Gå til innhold

Lavvotur med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å dra på lavvotur med babyen, som da vil være ca 1 mnd gammel.

2 netter. Noen som har prøvd på dette? erfaringer?

Anonymous poster hash: 4dd5e...502
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men min yngste bror var stadig med på tur på den alderen. Lavvo er jo kjempegreit da, god plass 😊 hvis dere ikke skal gå noe særlig ville jeg tatt med vognbag til å ligge i, og ikke fyr bål i lavvoen (lett at det ryker inn, og en baby tåler mye mindre røyk). Pass på at babyen er varm på natta (jeg har med stort hell samsovet med mi i sovepose da hun var to mnd (uisolert hytte), men det fordrer at du har en litt romslig sovepose (evt to som kan hektes sammen).

Ta med våtservietter, vaskekluter, håndduker og et vaskefat, så trenger du ikke stort mer 😊 (pluss bleier og klær da selvsagt)

Skrevet

takk for svar :) Da prøver vi da :) 

Vi er ganske turvante og bruker å dra mange uker hver sommer pluss en del småturer resten av året. Er høygravid når, så det har ikke blitt noen tur enda i sommer, så tenkte vi skulle ta en tur i august, da med baby :)

Skrevet

Eneste utfordringen vil være myggen på den tida, siden jeg ikke villa klina inn baby med myggmiddel.

Anonymous poster hash: 10ac1...dd5

Skrevet

Guttungen her var 6uker da vi lå ei uke i Lavvo. Han sov i vognbagen med myggnett over.

Skrevet

tenkte å ha med vognbag med myggnett ja :) Hvordan fikk det med en hel uke i lavvo? hadde dere bål i lavvoen iløpet av uken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...