Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Har årslønn på 350.000 men har firmabil i tillegg. Bilen skatter jeg av, de legger til 90.000 på lønnen pr. år. Er dette ok lønn for en selger ? Lønnsforhandlinger og jeg aner ikke hva andre selgere tjener. Syns vel ikke selve lønnen er så mye av skryte av, vi er tilgjengelige på kvelden og i helgene. Endel reisedøgn, og da bruker man mye av fritiden på hotellrom vekk fra familien. Får ca 23000 utbetalt og syns det er lite med tanke på ansvar og reising Blir jeg syk så er ikke årslønnen så mye å skryte av da de regner vel ikke firmabilen inn i årslønnen da ? Betaler også fordelsskatt av firma mobilen, men kan man bruke den privat også da ? Har ikke gjordt det fram til nå så jeg syns det er sure penger. Ingen fordel for meg at være så tilgjengelig hele tiden. Telefon regningen er spesifisert så de kan se hvem man ringer og sender melding til. Er det normalt med en slik overvåking med firma telefon ? Anonymous poster hash: 6e8ac...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå