Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Jeg har 80% lønn nå, som forskutteres fra arbeidsgiver på grunn av at jeg er sykemeldt i svangerskapet. Fra nav får jeg sykepenger for de ekstra vaktene jeg har gått før jeg ble sykemeldt. Fra 1 september er jeg tilbudt 100% stilling fast. Mister jeg de sykepengene fra nav da, eller vil de komme oppå den nye fastlønna fra arbeidsgiver? Jeg har et risikosvangerskap, så har fått beskjed fra jordmor og lege at jeg ikke kan tilbake i jobb mens jeg er sykemeldt. Noen som vet reglene vedrørende dette? Mye man skal begynne å lure på en lørdagskveld gitt! Anonymous poster hash: c8474...5fc
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Ble litt dårlig forklart, men håper dere forstår spørsmålet. Hi Anonymous poster hash: c8474...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå