Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Ønsker meg en slik en til baby som kommer hvert øyeblikk nå, men vil jo helst ikke måtte bruke altfor mye penger på det, i tilfelle det ikke faller i smak. Tips anyone? Anonymous poster hash: f0f31...ff5
Lillefrø´s mamma Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 vi bestilte herfra: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57488039&searchclickthrough=true&searchQuery=babynest kjempefornøyde :)
Direkte Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 Hva er dyrt for deg? Og hva er du villig til å avkall på for at prisen skal bli riktig for deg ? Hvis du vil ha god kvalitet på materiale og arbeid må du nesten betale det arbeideren krever, med mindre du finner noen som gjør det kun fordi de koser seg med det. Noe annet blir utnytting.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Mønster, 24 kr på stoff og stil. Stoff, 99kr på Jysk. Fyll kan være gamle klesfiller eller vatt (149kr på panduro). Det er det billigste Forutsatt at du har symaskin. Anonymous poster hash: 5b12e...df5
LillePunk Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Bestilte fra Lille Oliver - veldig fornøyd! Og ikke for ille pris, synes nå jeg http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58601771&ecType=AD&ecCategory=LOG_POLE_POSITION_CLICK&adSelectionClick=galleryBap+-+bap+-+resultPolePosition+-+click&searchclickthrough=true&searchQuery=lille+oliver
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Takk for svar! Mange fine babynest, og ikke for gal pris heller må jeg si:) HI Anonymous poster hash: f0f31...ff5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Må bare si at jeg syns babynest virker såååå genialt!!! Skulle virkelig ønske at jeg hadde hatt det til min minste, da hun var baby. Hun er snart 6 år nå, jeg hadde ikke hørt om det den gang. Tror ikke det var oppfunnet enda.... Anonymous poster hash: 946ab...79b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Jeg tenkte før babyen kom at jeg burde kjøpe det men gjorde det ikke. Og det er jeg glad for nå!! Har ikke savna å ha det i det hele tatt. Babyen min har aldri hatt behov for å ha noe tett rundt seg, sover faktisk bedre uten. Vi prøvde nemlig med et opprullet teppe som "babynest" i begynnelsen, men hun trivdes mye bedre når vi tok det bort. Så prøv med en billig hjemmelaget løsning (a la opprullet teppe) først og se om det er noe for babyen før du bruker masse penger på det Anonymous poster hash: f5f1e...b5b
Mazarini Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 Super tråd! Satt og lurte på akkurat det samme i dag
Jakkie Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Babynest var ett must her , Min er snart 6 månder og har brukt den vær dag siden han ble født, enkelt å ta med babyen fra ett sted til ett annet med nestet uten å vekke den. Vis du har tålmodigheten kan man lage den selv På Stil og Stoff har de en bruksanvisning til både babynest og sovepose får ca 30 kr mener jeg å huske, og masse forskjellige stoffer med alt mønster og figurer i tillegg til fyllet brukte ikke mer en 300kr på alt + arbeidskraft selfølgelig og god hjelp fra min mor
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #12 Skrevet 11. juli 2015 Er veldig lett å sy selv:) Her er det mange som syr og selger, er faktisk vanskelig å få solgt. Har selv sydd til flere veninner, kopierte et mønster fra en blogg. Brukte flanellaken til innsiden, stoff fra Jysk utenpå, platevatt i bunnen og kjøpte billige puter jeg brukte fyllet til i sidene. Anonymous poster hash: b597c...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå