Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Lang historie kort: Jeg elsker fremdeles exmannen min etter 11 år. Vi har begge vært i andre forhold disse årene, og jeg har fått en liten en til som er noen år gammel. Kjenner jeg har en dragning mot han og skulle så gjerne ønske at vi hadde holdt sammen siden han passer meg best som mann, venn og likhet. Har fått bedre kontakt etter han ble singel i vår, og merker jo at han/ vi har en kjemi alikevel. Hvordan gå frem her på en grei måte? Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Hvorfor ble det slutt? Anonymous poster hash: 2f97a...408
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Om dere har barn sammen så ikke gi dem forhåpninger om noe før dere selv er sikre på at det ev. er noe mer mellom dere. Om dere skal date så gjør det når dere har barnevakt slik at barna ikke blir involvert i datingen. Det blir så feil for barna om det ikke skulle gå. Ellers vet jeg om et par som var skilt i ti år før de fant tilbake til hverandre og etter hvert også ble samboere og gift igjen, så mulig, det er det. Anonymous poster hash: 06a27...d48
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Om dere begge er single kan dere vel møtes og ta det derfra? Gå rolig frem Anonymous poster hash: 0705d...9d0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Hvorfor ble det slutt? Anonymous poster hash: 2f97a...408 Gikk i den klassiske fellen som småbarnsforeldre. Flere barn på få år og liten tid til hverandre. Og ikke minst at han trodde det var grønnere på andre siden av gjerdet. Vet at han har angret og ville ha meg tilbake etter noen år, men da var jeg opptatt. Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Om dere har barn sammen så ikke gi dem forhåpninger om noe før dere selv er sikre på at det ev. er noe mer mellom dere. Om dere skal date så gjør det når dere har barnevakt slik at barna ikke blir involvert i datingen. Det blir så feil for barna om det ikke skulle gå. Ellers vet jeg om et par som var skilt i ti år før de fant tilbake til hverandre og etter hvert også ble samboere og gift igjen, så mulig, det er det. Anonymous poster hash: 06a27...d48 Huff er jammen ikke lett dette her. Ungene vi har sammen er store nå, men minsten er ikke så gammel. Eneste jeg har lyst til å få kjenne lukten av han igjen, få tilbake det vi hadde en gang og det livet vi hadde. Kranglet aldri og var som to motpoler til hverandre Vanskelig det skal være da! Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Men så vil det jo da alltid være sjansen der: Om dere skulle få "forholds tørke" en stund, hvor sikker er du på at han ikke "går til grønnere gress" igjen? Anonymous poster hash: 2f97a...408
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #8 Skrevet 10. juli 2015 Men så vil det jo da alltid være sjansen der: Om dere skulle få "forholds tørke" en stund, hvor sikker er du på at han ikke "går til grønnere gress" igjen? Anonymous poster hash: 2f97a...408 Men så vil det jo da alltid være sjansen der: Om dere skulle få "forholds tørke" en stund, hvor sikker er du på at han ikke "går til grønnere gress" igjen? Anonymous poster hash: 2f97a...408 Han har faktisk lært virker det som. Vi har hatt noen "dype" samtaler i forbindelse med en tilstelning, hvor vi måtte kjøre bil sammen. Og da mente han at det var andre verdier som han setter pris på nå enn før og fortalte at det jammen ikke var lett å være i et nytt forhold hele tiden og klare å slå seg til ro. Tenker dithen at han vet hva han burde ha satt pris på. Vet han savner familien min og mimrer stadig Seinest i sted så tok han seg tid til å hjelpe meg med bilen min, noe jeg setter pris på. Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #9 Skrevet 10. juli 2015 Hopp ut i det! Dette var virkelig en solskinnshistorie. Om det skulle vise seg å ikke fungere, så har dere i alle fall prøvd. Krysser fingrene for dere Anonymous poster hash: 84bdd...3ca
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #10 Skrevet 10. juli 2015 Minner meg nesten om foreldrene til Ari Behn dette her Hihi... Som sagt, man vet aldri hva fremtiden bringer. Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #11 Skrevet 10. juli 2015 Ikke godt å si hva du bør gjøre, men EN ting er faktisk bombesikkert: Dersom du IKKE gjør noe, så kommer du til å lure (og angre!) resten av livet!! Lykke til Anonymous poster hash: bee18...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #12 Skrevet 10. juli 2015 Ahhhh vet jo det Men hvordan gå frem. Brått så er jeg 12 år igjen og sjenert Anonymous poster hash: da817...dae
Gemini77 Skrevet 10. juli 2015 #13 Skrevet 10. juli 2015 Men du er i et foehold med pappan til minstemann?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #14 Skrevet 10. juli 2015 Men du er i et foehold med pappan til minstemann? Nei, det har vært slutt i noen mndr nå. Ellers hadde jeg ikke engasjert meg så sterkt i dette her. Anonymous poster hash: da817...dae
Gemini77 Skrevet 10. juli 2015 #15 Skrevet 10. juli 2015 Men du er i et foehold med pappan til minstemann? Nei, det har vært slutt i noen mndr nå. Ellers hadde jeg ikke engasjert meg så sterkt i dette her. Anonymous poster hash: da817...dae Ok, da ville jeg bare ha kjørt på men latt barna væte uvitende til dere er helt sikre. Start rolig og gå ut på middag eller en drink.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #16 Skrevet 10. juli 2015 Får nok ta mot til meg i løpet av helgen Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Om dere begge er single, så er det jo bare tut å kjør!!! Anonymous poster hash: 27d85...667
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #18 Skrevet 10. juli 2015 Hehe takk for det. Var det å ta det første steget og stå for det. Tenk om han ikke liker meg? Tenkt om? Ja tenk om han faktisk vil ha meg igjen? Anonymous poster hash: da817...dae
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #19 Skrevet 10. juli 2015 Be ham på date da!! Anonymous poster hash: bee18...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #20 Skrevet 10. juli 2015 Men så vil det jo da alltid være sjansen der: Om dere skulle få "forholds tørke" en stund, hvor sikker er du på at han ikke "går til grønnere gress" igjen? Anonymous poster hash: 2f97a...408 Men så vil det jo da alltid være sjansen der: Om dere skulle få "forholds tørke" en stund, hvor sikker er du på at han ikke "går til grønnere gress" igjen? Anonymous poster hash: 2f97a...408 Han har faktisk lært virker det som. Vi har hatt noen "dype" samtaler i forbindelse med en tilstelning, hvor vi måtte kjøre bil sammen. Og da mente han at det var andre verdier som han setter pris på nå enn før og fortalte at det jammen ikke var lett å være i et nytt forhold hele tiden og klare å slå seg til ro. Tenker dithen at han vet hva han burde ha satt pris på. Vet han savner familien min og mimrer stadig Seinest i sted så tok han seg tid til å hjelpe meg med bilen min, noe jeg setter pris på. Anonymous poster hash: da817...dae Da stiller jo saken seg annerledes Hva med å gjøre det enkelt: Hør om han vil komme på middag en kveld (en kveld uten unger) som takk for hjelpa med bilen, så ta det der fra Anonymous poster hash: 2f97a...408
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #21 Skrevet 15. juli 2015 Hvordan har dette gått da? Fått ordnet deg noen date hi? Anonymous poster hash: 265e8...9f9
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #22 Skrevet 15. juli 2015 Denne vil jeg gjerne ha oppdatering på! Anonymous poster hash: ce5a8...92b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #23 Skrevet 15. juli 2015 Jeg og!! Anonymous poster hash: b60c3...60b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #24 Skrevet 15. juli 2015 Nysgjerrig på denna❤ Anonymous poster hash: fefe2...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå