Gå til innhold

Hva er "vanlig" samvær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar bor i underkant av to timer unna, med bil. Nå er det ikke noe "fast" samvær enda, men vi har begynt å snakke om det, og etterhvert når mini blir eldre vil vi jo få til noe mer fast samvær med overnatting. Noen som vet hva som er "vanlig" samvær i en slik situasjon? Og fra når bør barnet ha eget soverom eller egen seng på delt soverom med søsken? Noen med erfaring? 



Anonymous poster hash: 548f5...368
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?



Anonymous poster hash: bfb0c...550
Skrevet

Her får man hodet hugget av hvis man sier "vanlig samvær". I min verden er det en kveld i uken og annen hver helg. Om man bor et stykke unna hverandre så er det mange som kutter ut den ene ettermiddagen, men heller forlenger til f.eks mandag hvor den som har hatt helgesamvær leverer i bhg/SFO.

 

Anonymous poster hash: 9087e...3cd

Skrevet

To timer unna? Må vel bli annenhver fredag til mandag da. Og evt utvidet i feriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...