Gå til innhold

Elsker ikke mannen min lenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så trist. Tanken på å finne en ny er spennede og jeg blir glad av å tenke på at jeg kanskje en dag finner ekte kjærlighet. Blæ... 😔

 

Anonymous poster hash: df498...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært litt ute på markedet? Sett hvor vanskelig det er å finne en ny? Hatt sex med en fremmed? Da først ser du hva du får 🙈

 

Anonymous poster hash: 02434...81d

Skrevet

Hvis du ikke er veldig pen og spennende så er det uhyre vanskelig å finne en ny når man har barn. Jeg er stygg som juling og blir i forholdet kun fordi jeg ikke orker å leve alene resten av livet, og muligheten til å finne noen når man er stygg og har fire barn er lik null. En annen ting, det som er ny og spennende i dag, er hverdagslig og kjedelig imorgen. Forelskelse bruker å vare ca. 6 måneder, etter det kommer hverdagen. De fleste oppdager at hverdagen med ny er like kjedelig som hverdagen med eksen, og angrer at de gikk fra faren til sitt/sine barn KUN fordi de ville ha noe spennende.



Anonymous poster hash: 76d2e...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...