Gå til innhold

Mange medbarn på privatskole her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags, og er dere fornøyd?

Anonymous poster hash: f6b3d...399
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt eldste barn gikk på privat videregåendeskole. WANG Toppidrett. WANG er en toppidrett skole, så det fungerte veldig bra, for det er veldig bra lagt opp for både idrett og skole :) Veldig fornøyd med lærere og undervisning. 

Anonymous poster hash: 71659...92a
Skrevet

En på katolsk skole. Småtrinnet.

Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 7a8b1...986

Skrevet

Harto på Adventist skole, en i ungdomsskolen og en i småskolen. Er veldig fornøyd! Byttet til privatskole da eldste var i 7. klasse. Var fornøyd med offentlig skole, men ønsket et annet miljø. Angrer ikke!

Skrevet

Harto på Adventist skole, en i ungdomsskolen og en i småskolen. Er veldig fornøyd! Byttet til privatskole da eldste var i 7. klasse. Var fornøyd med offentlig skole, men ønsket et annet miljø. Angrer ikke!

Rosendal?

Anonymous poster hash: be1bc...72d

Skrevet

Nyskolen i Oslo

Anonymous poster hash: be1bc...72d

Skrevet

De fleste er vel fornøyd, hvis de velger å la barna fortsette. Jeg ser mye positivt med skolen barna mine går, men også noe negativt.

Skrevet

Jeg har barn på en kristen privatskole. Jeg var ikke fornøyd med den offentlige skolen og denne var alternativet. Jeg er veldig fornøyd!! Det eneste er at man blir litt utenfor når man ikke er med i menigheten, og det er umulig å få venner blant foreldrene der om man ikke er kristen selv.

Ei venninne har barn på steinerskolen og en annen på Montessori. Fornøyde de to også.

Anonymous poster hash: f7985...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...