Gå til innhold

Blitt tatt på fersken med elskeren.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg en del av dere vil "spise meg levende", men jeg er skikkelig i villrede.

Jeg har et forhold på si, årsakene er mange, men la dem ligge. I går var jeg ute med elskeren min (mannen min tror jeg var ute med jobben), vi ble litt småfulle og på et sted vi aldri ville tenkt på å møte noen kjente går vi hånd i hånd og småkliner.

Og vips - så går vi forbi en gammel kollega av meg, som også kjenner min mann. De har ikke mye kontakt men treffes de så slår de av en prat. Han bare hilste og gikk videre. Men nå er jeg redd for hva han skal si, og vurderer om jeg må si noe til mannen min selv før han får det fra andre.

Når han gikk forbi holdt vi bare hender, men det er liksom ikke så lett å få mannen til å tro at det er normal adferd hvis han andre bare var en kollega...

Jeg er redd mannen min reagerer med skikkelig sinne, og han har slått meg før...

Anonymous poster hash: b6d8d...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som slår deg???

Anonymous poster hash: 78e4f...f82

Skrevet

Hvis du trenger en elsker så trenger du åpenbart ikke mannen din, SPESIELT om han SLÅR?

Anonymous poster hash: 52bdd...c46
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som slår deg???

Anonymous poster hash: 78e4f...f82

Han gjør ikke det jevnlig, men det har skjedd. 😔 Vi er økonomisk avhengig av hverandre og har barn med spesielle behov og det gjør at jeg finner det helt håpløst å leve uten han selv om jeg ikke elsker han.. :(

Jeg elsker en annen, men lever med han jeg har barn med - det er sikkert ikke alle som vil forstå, men jeg orker ikke tanken på å bryte opp.,

Hi

Skrevet

Det er en ting som er sikkert her i livet og det er at msn kan treffe på kjente over alt.

Jeg traff på en gammel skolekamerat på en strand i Afrika, og på en nabo i et lyskryss i London.

Så om du holder hender og småkliner med en annen enn mannen din i hjembyen vil du jo bli oppdaget.

Om du er redd mannen din, forlater du han så kan du kline med hvem du vil.

Anonymous poster hash: c0d1b...6fb

Skrevet

Han gjør ikke det jevnlig, men det har skjedd. Vi er økonomisk avhengig av hverandre og har barn med spesielle behov og det gjør at jeg finner det helt håpløst å leve uten han selv om jeg ikke elsker han.. :(

Jeg elsker en annen, men lever med han jeg har barn med - det er sikkert ikke alle som vil forstå, men jeg orker ikke tanken på å bryte opp.,

Hi

Nei, dere er ikke økonomisk avhengige av hverandre - det er unnskyldningen du bruker for å ikke gå.

Jeg forstår det er forferdelig vanskelig med barn med spesielle behov, men du får hjelp. Du kan ikke la barna dine vokse opp i et hjem hvor pappa slår mamma - selv om det "ikke er jevnlig". En gang er for mye, to ganger er et mønster.

Vet du, jeg tror oppriktig at du ønsket å bli tatt på fersken slik at du kan komme deg ut av ekteskapet. Jeg tror du håper mannen blir så sint at han går fra deg, da slipper du å ta steget, da må du bare forholde deg til realiteten. Går du hånd i hånd og kliner med en annen mann åpenlyst, da ønsker du å bli tatt på fersken.

Ta ansvar, Hi - sett i gang den prosessen du vet du må gjennom. Gå fra mannen, du kan ikke leve med en som slår!

Anonymous poster hash: f1013...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...