Gå til innhold

Hva gjør dere på i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nyter at vi har sol, koser meg med rosévin mens mannen har besøk av en god kompis de koser seg med kald pils :-D Blir grilling etterhvert å det blir godt etter mange kalde dager og regn...

Anonymous poster hash: eef32...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått 8 svære poser med arveklær så må sortere hva jeg vil beholde å hva jeg skal gi videre :)

Anonymous poster hash: f3da3...8ea
Skrevet

Hva gjør vi PÅ?

Anonymous poster hash: b71d0...b35

Skrevet

Sliter med senebetennelse i både skulder og arm, så er litt opptatt med å sutre og synes synd på meg selv. Hatt smerter i fire uker, og blir ikke bedre. Knasker Brexidol og smører med alt legen har gitt beskjed om.

Håper humøret stiger litt. Mannen er i ferd med å lage litt kveldskos, og vi skal se en film.

Anonymous poster hash: 62c36...4d9

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra joggetur i skogen med bikkja. En kjapp dusj og deretter sige ned i sofaen. Mulig ta et lite glass før man kryper til køys.

Anonymous poster hash: 710a9...550

Skrevet

Sitter i sofaen og ser på tv. Haren liten baby på en uke, så har ikke gjort så mye den siste tiden:P Skal vel se en film i kveld,så blir det sovetid. 

Anonymous poster hash: 3672b...a1b
Skrevet

Sitter høygravid og fæl i sofaen. Mens jeg kaster bort livet på bim

Anonymous poster hash: ee601...8bd

Skrevet

Har grillet, og nå har ungen sovnet så nå er det rolig lørdagskos med Lollipopis og tv:-)

Hva gjør vi PÅ?Anonymous poster hash: b71d0...b35

Dialekt.

Anonymous poster hash: 0ac0d...3bf

Skrevet

Sitter ute i sola, har nettopp spist grillmat. Mannen og jeg skal kose oss med en rolig sommerkveld og god musikk ute.

Anonymous poster hash: 10f92...5db

Skrevet

Har besøk av et vennepar vi skal ha sex med senere ;)

Anonymous poster hash: 19faa...09a

Skrevet

Åååååh!! Kan du legge ut fullt referat? Helst nå, jeg trenger å lese noe sånn :-P

Anonymous poster hash: ef5c9...c16

Skrevet

Åååååh!! Kan du legge ut fullt referat? Helst nå, jeg trenger å lese noe sånn :-P

Jeg lurer veldig på hvordan det gikk jeg.... :)

Skrevet

De gjikk bra de :) vi damene kosa oss først menst mannfolka såg på. Eg klarte å fingre henne til gpunktorgasme for første gang..mannen hennes ble kjempe kåt. Vi byttet ikke partner. Idag er jeg kjempe kåt!! Vil ha mer!! Håper kompisen til samboer kommer på uventa besøk ijenn snart.. så vi kan ha 3 kant ijenn :) digger 2 mannfolk på engang..

Skrevet

De gjikk bra de :) vi damene kosa oss først menst mannfolka såg på. Eg klarte å fingre henne til gpunktorgasme for første gang..mannen hennes ble kjempe kåt. Vi byttet ikke partner. Idag er jeg kjempe kåt!! Vil ha mer!! Håper kompisen til samboer kommer på uventa besøk ijenn snart.. så vi kan ha 3 kant ijenn :) digger 2 mannfolk på engang..

Heldig! Syns du aldri det er ubehagelig i forhold til mannen din? Sjalusi eller noe?

Skrevet

Knis... Ijenn...

Anonymous poster hash: 1d359...171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...