo heller ikke mensen. Jeg skal ikke ha flere barn. Har kjøpt gravidetest for å være heelt sikker, men på den står det at den kan tars inntil 4 dager før forventet mens, når kan jeg ta den når jeg ikke aner hvor i syklusen jeg er, iom at jeg ikke har en syklus... Kan jeg ta den i morgen ?14 dager siden sex. Anonymous poster hash: 81a98...e4f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Ja, 14 dager etter bør den vise resultat Anonymous poster hash: 20f7b...7a6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 Takk! Så hvis den viser negativ i morgen, kan jeg stole helt på at jeg ikke er gravid? Hi Anonymous poster hash: 81a98...e4f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Tror jeg ville ventet en uke til hvis hensikten er å være helt sikker på at du ikke er gravid ved negativ test. Anonymous poster hash: ae397...4df
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Takk! Så hvis den viser negativ i morgen, kan jeg stole helt på at jeg ikke er gravid? Hi Anonymous poster hash: 81a98...e4f Tja..... jeg ville vært ganske sikker, men som hun over sier så skader det ikke å vente en uke til da;) Anonymous poster hash: 20f7b...7a6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Da venter jeg. Jeg orker ikke å havne i en situasjon der det viser seg at jeg likevel var gravid. Jeg vil vite helt sikkert, selv om jeg ikke tror jeg er gravid. Hi Anonymous poster hash: 81a98...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå