Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Skrevet 11. juli 2015 Gravid og sopp. lege nepene jeg bruker, Spania, sier at jeg ikke kan bruke noe mot dette. La det går sin gang. Kan det bare gå over?! Har brukt canesten i 3 dager og føler det blir værre! Desperat og det Gjør vondt! Anonymous poster hash: e734b...c0b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #2 Skrevet 11. juli 2015 Ingen forslag? Er sår etter å klø sånn. Smurte stasen inn med sink salven til ungen.. Det brant godt...så en runde med canesten som bare klær mye mer! Gne og gne...det hjelper å stilne kløen der og da. Gne meg til orgasme! Vil ikke ha orgasme, bare en kløfri mus! Apoteket igjen kanskje.. Ligger her med dåsa i været og lufter hu litt. Synes så synd på meg selv! Anonymous poster hash: e734b...c0b
Lille krøll Skrevet 11. juli 2015 #3 Skrevet 11. juli 2015 (endret) Du må bruke en vagitori tablett. Så lenge du fører den inn med fingrene er det godkjent i Norge. En canesten vagitori. Endret 11. juli 2015 av Lille krøll
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #4 Skrevet 11. juli 2015 Det er også lov å ta Diflucan som gravid dersom soppen ikke forsvinner med canesten, bare man ikke tar det for ofte. Jeg måtte ty til det for canesten gjorde meg så forbannet sår og tørr nedi der at det var håpløst. Anonymous poster hash: 23059...5f9
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Kan uansett bruke kremen Evt naturell yoghurt Eddikkvann også Anonymous poster hash: 84b84...47e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Du må bruke en vagitori tablett. Så lenge du fører den inn med fingrene er det godkjent i Norge. En canesten vagitori. Bor i Spania. Her må du ha resept på paracet når du er gravid. Anonymous poster hash: e734b...c0b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Kan uansett bruke kremen Evt naturell yoghurt Eddikkvann også Anonymous poster hash: 84b84...47e Smøre inn litt yoghurt der nede? Vaske med eddikvann? Anonymous poster hash: e734b...c0b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #8 Skrevet 11. juli 2015 Kan uansett bruke kremen Evt naturell yoghurt Eddikkvann også Anonymous poster hash: 84b84...47e Smøre inn litt yoghurt der nede?Vaske med eddikvann? Anonymous poster hash: e734b...c0b Lag blanding av 1 liter vann og 1 ss eddik og 1 ts salt. Avkjøl. Skyll med stor sprøyte (uten nål!) i underlivet. Unngå såpe og vann i underlivet. Når du dusjer ikke spyl der nede. Naturell yoghurt kan lindre svie om man smører det på. Brukes mot sopp.Dette rådet fikk jeg av to leger. Anonymous poster hash: 84b84...47e
Lille krøll Skrevet 11. juli 2015 #9 Skrevet 11. juli 2015 Du må bruke en vagitori tablett. Så lenge du fører den inn med fingrene er det godkjent i Norge. En canesten vagitori. Bor i Spania. Her må du ha resept på paracet når du er gravid. Anonymous poster hash: e734b...c0b Må du kjøpe selv da? Om det til vanlig er reseptfritt så kan vel noen annen kjøpe det for deg?
Havhesten Skrevet 11. juli 2015 #10 Skrevet 11. juli 2015 støtter yogurt. Kutt ut sukker en stund, det trigger soppen, sukker og gjær. Google candida, men ikke bli hysterisk, bare følg noen kostholdsråd. Da vil soppen også dempe seg. Jeg sleit med sopp på puppene, ingenting hjalp av medisin før jeg la om kostholdet for en liten periode. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #11 Skrevet 11. juli 2015 Canesten hjalp ikke meg da jeg var gravid, brukte Pevaryl ( var i alle fall lov da jeg var gravid) krem+ vagitorie. Kan også lindre litt med noe kjølig nedi der. Fikk frosne bind på sykehuset etter fødsel da jeg fikk samme problem, og ikke hadde noe å ta... Anonymous poster hash: 76082...5f6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #12 Skrevet 12. juli 2015 Det er så varmt her nå... må I bassenget på dagtid. Skiftet til tørr bikini kjapt etterpå. Skyller med eddikvannet og det hjelper når jeg husker å sitte å lufte høna også. Spilt brettspill med barna i sta og lo så masse...ble helt klam og sår igjen Frukt sukker da? Hva sier jeg...drikker jo sjokolade melk hver kveld. +++ hvem prøver jeg å lure.. Full skjerpings! Hvor ofte skylle med eddikvannet? Sex da? Har liksom avvist samboeren i 4 dager uten å oppgi grunn.. Flaut å si da.. Anonymous poster hash: e734b...c0b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #13 Skrevet 12. juli 2015 Jeg sverger til eddikvann, mye mer effektivt enn canesten på meg. Jeg blander vann og 2 spiseskjeer eddik (vanlig blank 7% fra Idun) i et glass vann. Fyller en sprøyte og skyller innvensig og utvendig, hele underlivet fra endetarmen og helt fremme. Bruker opp det i glasset og sitter og skrever over do. Kanskje litt vanskelig med gravidmage men man kan gjøre det i dusjen, men da renner det nedover lårene. Ikke vask det birt fra underlivet, la det lufttørke. Det kan svi så kaldt vann er godt å bruke, syns jeg. Jeg gjør det 2-3 (helst 3 men kan glemme en gang) ganger per dag og i en ekstra dag etter alle symptomer er borte og det tar som regel bare 2-3 dager + den ekstra dagen. Jeg hadde kronisk sopp og prøvde canasten men det kom bare tilbake, og legen ba meg prøve eddik før jeg prøvde det jeg fikk resept på, var ikke gravid da. Og etter en runde med eddik så ble jeg endelig kvitt soppen. Har sopp en gang i året nå istedenfor hele tiden. Har alltid eddik i skapet sånn i tilfelle Brukte også eddik som gravid. Anonymous poster hash: 45535...a56
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #14 Skrevet 12. juli 2015 Melkesyrebakterier finnes i ulike former, bl a som kapsler. Det kan vel neppe apoteket nekte deg? Anonymous poster hash: a46b6...05e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #15 Skrevet 12. juli 2015 Grønnsåpevann kan også hjelpe, det svir ikke og det lindrer fra du dypper "høna" nedi! Da mener jeg flytende grønnsåpe som er beregnet på barn og kjøpes på apotek som du blander i en balje med passe varmt vann. Husk lufttørking og bruk luftige kjoler uten å bruke truse så mye som mulig. Blir du svett så kan du bruke talkum for å hindre det problemet. Lykke til Anonymous poster hash: d9ab8...e2f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #16 Skrevet 12. juli 2015 Hadde samme problemet i en periode. For meg funket det å "lufte" understellet mye. Bruk talkum på dagtid, sov uten truse om natta. Sopp trives som kjent når det er varmt og fuktig. Bruk truser av bomull. Unngå å bruke mye truseinnlegg og slikt om mulig. Dette kan forverre problemet. Anonymous poster hash: 7965f...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå