Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristin-drapet/venn-av-siktede-jeg-ante-ikke-at-han-tidligere-var-doemt-for-drap/a/23486282/ Anonymous poster hash: b99e5...2b3
Gjest Pusikatt Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Nei det tror jeg ikke. Han var jo frikjent og tilkjent erstatning. Og hvis de har hatt han i søkelyset i 15 år, hvorfor vente så lenge med å pågripe ham? DNA-spor blir ikke bedre med årene. Jeg tror de har tatt ham fordi presset ble for stort. Men jeg VET jo ikke. Det er jo bare synsing.
sug lut Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Tro bør forbeholdes religiøse spørsmål. Når det gjelder barnedrapsmenn bør man helst ikke gå rundt og tro noe som helst i offentlighet.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Nei det tror jeg ikke. Han var jo frikjent og tilkjent erstatning. Og hvis de har hatt han i søkelyset i 15 år, hvorfor vente så lenge med å pågripe ham? DNA-spor blir ikke bedre med årene. Jeg tror de har tatt ham fordi presset ble for stort. Men jeg VET jo ikke. Det er jo bare synsing. Noe av begrunnelsen der er fordi man har utviklet bedre DNA analyser som er mer presise, og som klarer å få frem en full DNA profil. DNA analysemetoder er blitt sterkt forbedret de siste årene med bedre kjemikalier og instrumenter, og nøyaktigheten er sterkt forbedret. Dette er grunnen til hvorfor analysen som ble tatt når han ble frikjent kom med et sannsynlig ukorrekt analysesvar. Anonymous poster hash: 2ed21...8f7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Tro bør forbeholdes religiøse spørsmål. Når det gjelder barnedrapsmenn bør man helst ikke gå rundt og tro noe som helst i offentlighet. Veldig godt sagt Anonymous poster hash: ba67e...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå