Gå til innhold

Skal jeg ringe å klage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på skeidar i går og skulle kjøpe seng, bestemte oss for jensen nova plus som kostet 13999,- på tilbud (førpris 15999,-) da vi kom hjem fant min mann en tilbudsavis for skeidar fra februar i år, da kostet den på tilbud 11999,- (førpris 13999,-) det var også en tusenlapp forskjell på gavlene.. jeg vet at prisene stiger fra år til år, men her er det snakk om 6 mnd og 2000,- forskjell. Føler meg litt lurt..

Anonymous poster hash: 0c791...f73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det kan jo ha vært kampanjetilbud på den senga akkurat da, og ikke bare vanlig tilbud.

Jeg jobbet på jysk før og da hendte det at en seng fx kostet 10000kr til vanlig, vi solgte den til 8000kr på salg, men plutselig skulle det være kampanjetilbud på akkurat den senga og vi solgte den fx til 5999kr akkurat da.

Tviler på at det hjelper å klage, dessverre..

Anonymous poster hash: 64706...678

Skrevet

Tror ikke det er noe poeng i å klage på det, altså.....

Hilsen en som jobber i butikk.

Anonymous poster hash: f78f9...3a9
Skrevet

Vi var på skeidar i går og skulle kjøpe seng, bestemte oss for jensen nova plus som kostet 13999,- på tilbud (førpris 15999,-) da vi kom hjem fant min mann en tilbudsavis for skeidar fra februar i år, da kostet den på tilbud 11999,- (førpris 13999,-) det var også en tusenlapp forskjell på gavlene.. jeg vet at prisene stiger fra år til år, men her er det snakk om 6 mnd og 2000,- forskjell. Føler meg litt lurt..

Det er bare å klage, tenker jeg. Mener å huske at det ikke er lov å markedsføre med falsk førpris. 

Anonymous poster hash: 738cd...6b2

Skrevet

Heh, da hadde det vært travle dager til alle som jobber i butikk...

Denne epla var på salg i forrige uke, jeg vil ha den til samme pris denne uka!.....

Anonymous poster hash: de7ba...4b8

Skrevet

Du tuller, ikke sant?

Anonymous poster hash: f0975...c66

Skrevet

Er det meg HI du sikter til? Nei, tuller ikke..

Skrevet

De har ikke lov å reklamere med falsk før pris, så hvis det er sannsynlig at de ikke har solgt den tidligere for 15999,- så har du en sak. Prøv å se om du kan finne ut hva andre butikker selger den for i full pris, og hvis 15999,- virker som er for dyrt så skader det ikke å prøve.

Anonymous poster hash: bf31c...850
Skrevet

De har ikke lov å reklamere med falsk før pris, så hvis det er sannsynlig at de ikke har solgt den tidligere for 15999,- så har du en sak. Prøv å se om du kan finne ut hva andre butikker selger den for i full pris, og hvis 15999,- virker som er for dyrt så skader det ikke å prøve. Anonymous poster hash: bf31c...850

Litt vanskelig å sammenligne, da det er kun skeidar som kaller den sengen for jensen nova plus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...