Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Som konstant er på kanten til ufin, men holder seg innenfor hva dom er akseptabelt. Mange bekker små, som gjør en stor å, og jeg holder på å sprekke! Men kan ikke si en ting, da det ikke er "noe" å sette fingeren på. Ante virkelig ikke at de mislikte meg såååå sterkt. Anonymous poster hash: 96df6...4ca
Willy W Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Kom med eksempler....litt vanskelig når du skriver "i koder"
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #3 Skrevet 12. juli 2015 De misliker deg,da ville jeg svart med samme mynt tilbake,du har ingenting å tape likevel.Forklar mannen din hvorfor du gjør som du gjør. Anonymous poster hash: 07af0...7bf
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp! Anonymous poster hash: 07af0...7bf
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #6 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp! Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #7 Skrevet 12. juli 2015 Nå er jeg litt enig i at man ikke kalles stebarn når man er voksen. Men hva gjør de da, og hva får du gjort med det? Vil de ikke forholde seg til deg så har vel det sine grunner kanskje? Anonymous poster hash: 553af...4e6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg. Anonymous poster hash: 07af0...7bf
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg. Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl! Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg.Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl!Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Pappa'n din har vel samme standaren på alle kvinnene i sitt liv,menn er enkle sånn,så da bør du gå i deg selv å se på hvor fæl du er. Så lenge din far er lykkelig er vel det det viktigste! Anonymous poster hash: 07af0...7bf
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg.Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl!Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Pappa'n din har vel samme standaren på alle kvinnene i sitt liv,menn er enkle sånn,så da bør du gå i deg selv å se på hvor fæl du er. Så lenge din far er lykkelig er vel det det viktigste! Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neida:) Han nedgraderte uten at vi skjønner hvorfor. Mulig at han har blitt syk eller noe? Jaja, man velger ikke sine foreldre eller hvem foreldrene omgås. Heldigvis trenger ikke vi å omgå henne noe særlig Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg. Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl! Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Håper du troller. Hvis ikke er du jo bare et troll. Grøss. Anonymous poster hash: 2070f...fbe
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg. Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl! Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Håper du troller. Hvis ikke er du jo bare et troll. Grøss. Anonymous poster hash: 2070f...fbe Rart at du antar at det er jeg som er fæl uten å vite om noe om henne og at du misliker meg, men jeg kan ikke mislike henne.Ohh, the irony Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Ta det opp med faren deres i første omgang. Diskuter sammen hvordan løse problemet. Tror det beste er om han blir obs på det og kommer på banen. Anonymous poster hash: 137a1...f05
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Taklet ikke kona til faren min jeg heller, men måtte ha med henne å gjøre for å ha kontakt med faren min, helt greit, er voksen nok til å være høflig, både hun og jeg var knapp i ordene mot hverandre, men vi ble tidlig enige om en ting: å respektere hverandres forskjeller, og heller fokusere på det vi begge trivdes med; faren min. Men joda, når de skiltes, så må jeg nok si jeg var lettet over det. Spm er jo nå bare, om han finner seg ei ny ei, blir hun bedre, lik eller verre en hun som var.. For henne holdt jeg ut i 10 år, og på de 10 årene fikk vi en ok kontakt, fordi vi begge respekterte min far, begge var glad i han, da trengte vi ikke like hverandre.. Så til deg HI: Snakk med mannen din, forsiktig, hør med han om han merker det samme, eller eventuelt ta det med de selv, slik jeg og fars ekskone gjorde. Bli enige om å være uenige, men fortsatt respektere det. Så får dere heller "holde sammen" på det dere alle trives med: Mannen din/faren deres. Anonymous poster hash: 5c2c3...a0d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #16 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp! Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Syns du det er greit vist din far behandler din mann slik? Anonymous poster hash: 49e12...c9a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #17 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg.Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl!Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Håper du troller. Hvis ikke er du jo bare et troll. Grøss.Anonymous poster hash: 2070f...fbe Rart at du antar at det er jeg som er fæl uten å vite om noe om henne og at du misliker meg, men jeg kan ikke mislike henne.Ohh, the irony Anonymous poster hash: 9aaef...e26 ...plutselig står du i samme situasjon og er noens stemor. Ohh! The IRONY!!! Anonymous poster hash: f6e4f...f57
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #18 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg.Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl!Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Håper du troller. Hvis ikke er du jo bare et troll. Grøss.Anonymous poster hash: 2070f...fbe Rart at du antar at det er jeg som er fæl uten å vite om noe om henne og at du misliker meg, men jeg kan ikke mislike henne.Ohh, the irony Anonymous poster hash: 9aaef...e26 ...plutselig står du i samme situasjon og er noens stemor. Ohh! The IRONY!!! Anonymous poster hash: f6e4f...f57 Å være stemor er et valg man tar. Jeg tenker aldri å velge det Og hun er ikke min stemor. Hun er dama til pappa. Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #19 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp! Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Syns du det er greit vist din far behandler din mann slik? Anonymous poster hash: 49e12...c9a Om min mann hadde gjort mot våre barn det hun har gjort mot sine barn hadde det vært mer enn helt greit. Anonymous poster hash: 9aaef...e26
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #20 Skrevet 12. juli 2015 Det er jo sånn at der det finnes mennesker, finnes det konflikter. Vi har ingen garanti for at den som klager mest er den som det er mest synd på, så det er jo bare dødssykt å begynne å sjikanere en bruker her og si at det er hun selv som har skylda, eller at det er henne det er synd på. Tror vi trenger mer kjøtt på knokene for å gi noen råd. Anonymous poster hash: d4a01...64a
Helene Harepus Skrevet 12. juli 2015 #21 Skrevet 12. juli 2015 Pappa har fått ny dame og først av alt så er hun ikke min stemor, og jeg er ikke hennes stebarn. Hun er dama til pappa. Jeg liker henne ikke, jeg har ikke valgt å være i "familie" med henne og jeg ser ingen grunn til å være hyggelig mot henne. Holder meg mest mulig langt unna henne og håper at det snart blir slutt mellom dem Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Herregud hvor gammel er du ? Litt sjalu over at du ikke er pappas førsteprioritet lenger ? Voks opp!Anonymous poster hash: 07af0...7bf Hehe, jeg er 35 år, og står helt fritt til å ikke like noen Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Jeg forsto at du var voksen i alder,men du er like enkel i toppen som en furt fjortis. Tenker du skaper "go'stemning" med væremåten din,og at resten av familien flirer av deg,eller skammer seg. Anonymous poster hash: 07af0...7bf Neppe. Er kun pappa som ser "sjarmen" i denne dama. Ugh ugh, hun er fæl!Bra at vi ikke trenger invitere henne med på noe så vi slipper å treffe henne så ofte Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Håper du troller. Hvis ikke er du jo bare et troll. Grøss. Anonymous poster hash: 2070f...fbe Rart at du antar at det er jeg som er fæl uten å vite om noe om henne og at du misliker meg, men jeg kan ikke mislike henne.Ohh, the irony Anonymous poster hash: 9aaef...e26 Kanskje fordi du i denne tråden fremstår som selvsentrert og umoden som omtrent skryter av at du ikke er hyggelig mot henne? Det gir et svært dårlig inntrykk av deg, tatt i betraktning at du er 35 år.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #22 Skrevet 12. juli 2015 Ikke bare selvsentrert og umoden, men også ondskapsfull og bitter... Mistenker dette er en person som er MEGET usikker på seg selv!!!! Mener ikke hi, men hun som i det vide og brede går ut av sitt skinn for å snakke dritt om den personen hennes far har blitt glad i.. Anonymous poster hash: f6e4f...f57
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #23 Skrevet 12. juli 2015 Ikke bare selvsentrert og umoden, men også ondskapsfull og bitter... Mistenker dette er en person som er MEGET usikker på seg selv!!!! Mener ikke hi, men hun som i det vide og brede går ut av sitt skinn for å snakke dritt om den personen hennes far har blitt glad i..Anonymous poster hash: f6e4f...f57 Som kanskje er ei megge. Som har kjørt på og drept en syklist da hun fyllekjørte, for eksempel. Eller noe annet vi ikke kjenner detaljene om. Anonymous poster hash: d4a01...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå