Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Hva med grilling? Er nå på besøk i en tomannsbolig, med liten hage. Vi griller hver ettermiddag. De oser og stinker. Jeg tenker stakkars naboer. Tenker jeg hadde spydd av naboer som vårt vertskap dom fyrer opp grillen i tide og utide. Har aldri tenkt på det som fn problemstilling før. Da vi bor landlig, og med langt til naboer. Ellers har jeg bodd uten hage når jeg har bodd mer sentralt. Er dette kjent problemstilling? Anonymous poster hash: 35fc7...9df
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Overhodet ikke. Man griller så ofte man vil. Anonymous poster hash: ea1f3...fab
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Vi bor i tomannsbolig og både vi og naboen griller ofte,ikke noe problem det. Anonymous poster hash: 6827e...b0c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Bor i firemannsbolig, og har aldri tenkt over når de andre griller. Vi griller en del selv også. Ikke noe ulovlig med det. Har man gassgrill så er det jo ikke så mye os eller røyk. Anonymous poster hash: dd4dc...de4
stjertløvetann Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Jeg bor i blokk, og det eneste problemet jeg har med naboer som griller er at det lukter så godt at jeg også vil ha Men jeg suger på grilling. Og ikke har jeg grill heller.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Grillinga er null problem, eneste er at jeg blir sulten hver gang jeg kjenner lukta, hehe. Røykinga derimot.... Anonymous poster hash: ce64c...553
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Grilling gjør ingen ting. Jeg syns det er kjøpere at man ikke har oe privatliv når man sitter ute. Alle samtaler overhøres og sex på balkongen er uaktuelt. Anonymous poster hash: 946f5...3e3
Løvinna30 Skrevet 12. juli 2015 #8 Skrevet 12. juli 2015 Syns det lukter så godt når folk griller jeg 😍
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #9 Skrevet 12. juli 2015 Bor også i tomannsbolig, men er skillevegg mellom oss, og vi har begge gassgrill, så blir vel mer lukt av mat, enn røyk som går over. Har aldri tenkt over det som noe problem. Anonymous poster hash: c6e0e...3d7
Fullrulle86 Skrevet 12. juli 2015 #10 Skrevet 12. juli 2015 Da ville jeg kjøpt gassgrill, problem løst
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #11 Skrevet 12. juli 2015 Når naboen griller får vi alltid lyst på grillmat for det lukter så godt :-D Glad vi skal grille i dag😋 Naboer som ikke liker lukten får gå inn å lukke vinduer og dører. Anonymous poster hash: 12bfe...bf7
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Hender jeg irriterer meg litt over naboen som av og til fyrer opp mengder med røkelse på kvelden ute på terrassen sin. Jeg blir ordentlig kvalm av lukten, og må da lukke alle mine vinduer og dører. MEN..... sånn er livet Ikke noe å gjøre med, og folk må få gjøre som de vil på sin egen eiendom. Vi har sikkert gjort noe som irriterer dem av og til også. Slik er det å bo tett. Anonymous poster hash: b3b7e...7ca
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Ikke noe problem at naboene griller her! Jeg syns bare det lukter godt! Samme med barnelatter og gressklipping, hadde jeg ikke tålt det kunne jeg ikke bodd i rekkehus!
kristinehufine Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Bor mann tett på folk må man bare finne seg i sånne (helt ubetydelige) ting rett og slett. Jeg bryr meg svært lite med naboene her jeg bor hvertfall. Eneste som er kjedelig er om man ender opp med naboer som fester utrolig mye! Vi har ikke det her, men kan se for meg at det er slitsomt med dunkemusikk, bråk og fyll til langt på natt.. Det hadde irritert meg. Men lyder av "vanlig" sort som f.eks hunder som bjeffer, folk som spiser på verandaen, barn på tranpolina, barn som leker i gata osv. er lyder man i mine øyne må tåle om man bor i boligstrøk. Ellers får man flytte!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Bare jeg som sitter med en følelse av at hi ville ha litt andre svar og egentlig sitter og irriterer seg over at naboen hennes griller? Anonymous poster hash: dd839...086
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #16 Skrevet 12. juli 2015 Bare jeg som sitter med en følelse av at hi ville ha litt andre svar og egentlig sitter og irriterer seg over at naboen hennes griller? Anonymous poster hash: dd839...086 Er nok bare deg. Du verden så mistenksom du var da. Anonymous poster hash: 37568...081
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #17 Skrevet 12. juli 2015 Bor mann tett på folk må man bare finne seg i sånne (helt ubetydelige) ting rett og slett. Jeg bryr meg svært lite med naboene her jeg bor hvertfall. Eneste som er kjedelig er om man ender opp med naboer som fester utrolig mye! Vi har ikke det her, men kan se for meg at det er slitsomt med dunkemusikk, bråk og fyll til langt på natt.. Det hadde irritert meg. Men lyder av "vanlig" sort som f.eks hunder som bjeffer, folk som spiser på verandaen, barn på tranpolina, barn som leker i gata osv. er lyder man i mine øyne må tåle om man bor i boligstrøk. Ellers får man flytte! "Bor mann"? Hvis det er ei dame som bor da? Anonymous poster hash: 6fe98...68c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #18 Skrevet 12. juli 2015 Bare jeg som sitter med en følelse av at hi ville ha litt andre svar og egentlig sitter og irriterer seg over at naboen hennes griller?Anonymous poster hash: dd839...086 Er nok bare deg. Du verden så mistenksom du var da.Anonymous poster hash: 37568...081 jepp, kjenner det lukter dib laaang vei Anonymous poster hash: dd839...086
kristinehufine Skrevet 12. juli 2015 #19 Skrevet 12. juli 2015 Bor mann tett på folk må man bare finne seg i sånne (helt ubetydelige) ting rett og slett. Jeg bryr meg svært lite med naboene her jeg bor hvertfall. Eneste som er kjedelig er om man ender opp med naboer som fester utrolig mye! Vi har ikke det her, men kan se for meg at det er slitsomt med dunkemusikk, bråk og fyll til langt på natt.. Det hadde irritert meg. Men lyder av "vanlig" sort som f.eks hunder som bjeffer, folk som spiser på verandaen, barn på tranpolina, barn som leker i gata osv. er lyder man i mine øyne må tåle om man bor i boligstrøk. Ellers får man flytte!"Bor mann"? Hvis det er ei dame som bor da? Anonymous poster hash: 6fe98...68c Å herregud så tett. Noe som irriterer meg her inne på forumet er at folk skal irettesette andre for rettskrivning! Hørt om autocorrect på mobiltelefon? Mitt sterkeste fag på skolen var alltid norsk.
SuperFries Skrevet 12. juli 2015 #20 Skrevet 12. juli 2015 Aldri irritert meg over deilig grill-lukt. Sitter heller ekstra lenge ute for å nyte den deilige lukta, og være litt misunnelig 😊
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #21 Skrevet 12. juli 2015 Vi bodde i tomannsbolig før og fikk noen gang litt klager om det kom for mye røyk fra grillen. Vi brydde oss ikke om det akkurat. Anonymous poster hash: ec361...e74
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #22 Skrevet 14. juli 2015 Bare jeg som sitter med en følelse av at hi ville ha litt andre svar og egentlig sitter og irriterer seg over at naboen hennes griller?Anonymous poster hash: dd839...086 Er nok bare deg. Du verden så mistenksom du var da.Anonymous poster hash: 37568...081 jepp, kjenner det lukter dib laaang vei Anonymous poster hash: dd839...086 Klart det lukter dib, du er jo på dib 😆 Anonymous poster hash: 37568...081
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #23 Skrevet 14. juli 2015 Er jo slikt man tar med i beregningen når man skal flytte: Vil man bo tett på andre, med alt som følger med, eller vil man bo landlig hvor man ikke har samme nærhet til naboene (i den form av at man hører og lukter alt i nabolaget) Her ville vi ikke vært foruten det livet som det er i nabolaget her Lukten av grilling, støy av snekring, unger som hyler og ler <3 Ville ikke vært foruten dette Nyeste her nå er rulleski trening fra 20-21 3 kvelder i uka (for ferien) der er det voksene og ungdommer Første kvelden var det irriterende, andre kvelden også, men 3 kvelden med det, så var det koselig, sitte ute å høre en som "brøler" ut til de, latteren, småpratingen osv. Det er koselig at nabolaget har liv og røre, og at noen prøver å styrke samhold via felles interesser osv Nå er det 5 år siden vi flyttet hit, og vi følger oss velkommen, vi har fått venner i gata her, ungene laker på tvers av aldere, alle inkluderer alle (etter oppfordring av oss voksene) Det er jo ikke slik at 12 åringer tvinges til å leke med 7 åringer, men om de sparker fotball og yngre kommer, så får de delta om de vil det Anonymous poster hash: 488e4...f6c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #24 Skrevet 14. juli 2015 grilling er ikke noe problem, den all den pakkis maten som stinker og setter seg i alt, er derimot et kjempe problem. Anonymous poster hash: 26760...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå