Gå til innhold

Hvordan er deres 4-5 år gamle gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er så kosete, hele tiden, og vil alltid klemme og gi kos! Ahhh, blir gal, men jeg kommer vel til å savne det når han blir for stor for klem :)

Anonymous poster hash: 5ba4a...06e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 4 åring er også sånn. Nyt det,plutselig er det flaut å gi mamma en klem.

Skrevet

Har ikke tid til å kose mamma,sier småen min :P

Å når besteforeldrene ga han kos så fikk han morsk blikk å sa i streng stemme:

"Jeg får nok kos hjemme! "

Så hvis noen var i tvil om han får kos av meg så fikk de svaret der :P

Har jeg baby på fanget eller kusinen hans på fanget blir han kjempe sjalu å sier:

"Mamma kose med meg ikke kose med baby! ".

Skrevet

Snakker han ikke ordentlig som 4-5 åring?

Anonymous poster hash: 56c35...21f

Skrevet

Samme her, han er så god 😊

Anonymous poster hash: 3d492...77d

Skrevet

Snakker han ikke ordentlig som 4-5 åring?

Hva er vitsen med å ødelegge alle innlegg med dumme spørsmål??

Anonymous poster hash: 6ceda...d5b

Skrevet

Koser massevis her :) Han har dessverre funnet ut at han ikke liker kyss da, men klemmer er det mye av :)

Anonymous poster hash: b2c9c...7e9
Skrevet

Min er skikkelig kosete mammadalt!❤️❤️❤️❤️❤️ Nyter det så lenge det varer!:)

Anonymous poster hash: 20148...c84

Skrevet

Snakker han ikke ordentlig som 4-5 åring?Anonymous poster hash: 56c35...21f

Hva er vitsen med å ødelegge alle innlegg med dumme spørsmål?? Anonymous poster hash: 6ceda...d5b

Fant det veldig merkelig. Min som nylig ble 2 snakker nemlig sånn. Ikke 4 åringen

Skrevet

Visst det er så veldig viktig så blir han ikke 4 før i Oktober.

Barnehagen sier at han ligger helt etter skjema når det gjelder snakkingen.

Skrevet

Viktig for meg er det ikke. Men jeg tror barnehagen er veldig snill med deg om de sier det. Har han et annet morsmål er det nok ikke så uvanlig, men at en som snart blir 4 snakker i så ufullstendige setninger er sent. Veldig sent.

Skrevet

Min på 4 (snart 5) har alt for mye maur i rumpa til å sitte og kose. Han liker kos og nuss i små doser og er utrolig flink til å si hyggelige ting til oss, men kosestunder må stjeles 😄

Anonymous poster hash: 285fd...770

Skrevet

Koseklumpen min på 5 sier gjerne at han elsker meg 100 ganger om dagen! Det er selvfølgelig herlig, men det kan faktisk bli litt mye av det gode til tider... Hva gjør man med sånt et luksusproblem? Jeg har sagt at det er fint at man sier det, og gjerne mange ganger hver dag, men at man trenger ikke si det hele tiden fordi jeg vet jo at han elsker meg (og jeg svarer selvsagt at jeg elsker ham) Er det for krasst mot en femåring?

Skrevet

Min på 4,5 år er veldig kosete, fullstendig turbo og veldig leken. Likevel meget sta og har kommet i den "Jeg bestemmer også!!" alderen.

Anonymous poster hash: 7683b...41f

Skrevet

Min nylige 4åring;

Vilter, engasjert i alle leker, synger masse, empatisk og utrolig kosete og i godt humør 😃❤

Språket kommer seg mer og mer, iom Han har nedsatt hørsel, så er han superflink💜

Anonymous poster hash: fc6b5...3b8

Skrevet

Viktig for meg er det ikke. Men jeg tror barnehagen er veldig snill med deg om de sier det. Har han et annet morsmål er det nok ikke så uvanlig, men at en som snart blir 4 snakker i så ufullstendige setninger er sent. Veldig sent.

Kan ikke du gi deg med å kommentere på alt da??

Barnehagen gir ikke falske opplysninger når de bruker skjemaene de gjennomfører testene på..

Anonymous poster hash: fc6b5...3b8

Skrevet

Veldig glad i mammaen sin, og ber stadig vekk om kos(særlig når mammaen er opptatt med noe) Jeg tror nesten han kunne kose hele dagen.

Anonymous poster hash: fbe3a...794

Skrevet

Gutten min ble nettopp 5 år og er veldig kosete. Jeg nyter det til fulle; han har nemlig en storebror på snart 8 som droppa kosingen for et par år siden. Så jeg vet hva jeg har i vente. Nesten så jeg vurderer et barn til bare for å få min daglige porsjon kos når minstemann blir lei :) (Men ikke på alvor altså, I`m done)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...