Gå til innhold

Hvordan startet din fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan var dagene før?

Anonymous poster hash: c7447...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt normalt, alle 3 fødslene startet med rier. med nr 1 og 3 gikk slimproppen dagen før riene kom.

Anonymous poster hash: cb8f9...307
Skrevet

fødslene til de to ungene her startet med et brak.. Alt var stille og rolig, samboeren sov begge gangene, med første satt jeg på senga og leste bok, med andre beveget jeg meg rundt i rommet (slett med søvnmangel det meste av svangerskapene) plutselig hugg det til i magen på meg, varte i 2 minutter, så ro i 4 minutter før det hugg til igjen.. 3 runden med det vekket jeg samboeren og ringe til føden.. Med storebror gikk fødselen unna på 7,5 timer fra første rie til overstått, 1,5 time aktiv fødsel, riene truet med å dabbe av. Med lillesøster gikk det 2 timer og noen minutter, 13 minutter med aktiv fødsel (4 cm til overstått)

Skrevet

Vannet gikk. Hadde vondt i korsryggen kvelden før, men tenkte ikke over at det hadde noe med fødsel å gjøre.

Anonymous poster hash: d6126...269

Skrevet

Mye kynnere ukene før, og startet så smått med murringer og etterhvert rier (alle tre fødslene).

Skrevet

Mine to fødsler startet veldig forskjellig. Første fjorten dager før termin med vannavgang, ingen tegn på at det skulle skje på forhånd .

Andre fødsel startet 3 dager etter termindato med rier, men gikk med maserier i nesten fjorten dager først. Da det startet fikk jeg sterke rier, men lenge mellom riene den første timen,tok seg så opp og ungen ute på tre timer. vannet gikk sent under fødselen med nummer to.

Anonymous poster hash: ad3f4...e67

Skrevet

Jeg merket ingenting unormalt før jeg våknet av rier med 2-3 min mellomrom.

Anonymous poster hash: b15e0...dfa

Skrevet

Med første så startet det med maserier 14 dager før termin. De kom regelmessig men hadde ikke særlig effekt, så på dag 3 tok de vannet mitt da de hadde gitt meg 3 cm. åpning + at slimproppen hadde gått den natta.

Jeg var sliten pga. maseriene.

Med andre startet den med en blødning en morgen (hadde hatt sex kvelden før) 2 dager etter termin. På kvelden kom det litt slim. På natta startet riene. Han ble født kl. 14.23 dagen etter.

Dagen jeg fikk blødning følte jeg meg litt utenfor. Kanskje fordi jeg gikk og ventet på at riene skulle komme i gang etter tegningsblødningen. Men ingenting skjedde, jeg var litt lei og sliten den dagen. Men gikk en tur på kvelden.

Anonymous poster hash: 6e89d...9df

Skrevet

Hadde litt maserier noen dager før, men ikke noe spesielt. Kjente det strammet seg en gang i blant. Så våknet jeg kl. 6 en morgen og måtte på do. Når jeg skulle tørke meg etter å ha tisset oppdaget jeg mye blod på papiret. Mannen skulle på jobb så ville ikke vekke han så jeg gikk å la meg igjen. Riene ble veldig sterke, men teit som jeg er nektet jeg å vekke mannen så jeg lå å gråt for meg selv :P (Idiotiske hormoner). Mannen våkna og spurte om alt var bra og jeg sa da at jeg hadde rier. Mannen spratt opp og ringte sykehuset og vi fikk beskjed om å komme med en gang siden de var så tette. Var på sykehuset 07.35 og barnet var ute 14.16 :)

Anonymous poster hash: d2c53...2b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...