Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #1 Skrevet 12. juli 2015 Jeg jobber i staten, men har ennå ikke organisert meg. Betyr det at jeg ikke får lønnsøkning i år? Lønnstrinnet har jo gått opp og g reguleringen, men hva med den vanlige lønnsøkningen? Anonymous poster hash: 3e49a...e45
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Skrevet 12. juli 2015 Du vil gå opp den vanlige reguleringen, men du har ingen organisasjon som kjemper for at du skal få innvilget et krav på økning eller endring av stillingskode. Den kampen må du ta selv. Det som også kan skje er at organisasjonene kjemper for at du ikke skal få det, for de ønsker at organiserte skal prioriteres ved forhandlingene. Har du en sjef som ser deg godt kan han kjempe for deg, og anbefale at du skal opp i lønn dersom han mener du fortjener det, da er det verre for organisasjonene å forhandle mot Ellers anbefaler jeg deg å bli organisert, da de er mer enn bare trygghet i lønnsforhandlinger og ved konflikter på jobb. Men tilbyr også gode vilkår samt gratis kurs Anonymous poster hash: 135b0...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå