Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Jeg har alltid hatt et veldig vanskelig forhold til faren min. Han er fryktelig vanskelig å prate med, har alltid prioritert jobb foran meg og har gjort veldig mye uakseptabelt som forelder. For 4 år mistet jeg moren min og har bare han Igjen. Så til tross for at vi går dårlig overens, og jeg irriterer meg grenseløst over visse ting han gjør- valgte jeg å ta med barnet mitt på tur med han for å prøve å skape et bedre bånd. De første dagene gikk greit. Jeg var innstilt på å være grei og tålmodig. Men så skjedde det (som har skjedd flere ganger før) at han nekter å innrømme at han er trøtt, og kjører selvom jeg tilbyr meg- for så å sovne bak rattet med meg, sin mor og mitt barn i bilen. Jeg ble så sint og frustrert at det holdte på å renne over. Dette har skjedd før og jeg sa flere ganger at jeg kunne kjøre om han var sliten, men han overbeviste meg om at det gikk fint. Jeg prøvde å prate med han om det. Men han sa ikke unnskyld, eller prøvde å prate om det. Men sa bare "javel?" Jeg sendte en lang melding hjem til samboeren, gråt og var fra meg. Ville så gjerne prate med han. Men han ville ikke trøste meg. Han mener at jeg la opp til dette selv. Siden jeg vet at forholdet vårt er dårlig. Og at jeg ikke burde dratt. At jeg burde vært glad for at barnet hadde en fin tur og at jeg fikk en tur sånn. Jeg trengte bare å prate litt med noen jeg trodde ville bry seg litt om at jeg hadde det vondt. Han tilføyer at "om jeg synes en i familien er irriterende, så.Trenger jeg for faen ikke prate om det i 3 timer liksom??" vet ikke hvor han fikk 3 timer fra. Hva ville du tenkt? Anonymous poster hash: fb381...b28
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Din samboer er en idiot! Anonymous poster hash: 0d48f...018
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Din avstumpede og egoistiske bølle av en far har forvrengt dine forventninger til samliv, og i ren Freud-stil har du valgt en samboer som er samme type avstumpet egoist. Klassisk tilfelle. Jeg er trist på dine vegne, og håper du klarer å minimere kontakten med sånne mennesker i livet ditt.
beef sister Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Samboeren sin er en idiot. Jeg synes ikke du skal bruke så veldig mye mer tid og energi på hverken samboer eller far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå