Gå til innhold

Delte magemuskler? Stor mage, ikke baby der

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ha helt flat mange når jeg trekker den inn, ligger på rygg.

Men slapper jeg av buler den, ser gravid ut i 7-8 mnd. Lite lekkert. Tenker store deler av dagen, hold inn magen. HOLD INN MAGEN!

Den er bare stor. Bruker str 31 i bukser. Får de på, for det virker som at bare magesekken er stor.

Noen andre? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 4d66f...313

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem etter jeg fikk sistemann som var 5 kg. 

Jeg bruker str 28 i bukser, så er slank, men pga delte magemuskler ser jeg høygravid ut når jeg står. Jeg synes det er helt forferdelig. Sliter også mye med luft og det gjør ikke saken bedre. 

Så nå sparer jeg til operasjon. Jeg kan ikke gå med noen klær nesten og er avhengig av hold in produkter. Er lei av rykter om at jeg er gravid :(

Anonymous poster hash: 5e8fc...2ab
Skrevet

Jeg bruker str 28 i bukser, så er slank, men pga delte magemuskler ser jeg høygravid ut når jeg står. Jeg synes det er helt forferdelig. Sliter også mye med luft og det gjør ikke saken bedre.

Så nå sparer jeg til operasjon. Jeg kan ikke gå med noen klær nesten og er avhengig av hold in produkter. Er lei av rykter om at jeg er gravid :(

Hva koster en slik operasjon?

Kanskje best å vente til jeg er ferdig med barn.

Skrevet

Det er lurt å vente med sånn operasjon til du er ferdig med barn. Det er og en smertefull operasjon, de syr tross alt musklene dine sammen.

Jeg fikk det gratis, da jeg hadde stort heng og, så da ble det buk plastikk og sying av magemuskler. Jeg fikk det gjort på en privat klinikk.

Anonymous poster hash: 79959...941
Skrevet

Sliter med det samme selv etter fødsel nr 2 for 5 mnd siden.. Det ser ut som jeg er 7-8 mnd gravid enda og når jeg trykker på magen er den helt hard (ikke flesk altså), regner derfor med at det er delte magemuskler. Er det mulig å trene dette tilbake? Lite lyst på operasjon.

Anonymous poster hash: 762bf...efa

Skrevet

Det er ikke mulig å trene tilbake, dessverre. Eneste måten er å sy de sammen, eller leve med det. Jeg valgte å sy. Koster nesten 50k, da tok jeg fettsuging av magen samtidig. Man får ikke dekket der lenger.

Skrevet

Hva koster en slik operasjon?

Kanskje best å vente til jeg er ferdig med barn.

Er lurt å vente til du er ferdig med barn ja. Jeg har fire og er fornøyd med det :)

Skrevet

Jeg er veldig slank, men fikk delte magemuskler etter første svangerskap for 2 år siden.

Er slik som du beskriver, at man må holde inne magen eller så "tyter" den ut :-(

Er ofte flatere om morgenen, og jo mer mat jeg spiser, jo større blir den.

Ødelegger selvtilliten min totalt. Uten den hadde jeg sett flott ut, nå lurer bare folk på om jeg er gravid...😕

Anonymous poster hash: 01db8...240

Skrevet

Jeg er veldig slank, men fikk delte magemuskler etter første svangerskap for 2 år siden.

Er slik som du beskriver, at man må holde inne magen eller så "tyter" den ut :-(

Er ofte flatere om morgenen, og jo mer mat jeg spiser, jo større blir den.

Ødelegger selvtilliten min totalt. Uten den hadde jeg sett flott ut, nå lurer bare folk på om jeg er gravid...😕

Anonymous poster hash: 01db8...240

Du er nok flott uansett :)

Men det ødelegger ...

Da holder jeg ut noen år til .. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...