Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Jeg og min mann har to barn sammen de er 15 og 10 år gamle, er gravid med en attpåkladd og syns det er veldig koselig. Når vi alle går sammen i byen feks tenker jeg at folk tror barna enten er mine eller min mann sine fra før og at den nye babyen er vår sammen.... Da jeg var gravid med nr to fikk jeg spørsmål om det var samme far for hun syns det var så merkelig liksom? Ble litt paff egentlig, er det virkelig så merkelig nå til dags at man kan ha tre barn med samme mann over 15 år?? Anonymous poster hash: 902a1...f89
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 Nei, det er vanlig. Det uvanlige er såpass stor aldersforskjell. Er det ikke bare å svare da? Skjønner ikke at det er noe å lage en sak av. Anonymous poster hash: f9a5d...660
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Her er det 6 år mellom mine barn, og jeg får hele tiden spørsmål om det er samme far. Og det er samme far. Men jeg hadde 6 SA, og vi prøvde i 3 år før vi fikk det til. Noen ganger får jeg nesten lyst til å si det, så de kan bli litt flaue over å stille sånne spørsmål. Anonymous poster hash: 12817...7fb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Folk lurer på så mye rart og en del har ikk vet nok til å la være å spørre. Ikk tenk på det Anonymous poster hash: 2a9b5...339
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Jeg syns det er en helt naturlig ting å lure på når det er såpass stor aldersforskjell. Vi har enda større forskjell fra eldste til yngste, og det er jo ikke så rart at noen tror at vi har startet på kull nr 2 med ny familie? Det gjør meg ingenting, jeg blir bare litt stolt når jeg kan si at det er samme pappa til alle (IKKE at det er flaut eller feil å ikke ha samme far til barna sine, bare så det er sagt før noen setter feriekaffen i halsen).
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Altså jeg har ikke fått spørsmål om det nå, det er bare jeg som tenker at folk tror det når vi går sammen alle mann, men når jeg ventet nr to, da var eldste mann 4,5 da fikk jeg spørsmål om det.... He he ja jeg bryr meg fint lite om sånt, men morsomt å høre hva folk tenker😉 Anonymous poster hash: 902a1...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå