Gå til innhold

Friday's ... faktisk :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut og spise med venninner i kveld. Hyggelig! Nå viser det seg det har blitt bestilt bord på TGI Friday's ... tidlig .... og vi skal ikke ha med barn en gang. Det er jo en familierestaurant (!!!). Skuffeeeeeeeet!!

Har spist der før. Helt OK - hakket over BurgerKing, liksom.

Jeg gjorde det klart at jeg hadde lyst på blåskjell :( :( :(

Er så skuffet. Nå vurderer jeg å ta middagen hjemme med familien og møte dem i byen senere. Noen som er rutinerte Friday's-gjengene og kan anbefale noe fra menyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær hjemme da, djiises...

Anonymous poster hash: 44ba7...6c5

Skrevet

Vær hjemme da, djiises...

Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding *himler med øynene* :P

Skrevet

Vær glad du har både penger og venner å gå ut med....

Anonymous poster hash: 018d8...1f4

Skrevet

Vær hjemme da, djiises...Anonymous poster hash: 44ba7...6c5

Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding *himler med øynene* :P

vil tro dine venninner himler med øya over deg også når du'gjør det klart' for dem hva du vil.....

Les innlegget ditt en gang, så skjønner du kanskje hva jge vil fram til..

Skrevet

Laksequesadilaen og den italienske burgeren er veldig god! kyllingsalaten er grei, er jo en mild og enkel rett, noe folk flest liker.

Anonymous poster hash: 20352...e08

Skrevet

Var inne på nettsidene detes nå. Det er åpenbart at menyen deres har fått en solid ansiktsløftning siden jeg var der sist. Kryper til korset, biter i gresset, bøyer meg i støv osv.

Er faktisk positivt overrasket :D

Skrevet

Synes fajitasen deres er veldig god:-)

Anonymous poster hash: e868a...c51

Skrevet

Jeg skjønner deg godt faktisk. Fridays er nedtur! Spis hjemme, og så setter du deg i baren på fridays med en strawberry daiquiry som er det eneste som er OK der, mens du skuler på venninnene dine som sitter og trykker i seg ettellerannet som er "Jack Daniels-marinert" som all maten der er.

Ha en hyggelig kveld Nurkemor! 😉

Skrevet

De hadde en burger med blåmuggost og cava. Kan leve med det.

*lengter allerede over til "Solsiden"*

Skrevet

Kjøp 3 for all.

Anonymous poster hash: 80d1c...b17

Skrevet

Var inne på nettsidene detes nå. Det er åpenbart at menyen deres har fått en solid ansiktsløftning siden jeg var der sist. Kryper til korset, biter i gresset, bøyer meg i støv osv.

ja, hva er så greia med å være så jævla negativ i hovedinnlegget da?!

Skrevet

Jeg er av natur skeptisk til spisesteder med komplimentære ballonger 😉

Skrevet

Restauranten for bønder i byen, sammen med Egon..

Anonymous poster hash: bfce2...9a4

Skrevet

Jeg hadde selv blitt veldig skuffet, hvis mine venner ville gå dit og spise. Og vet virkelig ikke om jeg ville brukt pengene mine der. Men jeg har litt matallergi, noe som gjør utvalget ennå mer kjedelig der.

Anonymous poster hash: c2b3b...d81
Skrevet

TGI's har jo fantastisk god mat og super stemning til å starte en bytur med! :D

Skrevet

TGI's har jo fantastisk god mat og super stemning til å starte en bytur med! :D

Signerer denne! Fridays er innertier. Mye god mat! De har f eks nachos med forskjellig tilbehør. God stemning, proffe folk som jobber der. Og for Guds skyld, ta en strawberry daiquiri!! Landets beste...

Anonymous poster hash: 2a513...8d7

Skrevet

Skjønner deg godt. Friday's har ikke fantastisk mat, faktisk ganske dårlig. Turistfelle de luxe.

Skrevet

Da tror jeg nesten at jeg hadde blitt hjemme. Eventuelt møtt dem et annet sted etterpå for en drink eller noe.

Spiser sjelden ute og skal jeg først ut er Friday`s absolutt ikke første, andre, femte, trettende eller nittende valget.

Skrevet

Jeg er av natur skeptisk til spisesteder med komplimentære ballonger 😉

Helt innafor, det! 😉 Men Friday's er ikke værst, altså! Litt lave skuldre, men det passer jo bra om man uansett skal ut 😉

Anonymous poster hash: c00f6...a1c

Skrevet

Dropp maten, ta noen drinker i stedet😃

Anonymous poster hash: 209a8...35f

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Er aldri ute lengre, pga stram økonomi, og hadde jeg endelig skullet ut og spise og det hadde blitt Fridays hadde jeg følt at jeg kasta penger ut vinduet... Kan få såå mye bedre kvalitet for de samme pengene!

Skrevet

Jeg elsker quesadillaen på Fridays ! Nam nam nam

Anonymous poster hash: 92068...17d

Skrevet

Hadde også blitt skuffet. Dersom jeg hadde vært en som spiste ute stadig vekk, hadde det vært helt ok. Men når man spiser ute en gang i skuddåret vil man gjerna ha noe annet enn en mainstream burger og skrålende kundegruppe. På den annen side er jeg såpass høflig og "flink pike" at jeg gjør miner til slett spill og stiller smilende opp på Fridays. For helvete :)

Anonymous poster hash: b277a...6ae
Skrevet

Neste gang får du si at du vil bestemme da vettu, hvor dere skal...

Om fridays ikke er bra nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...