Gå til innhold

Han ble ikke helt hard (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det gjør han ikke.

Anonymous poster hash: 64bd3...a3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sendt hverandre nakenbilder frem og tilbake ;) normalt hadde jeg syntes at slike bilder var skikkelig turn off, men med han så blir jeg tent av det. Så dere kan syntes at det er så fjortis som dere vil ;)

Poenget her var om det er normalt at en mann ikke klarer å bli helt hard ved første gang man skal ha sex? Han virket overhodet ikke nervøs. HI

Det er mange som klarer å fremtre avslappet enda de er nervøse, men når det kommer til det seksuelle blir man avslørt, samboeren min var lik første gangen, men runde nr 2 var noe helt annet, hard var han, men varigheten var den samme, selv nå i dag, 6 år senere, så varer samleiet ca 2-5 minutter, om vi går inn for lengre samleie, så kan vi fint holde på opp til 20 minutter, men er sjeldent man "gidder" det også, bedre sex når vi holder på maks 5 minutter, kan være mer "hardhendt" i forhold til støt da, slipper å holde tilbake :P

Anonymous poster hash: 6a3e2...37c

Skrevet

Hva er galt med sex som varer lenge. De fleste kvinner trenger mer enn 3 minutter for å få orgasme. Om 3 minutter er gjennomsnittlig så er det ikke rart at orgasmestatistikken er på bånn.

Anonymous poster hash: a242c...159

de 3 minuttene er ikke inkludert forspill heller da ;) Det er snakk om 2-5 minutter med SAMLEIE, få kvinner som får orgasme av selve "inn og ut" akten, da må det som regel stimulering av klitoris til.

For meg personlig, så er det DIGG at han støter inn i meg når jeg er rett ved å få orgasme, for da får jeg enda en orgasme under selve samleiet :P

Skrevet

Han hadde nok prestasjonsangst. Ikke uvanlig det.

Anonymous poster hash: 0e8fa...51a

Skrevet

For all del, kan hende han har en sykdom/medisiner som utgjør at han av og til ikke blir helt hard, om det er presentasjonsangst tilstede, så gjør det ikke saken bedre det heller.

Eksen min hadde lavt stoffskifte, levaxin tablettene gjorde dette mot han, av og til ble han bare ikke helt stiv. Utgjorde ingen problemer for oss, med forspill og rett stilling, så var det ikke noe å la seg merke med, god sex hadde vi uansett, sammen i 3 år, "halvstiv" tilstand hendte vel 2 av 10 runder med sex. Hun han ble sammen med etter meg derimot dumpet han pga det, vet det såret han maks.

Skrevet

Første gang jeg hadde sex med eksen kom han etter to minutter, kødder ikke en gang. Han var gørrflau og skammet seg. Men han var jo kjempenervøs! Ikke tenk noe mer på det, HI :) Det går sikkert bedre neste gang :)

Anonymous poster hash: 2a99c...503
Skrevet

Han er vell ikke fra Sogn og fjordane vell? Anonymous poster hash: ebb12...899

Er sogninger plaget mer med impotens enn folk fra Vestfold, Finnmark eller Aust-Agder...?

I hvert fall mer enn folk fra Rogaland!

Har ligget rundt en del i Aust-Agder og kan melde om stive teltstenger og god stemning herfra iallefall. Men kan ikke gå god for sogninger. Noen andre som har noe å melde så vi kan få kartlagt dette? 

Anonymous poster hash: d67c1...7dd

Skrevet

Han er vell ikke fra Sogn og fjordane vell? Anonymous poster hash: ebb12...899

Er sogninger plaget mer med impotens enn folk fra Vestfold, Finnmark eller Aust-Agder...?
I hvert fall mer enn folk fra Rogaland!

Har ligget rundt en del i Aust-Agder og kan melde om stive teltstenger og god stemning herfra iallefall. Men kan ikke gå god for sogninger. Noen andre som har noe å melde så vi kan få kartlagt dette?

Anonymous poster hash: d67c1...7dd

Hahaha😂stive teltstenger😂😂

Anonymous poster hash: 019ca...52f

Skrevet
)" data-cid="147316114" data-time="1436640578" data-date="11 juli 2015 - 20:49">

Haha....du tuller? Hvilken person over 14 år sender bilde av pikken sin?

Ikke noe rart det. Mannen og jeg hadde et avstandaforhold over mange år og uten nakenbilder hadde det blitt rimelig kjipt altså.

Anonymous poster hash: 8bf17...a8a

Skrevet

Hørtes ut som en jeg nylig dated. Han var heltent, men understellet vart slapt under akten. Og han kom aldri.

Kan være nervøsitet men også medisiner som antidepressiva. Prøv å skap en trygg atmosfære rundt sex.

Anonymous poster hash: 638d4...070

Skrevet

2-3 minutter. Det er jo bare pinlig. Ooooh aaaah olslalala SÅNN ferdig. Hallo. Hvilke menn er dere borti. Alle menn jeg har knullet har holdt ut 30-60 min.Anonymous poster hash: ea921...a3d

Stakkar vaginaen din!!! Hadde jeg ALDRI orket! Greit nok 30 min MED forspill, men ikke med inn og ut nei...haha..Anonymous poster hash: f8c60...83f
Stakkar vaginaen din når babyen kommer, sier nå jeg. Tok mye mer enn 30 min, som jeg husker det.

Anonymous poster hash: 86581...af6

Sto ungen din i vaginaen i over 30 min? Stakkars deg! Her var det 3 press, så var babyen ute! Men, hadde rier i mange timer!

Anonymous poster hash: 2cc12...b96

Skrevet
)" data-cid="147316114" data-time="1436640578" data-date="11 juli 2015 - 20:49">

Haha....du tuller? Hvilken person over 14 år sender bilde av pikken sin?

Du er tydeligvis ikke klar over hvordan verden i 2015 er. Sukk

Anonymous poster hash: 1222f...394

Skrevet

Haha stakkars patetiske lille fyr.

Anonymous poster hash: d3b4c...560

Skrevet

Kan dere slutte å spore av tråden min? Jeg bryr meg ikke en døyt om fyren fra Førde 😜😜😜

HI

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er ryddet for en del avsporinger og forsøk på identifisering av enkeltpersoner.

JW, brukermoderator

Skrevet

Kan dere slutte å spore av tråden min? Jeg bryr meg ikke en døyt om fyren fra Førde 😜😜😜

HI

😂😂😂😂

Anonymous poster hash: ebb12...899

Skrevet

HI

😂😂😂😂

Anonymous poster hash: ebb12...899

Beklager, ikke meningen😊 Men må si det er helt hysterisk at jeg fant en av de andre flørtene hans her😂 Har ledd i hele dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...