Gå til innhold

Jeg skal i bryllup - tips til å bli fin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg elendig for tiden. Tjukk, dårlig hud, sliten, energiløs, utilpass. Jeg skal i et bryllup om en måned. Vil så gjerne føle meg fin. Har ikke lyst å gå for jeg føler at jeg har verken overskudd eller fresh nok. Hva kan jeg gjøre for å føle meg finere? Jeg har bestilt sånn skinroller for å få bedre hud, har også bestilt tannbleking for å få Hvitere tenner. Skal til frisøren før bryllup, og skal få manikyr dagen før. Jeg vil ikke ha vippeextension. Andre ting jeg kan gjøre for å føle meg finere og bedre? Som sagt er jeg veldig sliten, så detblir ikke hard trening eller noe sånt...

Anonymous poster hash: 77998...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, drikk mye vann og te. Gå rolige turer. 

Skrevet

Få litt farge på kroppen.

En god peeling, eller skrubbevott og litt tid i sola eller en runde med selvbruning, en brun kropp føles alltid litt bedre enn en bleik en. En god hårfjerningskrem eller en voksbehandling så du blir kvitt uønsket hår. 

Ellers holder jeg med forrige råd, senk skuldrene, drikk vann, gå turer, kutt ned på sukkerinntaket og opp med grønnsaksinntaket, da vil du føle deg mer vel.

Kjøp en god rensemousse og en god fuktighetskrem til huden, og en øyekrem, rens morgen og kveld og smør deg godt.

Vær litt forsiktig med den rulleren, har du sensitiv hud kan den bli irritert og du vil ikke ha rød, sår og irritert hud nå i sommersola...

Anonymous poster hash: faa39...e84
Skrevet

Kutt ut salt og alkohol frem til brylluppet så ser du mindre pløsete ut om det er et problem. Elllers frisk luft og litt sol på kroppen.

Skrevet

Takk for tips. Noen som har tips til behandlinger for kroppen som kan funke? Kutte alkohol nå i ferien er ikke et tema :P andre mirakelkurer?

Hi

Anonymous poster hash: 77998...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...