Gå til innhold

Dere med city elite vogn ang sittestilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over sittestillingen til denne vogna og lurer på om det bare er vår?? Han sitter liksom så langt ned med rumpa at beina liksom går litt oppover og han må sitte rund i ryggen for å Lene seg framover for å se noe. Jeg synes den skulle vært stivere og rettere i både setet og ryggen for å klare å sitte normalt i den.

Vi har kjøpt vogna brukt så vet ikke om den har vært sånn fra begynnelsen. Noen som kan ha noen løsninger på dette problemet?

Anonymous poster hash: ae73f...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du får kjøpt stropper til ryggen for å rette den opp...

Skrevet

Jeg tror du får kjøpt stropper til ryggen for å rette den opp...

Å? Da skal jeg høre på babyshop, vet du om det er mulig på setet også? Største problemet er egentlig at rumpa sitter nedi et "hull".

Skrevet

Dytter litt jeg, lurer på om andre har samme problem..?

Skrevet

Hmm.. Har city mini, men mener du at ryggen ikke er rett nok?

Anonymous poster hash: d2201...f98

Skrevet

Hmm.. Har city mini, men mener du at ryggen ikke er rett nok?

Anonymous poster hash: d2201...f98

Får ikke ryggen fullstendig opp nei, men hovedproblemet er at rygg og sete er så mykt at de bøyer seg og rumpa synker ned så blir en veldig unaturlig og slitsom sittestilling. Hadde setet vært stivere så hadde han hvertfall klart å sitte rett i ryggen.

Skrevet

Er det noen her med babyjogger city elite som kan si hvordan deres vogn er ang dette?

Skrevet

Jeg opplever det samme. Kom liksom ikke i nærheten av 90 graders vinkel. Ble liggende litt bakover i vognen, han ville jo frem men klarte ikke holde seg fremme...

Anonymous poster hash: 06b2d...4a4

Skrevet

Jeg opplever det samme. Kom liksom ikke i nærheten av 90 graders vinkel. Ble liggende litt bakover i vognen, han ville jo frem men klarte ikke holde seg fremme...

Ok, da er det sikkert sånn disse vognene er.. Den er jo super på andre punkter så dette problemet gjør at jeg ikke synes vogna fungerer bra nok :-( HI

Skrevet

Ok, da er det sikkert sånn disse vognene er.. Den er jo super på andre punkter så dette problemet gjør at jeg ikke synes vogna fungerer bra nok :-( HI

Ja, i begynnelsen syntes jeg ikke det gjorde så mye, men når han ble over året synes jeg han satt dårlig. Så jeg kjøpte en sånn brio trille, der satt han veldi godt!

Skrevet

Hadde den vogna til første og var veldig fornøyd,satt rett og fint i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...