Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Og har barn eller venter barn; - Hvordan intekt har du/dere? - Jobber du? - Studerer du hjemme fra hvis/om du er hjemmeværende? - Hva slags støtte mottar du? - Studerer du deltid eller fulltid? Og tilslutt, fungerer dette bra for deg? Anonymous poster hash: 77db7...8a3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Tar master på deltid. Jobber 100% og tjener 435 000,- Er alenemor på heltid for en 4åring. Mottar ingen stønader, bortsett fra dobbel barnetrygd. Ja. Det fungerer bra for meg og for oss:) Anonymous poster hash: 911ce...b03
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Har to barn, skolebarn. Har frivillige verv. Jobber ca. 80%. Inntekt ca 22 000 utbetalt, minus trekk når jeg har permisjon fra jobb for å dra på studiesamlinger. Får noe støtte fra Lånekassen. Studerer fulltid, det går på et vis. Skal begynne på masteroppgaven nå. Anonymous poster hash: 0201a...d1a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Og har barn eller venter barn; - Hvordan intekt har du/dere? - Jobber du? - Studerer du hjemme fra hvis/om du er hjemmeværende? - Hva slags støtte mottar du? - Studerer du deltid eller fulltid? Og tilslutt, fungerer dette bra for deg? Anonymous poster hash: 77db7...8a3 Nettopp ferdig med 3 studieår (videreutd og master). mannen tjener 1 mill første året- heltid med to barn + gravid og ingen jobb 2 året: studerte 50%, ingen jobb, 2 barn + baby 3 året: studerte 50% og jobbet 55%, 3 barn samlingsbasert og nettstudier. fikk støtte fra lånekassen og fra forbundet mitt Det har fungert helt ok, tungt i perioder. Det andre året var tøffest Det har tatt veldig på forholdet med min mann og jeg vet ikke om vi kommer til å klare oss gjennom denne kneika... Anonymous poster hash: 23673...109
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Og har barn eller venter barn; - Hvordan intekt har du/dere? - Jobber du? - Studerer du hjemme fra hvis/om du er hjemmeværende? - Hva slags støtte mottar du? - Studerer du deltid eller fulltid? Og tilslutt, fungerer dette bra for deg? Anonymous poster hash: 77db7...8a3 Nettopp ferdig med 3 studieår (videreutd og master). mannen tjener 1 mill første året- heltid med to barn + gravid og ingen jobb 2 året: studerte 50%, ingen jobb, 2 barn + baby 3 året: studerte 50% og jobbet 55%, 3 barn samlingsbasert og nettstudier. fikk støtte fra lånekassen og fra forbundet mitt Det har fungert helt ok, tungt i perioder. Det andre året var tøffest Det har tatt veldig på forholdet med min mann og jeg vet ikke om vi kommer til å klare oss gjennom denne kneika... Anonymous poster hash: 23673...109 Jeg tjente rundt 270 000 i 55% stilling Anonymous poster hash: 23673...109
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Jeg studerer fulltid og sambo jobber. Vi klarer oss fint. Venter barn i januar. Det vil også gå fint Anonymous poster hash: bdb58...a7b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Jobber 80%, alene med ett barn. Jeg gjør ferdig fag fra videregående, så jeg jobber med studiekompetanse:) Gleder meg enormt til jeg kan søke på studier om et år:) 24.000 netto fra jobben, dobbel barnetrygd, en liten slant overgangsstønad og noen få tusen fra lånekassen. Lånekassen dropper jeg fra høsten. Anonymous poster hash: 386cf...86f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Og har barn eller venter barn; - Hvordan intekt har du/dere? - Jobber du? - Studerer du hjemme fra hvis/om du er hjemmeværende? - Hva slags støtte mottar du? - Studerer du deltid eller fulltid? Og tilslutt, fungerer dette bra for deg? Anonymous poster hash: 77db7...8a3 Jeg studerer 100%, men strekker bacheloren over 4 år. Jobber ca 40-50% ved siden av, gift og 1 barn. Mannen tjener rundt 680 000, jeg har rundt 120 - 150 000 i året. Her går det økonomiske greit, har fullt lån og stipend fra lånekassen. Tidsmessig og stressmessig går det ikke greit. Mistrives og er mye alene på universitetet. Er en del eldre enn de fleste andre, og de jeg kjenner har valgt andre fag enn meg. Det skal sies at jeg har valgt et vanskelig økonomistudie og at jeg sliter med matematikk og må derfor jobbe ekstra hardt i fagene med matematisk innhold.. Anonymous poster hash: 03b9c...5fd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Både mannen og jeg er fulltids studenter. Vi har to barn. Begge får fullt lån/stipend og jobber litt deltid. Vi klarer oss akkurat (ca.300 000). Anonymous poster hash: e64b4...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå