Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 For 11 år siden hadde min klasse gjenforeningsfest, jeg var ikke invitert. Jeg fikk først høre det av at to av guttene fra klassen snakket om hvor kult det var og at alle kom. De satt på bussen og snakket om det. De kjente meg ikke igjen... Alle kom... Nei, alle kom ikke. Jeg kom ikke. Jeg var blitt glemt. I fjor var det em ny gjenforeningsfest, igjen ble jeg glemt. Denne gangen fikk jeg da "gleden" av å se alle bildene på Facebok av de jeg har fra klassen. Masse hyggelige bilder, de så ut som om at det hadde hatt det veldig koselig samme. Alle var der, utentatt meg... Var jeg virkelig så usynlig? Jeg var da nerden i klassen, den jenta som slet litt sosialt ( jeg har i voksen alder fått diagnsen Asbergers). Jeg prøvde å få venner,jeg fikk noen få. Var jeg så lett å glemme? I voksen alder har jeg heldigvis fått en del venner, venner som ser meg, som aksepterer meg for nettopp den jeg er. Nære venner. Men,ja, det sårer meg fremdeles at jeg ble glemt... Anonymous poster hash: d21d4...cbe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Klem til deg, men virkelig, du har ikke gått glipp av noe! Anonymous poster hash: 166d0...4b5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 I min gamle ungdomsskoleklasse har det også vært arrangert gjenforeningsfest, og jeg er bare glad til at jeg slipper å møte dem. Anonymous poster hash: 59985...ddd
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Grrrr!!!! Så dårlig gjort! Jeg synes du skal konfrontere arrangementansvarlige! Anonymous poster hash: 347c0...e3a
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Har du tat noen som helst kontakt med noen av de? Det går an at du også tar kontakt. Anonymous poster hash: 63f90...20f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Har du tat noen som helst kontakt med noen av de? Det går an at du også tar kontakt.Anonymous poster hash: 63f90...20f Hun sier jo at hun har noen på Facebook!! Anonymous poster hash: b1296...a4b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Jeg husker ikke helt hvordan det var da vi hadde reunion, men tror ikke det var invitasjon til hver enkelt person. Det var mer info om at en reuinion ville bli holdt og alle var velkomne. Men hvis du var på facebook og ikke fikk høre om det før festen var ferdig synes jeg det er rart. Det var noen få som ikke var på facebook, så jeg vet ikke om de fikk beskjeden. Det var en del som ikke kom også, som jeg vet visste om det, de syntes nok ikke det var så viktig å komme. Jeg merket jo at de "gamle" klikkene var der fortsatt på vår 10års, så du gikk nok ikke glipp av så mye Anonymous poster hash: dd432...548
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Jeg var også en person som ingen var med,men satt veldig pris på å bli innvitert på klassegjennforeningen. Kjekt å se hvordan folk ser ut nå å høre hva de driver med Anonymous poster hash: 36aa7...ef4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Jeg ble ikke invitert.. Hvis det var noen fest da. Har ingen av de på Facebook, men treffer noen av de innimellom. De hilser ikke, så da er det like greit Anonymous poster hash: 13d43...e0a
Havhesten Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Jeg ville konfrontert dem- dette er ikke greit! Like lite greit som da vi var små og alle bortsett fra en ble invitert. Jeg hadde blitt fly forbanna! Lykke til og klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Si fra! Det skal ikke være slik! Veldig dårlig gjort av dem! Jeg har sett at de som skulle invitere til reunion nr. to brukte samme klasseliste som forrige kommite brukte. Men der var det dobbeltsjekket at alle var med. Men om du av en eller annen grunn har falt ut av forrige liste, så kan det være at de har brukt samme liste nå. Og så kan andre i gamleklassen bare tro at du ikke kunne eller ikke ville. Jeg vil tro at det ikke er gjort med vilje. Så si fra til noen av dem - at du hadde satt pris på å bli invitert til neste reunion siden de har glemt deg på de som har vært. Godt du har greid deg bra tross utfordringer, og at du har fått nære venner Anonymous poster hash: 9956d...a09
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Jeg ble invitert på min ungdomsskoleklasse sin gjenforeningsfest men dro ikke på den. Har ikke lyst å treffe alle de falske ekle menneskene igjen. Det var kanskje bare 5-6 av dem i klassen, men de styrte hele showet og alle de andre så opp til dem. Jeg gikk på en ungdomsskole på Oslos vestkant der to av elevene i klassen var barn av kjente mennesker. De var blant de aller ekleste... Vet du hva jeg ville tenkt hvis jeg var deg, HI? Good riddance! Du er sikkert bedre enn flesteparten av de folka. Du har nye venner nå. Kanskje så det sååå koselig ut på bildene på FB, men det gjør som regel det på FB. Vær sammen med dine venner og folk du bryr deg om og drit i de andre Anonymous poster hash: 6964d...1fd
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Jeg ble heller ikke det. Eller hørte tilfeldig om at det skulle være ti dager før og inviterte meg selv. Var den typisk kule vennegjengen som stelte i stand. De hadde glemt fryktelig mange. Tror vi var halvparten.. Deg var litt show of over hvor vellykkede de i gjengen var ( de holder sammen enda i en større by). Synd for dem at det var svanungne som skilte seg mest ut med å blitt vakre/kjekke og ned gode jobber og familie. Anonymous poster hash: 975a2...124
Gjest Flikk Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Jeg slet også sosialt på skolen, var en dilter, og pratet sjelden med noen fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle prate med dem, eller om hva. Bare satt der de satt. Hadde gjerne en venn om gangen. Jeg ble invitert til klassereunion, gikk ikke på de to første. Vil egentlig ikke bli husket, fordi nå er alt helt annerledes. Treffer jeg på de så føler jeg meg som den triste og ensomme jenta jeg en gang var, som jeg ikke vil at de skal huske. Gikk på klassereunionen den 3gangen. Stakk ganske tidlig sammen med en av de andre outsiderne. Det var de samme klikkene som den gangen, og jeg ble like utenfor som den gangen. Så gadd ikke... Det var ikke hyggelig. Hadde vært kjempelei meg jeg også om det ikke hadde kommet noen invitasjon, så forstår deg veldig godt. Det å føle seg glemt er en sår følelse. Mest sannsynlig var det flere som ikke møtte opp. Og som sagt tidligere, alt ser mye bedre ut på facebook. Hvis du hadde vært der, tror du at du hadde hatt det hyggelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå