Gå til innhold

Forlater samboer etter ferien..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en uke skal vi på ferie.. Ser veldig fram til den uka er over..

Da er det tiden for meg og mitt barn og flytte..

Ikke vært noen ting mellom oss på ett års tid, knapt nok prata..

Har ett barn, hvorav han ikke har noe interesse av.. Det er skuffende..

Men har gitt opp og prate med han. Han kan ikke endre noen ting. Da går

I følge han selv hele hans verden under..

Så etter mange og mye prating viser det seg at det ikke er noe håp..

Mine følelser ble borte for over ett halvt år siden..

Så blir greit og avslutte..

Han vil ha meg, men ingen interesse for sitt barn.. Og det går ikke for meg!

Viser seg også at vi har absolutt Ingenting til felles heller bortsett fra barnet,

Hvorfor han tidligere har vist interesse og vært "den perfekte mann" til og plutselig snu om for tre år siden

Det aner jeg ikke.

Vært litt krangling, hvorav det også viser seg og han uttaler seg på måten at han har egentlig ikke følelser, det er stoltheta og egoet som blir såra fordi han ikke får ting som han vil, og alt handler om han.

Hvordan kan man bare plutselig bli en annen.. Akkurat som jeg ikke kjenner han lenger.

Men var på nippet til og flytte for ett år siden ca, hvor jeg da gikk med på og prøve litt til for barnets skyld.

Men til ingen nytte.. Så nå er nok nok, og det er over..

Bare gi barnet en fin ferietur først.!

 

Veit ikke helt hvor jeg vil med innlegget mitt, men lufte tankene tror jeg..

 

Anonymous poster hash: d2e76...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om du har forsøkt nok. Et barn fortjener ikke å vokse opp i et hjem med en far som ikke vil vite av sitt eget barn, så virker som om du gjør det rette.



Anonymous poster hash: 9fb20...565
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke giddi og dratt på ferie med han en gang, blitt hjemme eller latt han være hjemme.du og mini må jo få det mye mer gøy/koselig uten avstemning mellom mamma og pappa gnager

Skrevet

barnet kan du la være hos faren,du har ikke enerett på det og er ikke en selvfølge at du skal ta hun/han med



Anonymous poster hash: 42eb3...a43
Skrevet

 

barnet kan du la være hos faren,du har ikke enerett på det og er ikke en selvfølge at du skal ta hun/han med

 

Anonymous poster hash: 42eb3...a43

Men far har enerett mener du?

 

Anonymous poster hash: 92e7d...6b9

Skrevet

 

barnet kan du la være hos faren,du har ikke enerett på det og er ikke en selvfølge at du skal ta hun/han med

 

Anonymous poster hash: 42eb3...a43

 

 

Så du mener at en far som ikke viser noen som helst interesse for barnet sitt - bare vil ha moren, men ikke noe med barnet sitt å gjøre - er den rette til å ta vare på barnet full tid, at det er ansvarlig av mor å forlate barnet hos en slik mann.

 

Dårlig forsøk på å provosere... finn deg noe bedre å gjøre!

 

Anonymous poster hash: 9fb20...565

Skrevet

 

barnet kan du la være hos faren,du har ikke enerett på det og er ikke en selvfølge at du skal ta hun/han med

 

Anonymous poster hash: 42eb3...a43

Les hi en gang til, og etterpå kan du kanskje forklare hvorfor barnet skal være igjen hos far? Jeg forstår jo at dette utspillet er et forsøk på å være teit, og det klarte du i grunnen også.

Skrevet

Ikke bry deg om anonym a43, hun/han gulper stadig opp at far er best, mor er dritt, bla bla bla. Det er en person som må "ties i hjel" her på forumet og jeg oppfordrer alle til å la vær å svare på trolleriet dens!

 

HI, jeg forstår deg godt. Vil bare ønske deg lykke til :)



Anonymous poster hash: 66b3e...744
Skrevet

Om en uke skal vi på ferie.. Ser veldig fram til den uka er over..

Da er det tiden for meg og mitt barn og flytte..

Ikke vært noen ting mellom oss på ett års tid, knapt nok prata..

Har ett barn, hvorav han ikke har noe interesse av.. Det er skuffende..

Men har gitt opp og prate med han. Han kan ikke endre noen ting. Da går

I følge han selv hele hans verden under..

Så etter mange og mye prating viser det seg at det ikke er noe håp..

Mine følelser ble borte for over ett halvt år siden..

Så blir greit og avslutte..

Han vil ha meg, men ingen interesse for sitt barn.. Og det går ikke for meg!

Viser seg også at vi har absolutt Ingenting til felles heller bortsett fra barnet,

Hvorfor han tidligere har vist interesse og vært "den perfekte mann" til og plutselig snu om for tre år siden

Det aner jeg ikke.

Vært litt krangling, hvorav det også viser seg og han uttaler seg på måten at han har egentlig ikke følelser, det er stoltheta og egoet som blir såra fordi han ikke får ting som han vil, og alt handler om han.

Hvordan kan man bare plutselig bli en annen.. Akkurat som jeg ikke kjenner han lenger.

Men var på nippet til og flytte for ett år siden ca, hvor jeg da gikk med på og prøve litt til for barnets skyld.

Men til ingen nytte.. Så nå er nok nok, og det er over..

Bare gi barnet en fin ferietur først.!

 

Veit ikke helt hvor jeg vil med innlegget mitt, men lufte tankene tror jeg..

 

Anonymous poster hash: d2e76...da8

Så trist! Men du har det nok mye bedre uten!

Lykke til, både med ferien og bruddet.

Skrevet

Det var igrunn ikke for og provosere noen som helst det innlegget. Det var vel litt for og lufte tankene ett nøytralt sted til nøytrale mennesker.

Og ja barnet blir boende fast med meg, hvor far ikke har en jobb som tilsier at ett lite barn kan bo fast der. Samvær vil det selvfølgelig bli, hvis far vil og har tid til det! Men er vanskelig når far ikke har interesse av barnet. Da er det bedre og gå hvert til sitt, hvor jeg da er en blid og fornøyd mamma.. Barnet har bedre av det enn foreldre som bor sammen ikke prater sammen eventuelt bare krangler..

Enkelte her tror jeg kverulere bare for og kverulere.. Men må du gjerne gjøre..

Takk for støtte dere andre:)

Skrevet

Jeg reiste på ferie for noen uker siden da jeg visste det kom til å bli slutt. Et råd til deg: IKKE gjør det. Barnet merker stemningen. Du vil være konstant anspent og det blir ikke hyggelig. Det er jo et mareritt å reise med en som du vet du snart skal gjøre det slutt med. Vond følelse fra ende til annen. Men igjen, kanskje du takler det bedre enn meg

 

Anonymous poster hash: 46ace...67d

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

 

barnet kan du la være hos faren,du har ikke enerett på det og er ikke en selvfølge at du skal ta hun/han med

 

Anonymous poster hash: 42eb3...a43

Du mener hun skal forlate ungen hos en far som ikke er interessert? At faren som driter i ungen har større rett på barnet enn mor?

 

Strengt tatt har ingen av dem rett til å ha barnet. Barnet har rett til å få være hos en interessert og engasjert forelder, i dette tilfellet er det mor.

Skrevet

Høres ut som far er alvorlig deprimert og trenger hjelp. Men er nok lettere å gå, ja...

 

Anonymous poster hash: 2035b...df4

Skrevet

Høres ut som far er alvorlig deprimert og trenger hjelp. Men er nok lettere å gå, ja...

 

Anonymous poster hash: 2035b...df4

Da får han sørge for å få hjelp da. Å skjule alt bak en depresjon er for enkelt når det ikke er vilje til å gjøre noe med det.

 

 

Anonymous poster hash: a65b3...688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...